Hoofdmenu

Aantrekkelijk of niet?

Gestart door athsaynou, 14/09/2005 om 13:55:13

Tamourth


Memma

Ik vind henna niet echt mooi bij vrouwen en al helemáál niet bij mannen. Verder vind ik het ongelofelijk stinken en da's voor mij al genoeg reden het niet op mijn handen of voeten te doen.

Hadou

Citaat van: Zouzinha op 31/05/2006 om 19:43:53
Ik vind henna niet echt mooi bij vrouwen en al helemáál niet bij mannen. Verder vind ik het ongelofelijk stinken en da's voor mij al genoeg reden het niet op mijn handen of voeten te doen.
Hé! Hé! :) eindelijk is er iemand die ook net zoals mij het vies vindt :)

tikizdelah

het is iets wat bij onze cultuur hoort,dat maakt het al mooi genoeg.wat de man betreft is wel leuk als moulay zijnde,maar om het zomaar ff te doen,nee das nix! bij sommige  vrouwen staat het heel mooi in hun haar....

tikizdelah


bou-yafar

eeuhhhhhhhh bah het stinkt. dus niet aantreklijk en die kleur lijkt of de wc papier op is gegaan

chaima1

ik vind het prachtig...
vooral als bruid egt mooi :D
ik doe het zelf altijd voor vriendinnen:):):):)

Eek!

Ik heb het gister nog in mn haar gehad, heb nu een rode Annie-kop. Ik ben verslaafd aan henna. Gebruik trouwens de henna-poeder uit  de Tuinen, dat spul wordt geimporteerd uit India en werkt supersnel in...een aanrader! Mn haar wordt er trouwens sterk en gezond van...terwijl het eigenlijk niet meer is dan een natuurlijke kleurstof is toch?

Izouran

Yep. Maar niet de zwarte variant ervan, daar wordt vaak fenyleendiamine in gedaan, kan schadelijk zijn voor de huid. Maar vind die juist veel mooier, voor versieringen ensjeuwÃ, 

Lovegirl23

Citaat van: Izouran op 17/09/2005 om 13:43:17
Eigenlijk is het voor de man bedoeld om te reageren.... maar ik moet ff wat kwijt..ik vind het prachtig vooral die versieringen.

kijk is aan.











wow, de eerste foto is erg mooi! Ik wil ook henna op mijn handen. Zulke mooie versieringen! Erg stoer!

lamyae

ikzelf vind het wel mooi maar wanneer mij man het ruikt gaat hij over zijn nek hij kan niet tegen de geur en als iemand met henna  op zijn handen hem aanraakt krijgt hij rillingen !!!
ik begrijp hetzelf ook niet maar hij walgt er gewoon van!
tijdens onze bruiloft heeft hij een dus ook geen henna gedaan hij heeft een stuk plastic op zijn handpalm gedaan en daarover heeft zijn zus een klein beetje henna gedaan!!

antiarab

Citaat van: athsaynou op 14/09/2005 om 13:55:13
Azul,

Mannen wat vinden jullie van Henna oftewel Erhenni op zijn tmazight..
De vrouwen doen het op hun voeten en handen (ook wel op hun hoofd om het haar te kleuren...maar dat is niet altijd zichbaar) ze doen het op feestelijke gelegenheden, familiebezoek maar ook voor hun man..dus wat vind jij er van aantrekkelijk, mooi of niet?

is mooi :)