Hoofdmenu

Aantrekkelijk of niet?

Gestart door athsaynou, 14/09/2005 om 13:55:13

athsaynou

Azul,

Mannen wat vinden jullie van Henna oftewel Erhenni op zijn tmazight..
De vrouwen doen het op hun voeten en handen (ook wel op hun hoofd om het haar te kleuren...maar dat is niet altijd zichbaar) ze doen het op feestelijke gelegenheden, familiebezoek maar ook voor hun man..dus wat vind jij er van aantrekkelijk, mooi of niet?

the-realest


SAMADIE

ik vind net mooi
ik doe het soms ook
duzz

noemid

ik vindt het heeel mooi!!!!!


mijn vriendinetje had ooit amazigh z's als versiering! is echt heel mooi! ;D

azul azul

ameziane

Ik zie ook mannen die er7ennie gebruiken. Ik vind het dus totaal niet passen bij een man.

Voor een vrouw is het o.k.

noemid

Citaat van: ameziane op 14/09/2005 om 16:44:19
Ik zie ook mannen die er7ennie gebruiken. Ik vind het dus totaal niet passen bij een man.

Voor een vrouw is het o.k.

soms is het genezend, doen de mannen het niet daar voor? maar hoe dan ook, ik vindt het mannen zkkr ook niet staan.

azul azul

Dora


Izouran

Eigenlijk is het voor de man bedoeld om te reageren.... maar ik moet ff wat kwijt..ik vind het prachtig vooral die versieringen.

kijk is aan.










Hadou

#8
Ik kan er niet tegen.  Ik hou er dus niet van! Sorry.

Izouran

#9
MOoi

Inuit

Bij een man vind ik het niet echt passen, of hooguit iets heel subtiels (een beetje op de pink ofzo), maar bij vrouwen kan het heel mooi zijn. Het moet niet te veel zijn, zoals het eerste fotootje is heel mooi, maar als je de huid nauwelijks kan zien door de henna, zoals het fotootje eronder, dan vind ik het niks.

groenebriefjes

Ik vind mooi hoor...al die foto's (y)

Tamza

Citaat van: Izouran op 17/09/2005 om 13:43:17




Wow. Dit vind ik echt mooi. Dat patroon kom ik helaas nooit tegen.

Si_Y

ik vind het mooi als het simpel is, zodra er van die versieringen komen, dan is het al een stuk minder. Het is dan m.i. te opdringerig.

met simpel bedoel ik dus ze het onder de handpalmen hebben etc.

zina-gizo

henna is iets moois voor vrouwen maar niet voor mannen dat is een beetje overdreven