Al Hoceima in Week 36 ...

Gestart door Loualidi, 13/09/2005 om 22:32:11

tazrout tabarchant

#15
gewoon in europa blijven werken. en ieder jaar je geld naar mohamed de 6de en zijn bende brengen.basta

Samariaan

Citaat van: Loualidi op 13/09/2005 om 22:32:11

3. Vleigreizen zijn in marokko nergens zo prijzig! Wil je een ticket naar Agadir, Casablanca, Rabat of Fes dan kun je al voor amper 200 euries heen en terug vanuit Brussek of Amsterdam.... wil je  naar Al Hoceima dan moet je ruim 450 euries dokken terwijl de afstand juist kleiner is naar Al Hoceima! Royal Air Maroc wil zo de monopolie houden en de plaatselijke bevolking blijven uitmelken!


Heeft dit trouwens niet te maken met het feit dat de routes naar de Rif onrendabel zijn in de winter, en geld wordt verdient in de zomer om zo de wintermaanden te kunnen subsideren? Het is een patroon wat je vaker ziet namelijk, ook in Europa.


Izwan

Citaat van: Samariaan op 24/09/2005 om 23:34:24
Citaat van: Loualidi op 13/09/2005 om 22:32:11

3. Vleigreizen zijn in marokko nergens zo prijzig! Wil je een ticket naar Agadir, Casablanca, Rabat of Fes dan kun je al voor amper 200 euries heen en terug vanuit Brussek of Amsterdam.... wil je  naar Al Hoceima dan moet je ruim 450 euries dokken terwijl de afstand juist kleiner is naar Al Hoceima! Royal Air Maroc wil zo de monopolie houden en de plaatselijke bevolking blijven uitmelken!


Heeft dit trouwens niet te maken met het feit dat de routes naar de Rif onrendabel zijn in de winter, en geld wordt verdient in de zomer om zo de wintermaanden te kunnen subsideren? Het is een patroon wat je vaker ziet namelijk, ook in Europa.


Nee, dit heeft te maken met het feit dat Marokkaanse overheid geen toesteming wil geven aan andere vliegmaatschappij. Air Marokko heeft geen concurentie en bepaald zelf de prijzen. Dit geldt voor de hele Noord-Marokko.
Tanger ook.

Samariaan

#18
t heeft denk ik gewoon te maken met vraag en aanbod,
Tanger heeft Iberia en British Airways, ik zou die dan ook kiezen mocht ik daar heen willen. Zelfs Fes heeft tegenwoordig British Airways, dus denk niet dat t te maken heeft met bepaalde beperkingen, maar meer bereidheid van luchtmaatschappijen.

Izwan

Citaat van: Samariaan op 25/09/2005 om 21:19:22
t heeft denk ik gewoon te maken met vraag en aanbod,
Tanger heeft Iberia en British Airways, ik zou die dan ook kiezen mocht ik daar heen willen. Zelfs Fes heeft tegenwoordig British Airways, dus denk niet dat t te maken heeft met bepaalde beperkingen, maar meer bereidheid van luchtmaatschappijen.
Tanger heeft andere vliegmaatschappij, maar volgens me zijn ze seizoen verbonden. Ik merk dat In de zomer alleen met air-maroc naar tanger kan vliegen. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die andere ervaringen hebben.   

Sabadilla

Citaat van: Izwan op 25/09/2005 om 23:08:04
Citaat van: Samariaan op 25/09/2005 om 21:19:22
t heeft denk ik gewoon te maken met vraag en aanbod,
Tanger heeft Iberia en British Airways, ik zou die dan ook kiezen mocht ik daar heen willen. Zelfs Fes heeft tegenwoordig British Airways, dus denk niet dat t te maken heeft met bepaalde beperkingen, maar meer bereidheid van luchtmaatschappijen.
Tanger heeft andere vliegmaatschappij, maar volgens me zijn ze seizoen verbonden. Ik merk dat In de zomer alleen met air-maroc naar tanger kan vliegen. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die andere ervaringen hebben.   

nee hoor zelfs de chartermaatschappij jetonly vliegt voordelig naar tanger vanuit brussel

Izwan

Citaat van: Sabadilla op 25/09/2005 om 23:11:37
Citaat van: Izwan op 25/09/2005 om 23:08:04
Citaat van: Samariaan op 25/09/2005 om 21:19:22
t heeft denk ik gewoon te maken met vraag en aanbod,
Tanger heeft Iberia en British Airways, ik zou die dan ook kiezen mocht ik daar heen willen. Zelfs Fes heeft tegenwoordig British Airways, dus denk niet dat t te maken heeft met bepaalde beperkingen, maar meer bereidheid van luchtmaatschappijen.
Tanger heeft andere vliegmaatschappij, maar volgens me zijn ze seizoen verbonden. Ik merk dat In de zomer alleen met air-maroc naar tanger kan vliegen. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die andere ervaringen hebben.   

nee hoor zelfs de chartermaatschappij jetonly vliegt voordelig naar tanger vanuit brussel
Vliegen ze in de Zomer?.
Hanteren ze hetzelfde prijs als air Maroc?
Elke keer wil bewust met andere vliegmaatschappij naar Tanger of Alhoceima reizen, maar ik krijg  te horen dat alleen Air Maroc beschibkaar is.
Ik heb een keer in de winter via Brusel naar tanger gereisd en dat was Iberia maatschappij. Dat was werkelijk een ramp.

Sabadilla

#22
Citaat van: Izwan op 26/09/2005 om 21:31:47
Citaat van: Sabadilla op 25/09/2005 om 23:11:37
Citaat van: Izwan op 25/09/2005 om 23:08:04
Citaat van: Samariaan op 25/09/2005 om 21:19:22
t heeft denk ik gewoon te maken met vraag en aanbod,
Tanger heeft Iberia en British Airways, ik zou die dan ook kiezen mocht ik daar heen willen. Zelfs Fes heeft tegenwoordig British Airways, dus denk niet dat t te maken heeft met bepaalde beperkingen, maar meer bereidheid van luchtmaatschappijen.
Tanger heeft andere vliegmaatschappij, maar volgens me zijn ze seizoen verbonden. Ik merk dat In de zomer alleen met air-maroc naar tanger kan vliegen. Ik ben benieuwd of hier mensen zijn die andere ervaringen hebben.   

nee hoor zelfs de chartermaatschappij jetonly vliegt voordelig naar tanger vanuit brussel
Vliegen ze in de Zomer?.
Hanteren ze hetzelfde prijs als air Maroc?
Elke keer wil bewust met andere vliegmaatschappij naar Tanger of Alhoceima reizen, maar ik krijg  te horen dat alleen Air Maroc beschibkaar is.
Ik heb een keer in de winter via Brusel naar tanger gereisd en dat was Iberia maatschappij. Dat was werkelijk een ramp.

Ja hoor, ze vlogen ook in de zomer. De prijzen zijn nogal schommelend. In het laagseizoen vliegen ze goedkoop en in het hoogseizoen is het wat duurder. In ieder geval goedkoper dan Royal Air Maroc.  Kijk op http://www.jetonly.com

Izwan

[quote author=Sabadilla

Ja hoor, ze vlogen ook in de zomer. De prijzen zijn nogal schommelend. In het laagseizoen vliegen ze goedkoop en in het hoogseizoen is het wat duurder. In ieder geval goedkoper dan Royal Air Maroc.  Kijk op http://www.jetonly.com

Citeer
Ik zie geen vliegtuigen die van Nederland (Amesterdam) naar Tanger vliegen???????.
Waar kan het zien?

Sabadilla

Citaat van: Izwan op 30/09/2005 om 00:09:51
[quote author=Sabadilla

Ja hoor, ze vlogen ook in de zomer. De prijzen zijn nogal schommelend. In het laagseizoen vliegen ze goedkoop en in het hoogseizoen is het wat duurder. In ieder geval goedkoper dan Royal Air Maroc.  Kijk op http://www.jetonly.com

Citeer
Ik zie geen vliegtuigen die van Nederland (Amesterdam) naar Tanger vliegen???????.
Waar kan het zien?


Dat klopt, vergeten erbij te zeggen ze vliegen vanuit Brussel airport

Izwan

Citaat van: Sabadilla op 30/09/2005 om 11:13:22
Citaat van: Izwan op 30/09/2005 om 00:09:51
[quote author=Sabadilla

Ja hoor, ze vlogen ook in de zomer. De prijzen zijn nogal schommelend. In het laagseizoen vliegen ze goedkoop en in het hoogseizoen is het wat duurder. In ieder geval goedkoper dan Royal Air Maroc.  Kijk op http://www.jetonly.com

Citeer
Ik zie geen vliegtuigen die van Nederland (Amesterdam) naar Tanger vliegen???????.
Waar kan het zien?


Dat klopt, vergeten erbij te zeggen ze vliegen vanuit Brussel airport
In de zomer van 2004 heb ik een ticket gekocht naar Tanger. Ik moest eerst overstappen in Spanje. Dat was niet bij air maroc. Tot het laatste moment krijg ik te horen dat Marokko deze soort reizen voorlopige heeft afgeschaafd. Terwijl mijn vriend een week voor me met het zelfde ticket naar Tanger is gegaan. De enige mogelijkheid die er was, is dat ik met air maroc moet vliegen.
Om eerlijk te zijn, ik kan hun regeltjes niet meer volgen. Een ding is me duidelijk. Wie naar Arif wil vliegen moet meer betalen dan naar de rest van Marokko. Dit vind ik moet kunnen omdat rif qua afstand dichtbij is.
Groetjes

ImZouRen2007

Hewwaa.wie komt er Uit ImZouRen?

mootjee-b