Al Hoceima 2005

Gestart door tamezjant, 28/08/2005 om 23:03:57

Y.assine

khadija_1978, zou je de volgende keer caps lock uit willen zetten voor je een bericht typt? Het is nogal irritant om zulke berichten te lezen.

tikizdelah

Citaat van: Kingyassin op 18/05/2006 om 21:41:32
khadija_1978, zou je de volgende keer caps lock uit willen zetten voor je een bericht typt? Het is nogal irritant om zulke berichten te lezen.
Dit soort overbodige jank opmerkingen,zijn pas irritant laat die meid toch ze schreeuwt het er uit... :D  :D :D

khadija_1978

Citaat van: tikizdelah op 19/05/2006 om 00:39:01
Citaat van: Kingyassin op 18/05/2006 om 21:41:32
khadija_1978, zou je de volgende keer caps lock uit willen zetten voor je een bericht typt? Het is nogal irritant om zulke berichten te lezen.
Dit soort overbodige jank opmerkingen,zijn pas irritant laat die meid toch ze schreeuwt het er uit... :D  :D :D

je haalt de woorden uit me mond....thank youu

khadija_1978

Citaat van: Kingyassin op 18/05/2006 om 21:41:32
khadija_1978, zou je de volgende keer caps lock uit willen zetten voor je een bericht typt? Het is nogal irritant om zulke berichten te lezen.

ik weet dat ik heel LAAATTT reageer maar ik zag het en ik wou er ff op reageren.....je opmerking gaat nergens over!!!!!!!!

sisiqueen

kom op mensen het lijkt wel alsof iedreen de hoop heeft opgegeven voor onze stad,maar wij zijn de kinderen van de stad, het is aan ons, in plaats van te gaan zitten mekkeren kunnen we ook kijken over mischien mogelijkheden zijn waar wel iets voor onze stad ,mensen kunnen beteken. we weten dat onze stad niet echt populair is in het koningshuis.maar dat hoeft niet te beteken dat wij dat ook maar zo moeten vinden.alhocema is een mooie stad maar met de verkeerde leiding.maar ik ben ervan overtuigd dat we nog zullen verandern tot een wereld stad.waarom niet dromen  mag altijd toch???????