Al Hoceima 2005

Gestart door tamezjant, 28/08/2005 om 23:03:57

tamezjant

go go go SABADDILA.......ameni esteken

Carthago81

assalamoe aliakoem  allemaal ,het fijn om weer mijn ,weer home town te zien,ik ben zelf deze jaar ook naar marokko geweest,echt alhamdoe lilah meer heb ik niet te zegen

rif-boe3iash

WWWWWWWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik mis mij stuk arif 7enou... ik wil er graag weer terug,even langs ermoeif gaan om vis te hallen.. en op playa ew 7enfe3.... etsjenou we-mafinou!

miss_ibtissam

#108
hey hey allemaal;)
egt m00i is het geworden ja,was dit jaar daar 00k..!!

mis bni bouyach ook man...ufff:(

Amando

uhm vorig jaar bedoel je?

Milou



AL Hoceima wordt vaak als de vergeten riviera genoemd. Terecht want alle ingrediënten zijn er, alleen de verantwoordelijken willen dat niet.

Ik ben het eens met bovenstaande...jammer

MBTiza

Al-Hoceima is inderdaad prachtig, ben in de costa del brava geweest enzo...maar Al-Hoceima is vele malen mooier, alleen jammer dat er daar niet wordt geinvesteerd. Chafarinas is de eerste die dat aandurfde.

Talayoussef

Het is geen kwestie van durven maar van kunnen. Vele potentiele investeerders zijn in alhoceima komen langs kloppen omdat zij ook zien wat voor prachtige stad het is. Alleen zijn ze allemaal door hoger hand weer terug gestuurd meestal met als smoes dat de desbetreffende gebieden al een bouwbestemming hebben. Dat chafarina's die hotel heeft kunnen bouwen daar is heel wat vriendjes politiek voor af gegaan.

Zo is er een bekende spaanse investeerder die alleen in spanje over de 30 hotels heeft naar alhoceima gekomen om rond het strand van Temsamene een hotel met allerlei accomodatie's te realiseren. Aan hem werd verteld dat het hele goede plannen waren maar dat het zegma helaas in alhoceima niet meer mogelijk is maar dat hij wat meer naar het zuiden moet gaan als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast is het voor de kleine ondernemer financieel helemaal niet interessant iets in alhoceima te openen want je wordt aan alle kanten tegen gewerkt en je betaalt belasting over zaken waarvan je nog nooit eerder hebt gehoord.

Milou

Citaat van: Talayoussef op 19/01/2006 om 14:10:55
Het is geen kwestie van durven maar van kunnen. Vele potentiele investeerders zijn in alhoceima komen langs kloppen omdat zij ook zien wat voor prachtige stad het is. Alleen zijn ze allemaal door hoger hand weer terug gestuurd meestal met als smoes dat de desbetreffende gebieden al een bouwbestemming hebben. Dat chafarina's die hotel heeft kunnen bouwen daar is heel wat vriendjes politiek voor af gegaan.

Zo is er een bekende spaanse investeerder die alleen in spanje over de 30 hotels heeft naar alhoceima gekomen om rond het strand van Temsamene een hotel met allerlei accomodatie's te realiseren. Aan hem werd verteld dat het hele goede plannen waren maar dat het zegma helaas in alhoceima niet meer mogelijk is maar dat hij wat meer naar het zuiden moet gaan als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast is het voor de kleine ondernemer financieel helemaal niet interessant iets in alhoceima te openen want je wordt aan alle kanten tegen gewerkt en je betaalt belasting over zaken waarvan je nog nooit eerder hebt gehoord.


Hier wordt nergens over geschreven, terwijl dit interessante info is.!

MBTiza

Citaat van: Talayoussef op 19/01/2006 om 14:10:55
Het is geen kwestie van durven maar van kunnen. Vele potentiele investeerders zijn in alhoceima komen langs kloppen omdat zij ook zien wat voor prachtige stad het is. Alleen zijn ze allemaal door hoger hand weer terug gestuurd meestal met als smoes dat de desbetreffende gebieden al een bouwbestemming hebben. Dat chafarina's die hotel heeft kunnen bouwen daar is heel wat vriendjes politiek voor af gegaan.

Zo is er een bekende spaanse investeerder die alleen in spanje over de 30 hotels heeft naar alhoceima gekomen om rond het strand van Temsamene een hotel met allerlei accomodatie's te realiseren. Aan hem werd verteld dat het hele goede plannen waren maar dat het zegma helaas in alhoceima niet meer mogelijk is maar dat hij wat meer naar het zuiden moet gaan als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast is het voor de kleine ondernemer financieel helemaal niet interessant iets in alhoceima te openen want je wordt aan alle kanten tegen gewerkt en je betaalt belasting over zaken waarvan je nog nooit eerder hebt gehoord.

Om daar nou buitenlandse investeerders te hebben, nope en helemaal geen sissende hamvreters (volgens forumlid allasian), ik heb liever dat onze eigen vermogende irifiyen daaro investeren ipv in Tanger/Tetouan etc.

Milou

Citaat van: CyberImaam op 19/01/2006 om 14:18:08
Citaat van: Talayoussef op 19/01/2006 om 14:10:55
Het is geen kwestie van durven maar van kunnen. Vele potentiele investeerders zijn in alhoceima komen langs kloppen omdat zij ook zien wat voor prachtige stad het is. Alleen zijn ze allemaal door hoger hand weer terug gestuurd meestal met als smoes dat de desbetreffende gebieden al een bouwbestemming hebben. Dat chafarina's die hotel heeft kunnen bouwen daar is heel wat vriendjes politiek voor af gegaan.

Zo is er een bekende spaanse investeerder die alleen in spanje over de 30 hotels heeft naar alhoceima gekomen om rond het strand van Temsamene een hotel met allerlei accomodatie's te realiseren. Aan hem werd verteld dat het hele goede plannen waren maar dat het zegma helaas in alhoceima niet meer mogelijk is maar dat hij wat meer naar het zuiden moet gaan als je begrijpt wat ik bedoel.

Daarnaast is het voor de kleine ondernemer financieel helemaal niet interessant iets in alhoceima te openen want je wordt aan alle kanten tegen gewerkt en je betaalt belasting over zaken waarvan je nog nooit eerder hebt gehoord.

Om daar nou buitenlandse investeerders te hebben, nope en helemaal geen sissende hamvreters (volgens forumlid allasian), ik heb liever dat onze eigen vermogende irifiyen daaro investeren ipv in Tanger/Tetouan etc.

vermogende Irifyen?? Vermogende thiechien!

Als die dr al zijn dan zijn ze het zuiden in gegaan, want dan voelen ze zich te goed om langer in de rif te blijven wonen...


MBTiza

die zijn er wel meiske (ken er genoeg)....

Talayoussef

Misschien zijn ze er wel maar hebben ze andere belangen want tot op heden is er niet echt veel gebeurd kwa investeringen. En ondanks dat ze heel erg vermogend zijn zoals jij zegt worden ze toch tegen gewerkt. Er gebeurd gewoon helemaal niets geen bedrijven geen nieuwe luxe hotels etc etc om alhocima als toeristen stad aantrekkelijker te maken waardoor ook de inkomsten en werkgelegenheid een stimulans kunnen krijgen.

Milou

Citaat van: Talayoussef op 19/01/2006 om 15:24:18
Misschien zijn ze er wel maar hebben ze andere belangen want tot op heden is er niet echt veel gebeurd kwa investeringen. En ondanks dat ze heel erg vermogend zijn zoals jij zegt worden ze toch tegen gewerkt. Er gebeurd gewoon helemaal niets geen bedrijven geen nieuwe luxe hotels etc etc om alhocima als toeristen stad aantrekkelijker te maken waardoor ook de inkomsten en werkgelegenheid een stimulans kunnen krijgen.

dit is zo jammer,!
Moet er eerst toestemming van hoger hand komen om iets te bouwen daar?
Als je een stuk grond koopt dan is er toch geen haai die dr naar kraait.

Misschien ga ik sparen voor later...

MBTiza

Citaat van: Milou. op 19/01/2006 om 15:28:01
Citaat van: Talayoussef op 19/01/2006 om 15:24:18
Misschien zijn ze er wel maar hebben ze andere belangen want tot op heden is er niet echt veel gebeurd kwa investeringen. En ondanks dat ze heel erg vermogend zijn zoals jij zegt worden ze toch tegen gewerkt. Er gebeurd gewoon helemaal niets geen bedrijven geen nieuwe luxe hotels etc etc om alhocima als toeristen stad aantrekkelijker te maken waardoor ook de inkomsten en werkgelegenheid een stimulans kunnen krijgen.

dit is zo jammer,!
Moet er eerst toestemming van hoger hand komen om iets te bouwen daar?
Als je een stuk grond koopt dan is er toch geen haai die dr naar kraait.

Misschien ga ik sparen voor later...


je moet met miljoenen aankomen meiske..en niet met een brutoloontje van 2750...haha