Vanuit Alhoceima

Gestart door Sa3ieD, 21/07/2005 om 00:47:15

MBTiza

heeft promotie gemaakt heb hele leuke filmpjes met enkele bekende dorpsgekken die ik ga plaatsen zodra ik in nl ben

Tama

ik kan bijna niet wachten. misschien worden we wel met zn alle gemotiveerd om een gekkenhuis in al hoceima te openen. ik vraag me vaak af waar die gasten overnachten. we hebben daar maar 1 brug.

MBTiza

kom je ook nog, ik heb het hier reuze naar mijn zin, tara youssef is super..... tentjes zijn aanzienlijk verbeterd en vandaag supergolven heerlijk vis gegeten

Sabadilla

Citaat van: MB_Tiza op 23/07/2005 om 03:19:45
kom je ook nog, ik heb het hier reuze naar mijn zin, tara youssef is super..... tentjes zijn aanzienlijk verbeterd en vandaag supergolven heerlijk vis gegeten

Tara youssef is idd een van de mooiste strand van alhoceima, heb je nog chafarinas beach bezocht? Over 1 week ben ik er ook ;D Hoe smaakt de sardin dit jaar?

groenebriefjes


Isefrawen



Geef mij maar siddi hsayen in ayt sâiedd! mooiste stukje strand ever!

Laysa

#21
Citaat van: MohamedUK op 22/07/2005 om 00:32:21

Oh Oh Den Haag...


Stad aaachter de deeeeuuuuneeeeh!!!!!

Citeer

yep, t terrorisme komt naar je toe deze zomer. Stelletje nerds.


Ze zijn jong en willen wat he .... ik lees net dat Sharm el Sheik ook zijn portie heeft gehad. Tijd om een fiets aan te schaffen  ....

groenebriefjes

Citaat van: Laysa op 23/07/2005 om 14:31:24
Citaat van: MohamedUK op 22/07/2005 om 00:32:21

Oh Oh Den Haag...


Stad aaachter de deeeeuuuuneeeeh!!!!!

Citeer

yep, t terrorisme komt naar je toe deze zomer. Stelletje nerds.


Ze zijn jong en willen wat he .... ik lees net dat Sharm el Sheik ook zijn portie heeft gehad. Tijd om een fiets aan te schaffen  ....
een fiets?? en dan? aanslag plegen op fiets? bomfiets? of bedoel je dat het openbaar vervoer ni veilig is? Ik voel me zeeeer veilig...bomaanslag of niet...snap het probleem niet...misschien moet ik ook maar aanslagen plegen, is goed voor de economie (en voor jezelf mits je de juiste aandelen hebt)... aanslagen plegen op aanslag-plegers.. ;D

MBTiza

Citaat van: Sabadilla op 23/07/2005 om 06:54:33
Citaat van: MB_Tiza op 23/07/2005 om 03:19:45
kom je ook nog, ik heb het hier reuze naar mijn zin, tara youssef is super..... tentjes zijn aanzienlijk verbeterd en vandaag supergolven heerlijk vis gegeten

Tara youssef is idd een van de mooiste strand van alhoceima, heb je nog chafarinas beach bezocht? Over 1 week ben ik er ook ;D Hoe smaakt de sardin dit jaar?

chafarinas heb ik niet bezocht, er is hier een nieuwe beachclub met zwembad genaamd minador, de sardientjes zijn weer heerlijk vooral van de plancha haha met lekker veel zout.

onwetend

azul ik ben nu ook in hoecima het is hier bom en bom vol vanaf 7 uur in de avond kan je niet meer normaal lopen of auto rijden er is hier een theater en wat sardines betreft is hier in overvloed &( dirham voor een racha je weet zo een netje lmohiem ik ga weer beslema....

s@lou@

Ik wil daar ook zijn....binnenkort ben ik daar ook insallah!
groetjessss

Sa3ieD

Vandaag weer terug in Nederland. Lekker verwelkomt met een regenbui, oww wat is Nederland toch gastvrij.

Ik mis alhoceima wel, ondanks dat ik het er geen reet aan vond. Misschien ga ik de volgende keer wel in de lente, want een van de redenen dat ik het zo gaar vond is het faq cger gehalte in de avond. Het is er veel te druk maar niemand doet er iets zinnigs, rondjes lopen in een centrum die je in 5 minuten wel hebt gezien. Samengevat irritaties alom.

Tetouan was helemaal gaar, wat zijn dat toch onaardige schooierachtige mensen.

student1980


Rwezna


Alsof t niet al warm genoeg was is er nu ook nog een hittegolf; maar ik vind t wel lekker

hamza

Citaat van: Tama op 23/07/2005 om 02:58:11
Citaat van: MB_Tiza op 23/07/2005 om 02:56:41
kwam net Saied tegen hiero en heb missyR wien lopen, ik heb heb het hier naar mijn zin, je moet het zelf gezellig maken.

verkoopt hemmoe nog pippa of heeft ie promotie gemaakt?






hahahahahah vind ik grapig.