Vanuit Alhoceima

Gestart door Sa3ieD, 21/07/2005 om 00:47:15

Sa3ieD

Ik wil terug naar Nederlanddddddddddddddddddd

heddenwie `n souk


Laysa

Aaaaah meskieen!!!

Versier een meisje maak haar wijs dat je papieren gaat maken voor haar en breng je vakantie door.


Hihihi nee joh, als je een ticket voor me koopt kom ik je gezelschap houden.

:)

heddenwie `n souk


Samariaan

Ja reizen blijft iets raars, je verlangt altijd terug naar wat je bent ontvlucht.

Tamza

Citaat van: Sa3ieD op 21/07/2005 om 00:47:15
Ik wil terug naar Nederlanddddddddddddddddddd

Hahahahaaaa, arme jongen. Ik heb van meerdere mensen in Marokko gehoord dat het daar zwaar zuigt. Ben nu blij dat ik niet ben gegaan ;D

Trouwens, Laysa en ik gaan volgende week lekker barbequen en het gaat inca'Allah lekker heeeeeel gezellig worden. Geen vliegen, geen stof, gewoon chill en vreten. Nananaaaaaaaaana

abrid

Citaat van: Sa3ieD op 21/07/2005 om 00:47:15
Ik wil terug naar Nederlanddddddddddddddddddd

POvri komt meer door dat je nog geen auto hebt. IK zou wel weten wat ik moet doen. Ik popel juist. Kan niet wachten.
Als je je daar makkelijk kan verplaatsen dan kan je wat doen. Alleen al de noordelijke kust kent veel stranden. Verder kan je natuurlijk plekken bezoeken die historisch iets betekenen. Bv. plekken waar veldslagen zijn geslagen en ruines van gevangenissen en het paleis(beter gezegd wat er van over is) van Abdelkrim. In Temsaman heb je hele mooie landschappen.
Marokko is groot.


MBTiza

Citaat van: Sa3ieD op 21/07/2005 om 00:47:15
Ik wil terug naar Nederlanddddddddddddddddddd

Je liep een paar dagen terug langs me heen aya amcum, ik heb het wel naar mn zin alleen ik moet de karakters op de toetsenbord zoeken kom net van playa af........

ben tayeb was verschrikkelijk

qaqrieuw


hoe is het weer daar in marruecos?

MBTiza

warm, ben al lekker bruin.

Laysa

Citaat van: MohamedUK op 21/07/2005 om 04:20:11
Ja reizen blijft iets raars, je verlangt altijd terug naar wat je bent ontvlucht.

Spreek je uit eigen ervaring??? :)

Ik ben blij dat het goed met je gaat, zag vanmiddag op het journaal dat ze weer bezig zijn in London. Moest meteen aan jou denken. Iwa mli7 ...


Laysa

Citaat van: Tamza op 21/07/2005 om 04:55:02
Citaat van: Sa3ieD op 21/07/2005 om 00:47:15
Ik wil terug naar Nederlanddddddddddddddddddd

Hahahahaaaa, arme jongen. Ik heb van meerdere mensen in Marokko gehoord dat het daar zwaar zuigt. Ben nu blij dat ik niet ben gegaan ;D

Trouwens, Laysa en ik gaan volgende week lekker barbequen en het gaat inca'Allah lekker heeeeeel gezellig worden. Geen vliegen, geen stof, gewoon chill en vreten. Nananaaaaaaaaana

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ik proef het vlees nu al :p ....

Samariaan

Citaat van: Laysa op 22/07/2005 om 00:07:47
Spreek je uit eigen ervaring??? :)


Oh Oh Den Haag...


Citeer
Ik ben blij dat het goed met je gaat, zag vanmiddag op het journaal dat ze weer bezig zijn in London. Moest meteen aan jou denken. Iwa mli7 ...



yep, t terrorisme komt naar je toe deze zomer. Stelletje nerds.

MBTiza

kwam net Saied tegen hiero en heb missyR wien lopen, ik heb heb het hier naar mijn zin, je moet het zelf gezellig maken.

Tama

Citaat van: MB_Tiza op 23/07/2005 om 02:56:41
kwam net Saied tegen hiero en heb missyR wien lopen, ik heb heb het hier naar mijn zin, je moet het zelf gezellig maken.

verkoopt hemmoe nog pippa of heeft ie promotie gemaakt?