Tamassint dringend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door fattoma, 06/07/2005 om 17:21:19

fattoma

hallo allemaaaaaaaal ik zie dat jullie hier allemaaal foto''s plaatsen van tamasint....en steeds hoop ik dat er eentje tussen zit waar ons huisje opstaat..maat telkens zitten jullie in de buurt.........................Ik woon in de buurt van die moskee.....hebben jullie lischien nog meer fotos voor me..............................................alvast chokran!!!!!!!!

AmazighSchatje

Citaat van: fattoma op 06/07/2005 om 17:21:19
hallo allemaaaaaaaal ik zie dat jullie hier allemaaal foto''s plaatsen van tamasint....en steeds hoop ik dat er eentje tussen zit waar ons huisje opstaat..maat telkens zitten jullie in de buurt.........................Ik woon in de buurt van die moskee.....hebben jullie lischien nog meer fotos voor me..............................................alvast chokran!!!!!!!!


Neem een foto als je in Marokko bent ;)

Tamqeyast_

Ik heb ook geen foto's ervan maar ik kom daar wel oorspronkelijk vandaan



IZMA

R
#3
[

Lady_tamassint


Don_Tmasint ®

Citaat van: fattoma op 06/07/2005 om 17:21:19
hallo allemaaaaaaaal ik zie dat jullie hier allemaaal foto''s plaatsen van tamasint....en steeds hoop ik dat er eentje tussen zit waar ons huisje opstaat..maat telkens zitten jullie in de buurt.........................Ik woon in de buurt van die moskee.....hebben jullie lischien nog meer fotos voor me..............................................alvast chokran!!!!!!!!


azul s7ab tmassint ;)

zeg waar heb je het over? ik heb nergens fotos van tmassint gezien.
mag ik je link vragen? ik ga er ook fotos toevoegen :)

idd amazighschatje, je hebt gelijk... hahaha

en... vergeet nooit "viva arif en irifiyen"

sisiqueen

tamasint prachtig ben er geboren maar jammer genoeg zijn we verhuisd  maar ik kom er nog vaak