Hoofdmenu

Leuke mannen....

Gestart door fattoma, 05/07/2005 om 21:55:28

Timarzgha

Citaat van: ! op 16/08/2005 om 23:07:01
Citaat van: Timarzgha op 16/08/2005 om 18:40:45
van de zogenaamde moslims die niet moslim zwijnen als kanjers zien of lief hebben-of als voorbeeld van schoonheid
bij elke foto komt een gevoel bij daarop kies je wat mooi is en wat niet- en als dat het geval is bij een zwijn ben net als hem
om van te kotsen dat jullie jullie ogen/gevoelens niet eens de baas kunnen zijn (nep moslims!)
nu weet ik dat ik me op een koeffar site bevind bah


Je reactie is begrijpelijk daar je angst en bedreiging gegrond is. Moslimvrouwen hebben ontdekt dat er meer vissen rondzwemmen dan alleen de Moslimse.  Dat betekent natuurlijk voor Moslimmannen minder grip en dus minder macht op de Moslimvrouwen. Tja, das de realiteit, dus wen er alvast maar aan.
Allesbehalve dat het is je plicht mensen te waarschuwen als je iets ziet wat harram is of kan zijn
Kiest iemand bewust voor lharram en weigert te luisteren hij/zij zal nooit kunnen zeggen dat hij/zij onwetend was en zal zn straf nooit ontlopen
Om op je vissen terug te komen- vissen lijken allemaal de zelfde en vaak heel erg mooi voor het oog
Maar mooi kan dodelijk zijn ooit pak je de verkeerde vis!
Heb je nu het geluk zal je ongeluk treffen na je dood hij zal je paspoort worden naar hel en l3iedab!

Tamza

Vooruit, hier een leuke man voor jou:


Dobry Den

Leukste sporter op dit moment is deze bokser:



Zijn broertje mag er trouwens ook wel wezen:




Dora

mannen met baarden kunnen echt mooi zijn...

zo bv sami yusuf;



of saoed muhammad >> medeoprichter van dar al-'ilm...helaas heb ik van hem geen foto kunnen vinden..

mooie mannen en islamitisch...zo kan onze tarjast toch weer een beetje slapen...

Dobry Den

Ik vind het eigenlijk wel erg grappig dat Timarzgha zich bedreigd voelt door voor ons onbereikbare geile mannen. Jaloezie is een zonde , preekte hij nog wel op een ander topic.  Als ie al om deze paar bekende mannen gaat dreigen in naam van Allah en de Islam, hoe zou die wel niet reageren als ie een verliefd stelletje op straat ziet waarvan de 1 (het meisje) islamitsch is en de ander (de jongen) een niet-moslim.

Timarzgha

#50
Citaat van: ! op 18/08/2005 om 18:21:27
Ik vind het eigenlijk wel erg grappig dat Timarzgha zich bedreigd voelt door voor ons onbereikbare geile mannen. Jaloezie is een zonde , preekte hij nog wel op een ander topic.  Als ie al om deze paar bekende mannen gaat dreigen in naam van Allah en de Islam, hoe zou die wel niet reageren als ie een verliefd stelletje op straat ziet waarvan de 1 (het meisje) islamitsch is en de ander (de jongen) een niet-moslim.
Of ze geil zijn kun je niet weten van slechts een foto maar of jij erop geilt weet je zelf het best
Ik voel me niet bedreigt helemaal niet want het is niet een persoonlijke mening maar een mening gebaseerd op de islam
En voor zover jullie je moslima’s noemen vond ik het ongepast en heb ik geprobeerd mijn mening te onderbouwen
Ik ben niet bedreigd maar onze vele zusters en broeders die het niet beseffen en het de gewoonste zaak van de wereld vinden een fashion wel!!
En waren wij nou niet allemaal voorstander van om elkaar op de vingers te tikken als wij de fout in dreigen te gaan?
Als belezen moslima’s zouden jullie beter moeten weten
HET goede voorbeeld begint bij jezelf!! 

Dobry Den

Je mag wel toegeven dat je gewoon jaloers bent. Niks mis mee, alleen is je reactie een tikkeltje overdreven.

Rwezna


Ja man, die Matthew Mccnogwat heeft echt een lekker koppie

Eek!



Jessy Meltcafe uit desperate houswives..

Rwezna

Hij was gister bij Oprah samen met die andere twee

Timarzgha

Citaat van: ! op 18/08/2005 om 18:36:34
Je mag wel toegeven dat je gewoon jaloers bent. Niks mis mee, alleen is je reactie een tikkeltje overdreven.
hier ben ik jaloers op kennis en wijsheid en zijn kracht en moed voor onderandere zijn geloof!!

Rwezna

Citaat van: Timarzgha op 18/08/2005 om 18:57:34
Citaat van: ! op 18/08/2005 om 18:36:34
Je mag wel toegeven dat je gewoon jaloers bent. Niks mis mee, alleen is je reactie een tikkeltje overdreven.
hier ben ik jaloers op kennis en wijsheid en zijn kracht en moed voor onderandere zijn geloof!!


Hij zal ook wel lekker zijn geweest

Dobry Den

Kennis heb je mischien wel, maar wijs ben je inderdaad niet als je denkt ons te kunnen porren om bejaarde mannen met grijze lange baarden als leuk en aantrekkelijk te vinden.

Dora

Citaat van: ! op 18/08/2005 om 19:01:46
Kennis heb je mischien wel, maar wijs ben je inderdaad niet als je denkt ons te kunnen porren om bejaarde mannen met grijze lange baarden als leuk en aantrekkelijk te vinden.

wuuhahahahahhaa

Timarzgha

#59
Citaat van: ! op 18/08/2005 om 19:01:46
Kennis heb je mischien wel, maar wijs ben je inderdaad niet als je denkt ons te kunnen porren om bejaarde mannen met grijze lange baarden als leuk en aantrekkelijk te vinden.
Jouw oppervlakkige interpertatie van het woord schoonheid is juist de reden van veel leed en ellende op aarde (echtscheidingen-moorden-en meer gezinsleed)
Oppervlakkig zijn vergt namelijk het minste moeite en wijsheid !!
Die grijze oude man zou je kunnen koesteren zeker als je rekening kunt houden met veel minder dat je misschien zult krijgen
Zijn innerlijke schoonheid die hij in zijn woorden wist naar buiten te brengen siert alles ook zijn buitenkant 
je mag hopen ooit zo een man te mogen zien laat staan hebben als echtgenoot  ws