Hoofdmenu

Leuke mannen....

Gestart door fattoma, 05/07/2005 om 21:55:28

Dora

waar heb jij last van?

Timarzgha

#31
van de zogenaamde moslims die niet moslim zwijnen als kanjers zien of lief hebben-of als voorbeeld van schoonheid
bij elke foto komt een gevoel bij daarop kies je wat mooi is en wat niet- en als dat het geval is bij een zwijn ben net als hem
om van te kotsen dat jullie jullie ogen/gevoelens niet eens de baas kunnen zijn (nep moslims!)
nu weet ik dat ik me op een koeffar site bevind bah

Tamza

Mensen, maak kennis met hardcore lekkerheid:







DAAAAAAAAAAAAAAWMN

Tamza


Timarzgha

Citaat van: Tamza op 16/08/2005 om 19:02:04
Yallah, meth.
Lol nee ik ga er niet dood van
Vrees allah swt en jou lot als je iets dat haram is verheerlijkt of vereerd of prijst!!

Dora

Citaat van: Timarzgha op 16/08/2005 om 18:40:45
van de zogenaamde moslims die niet moslim zwijnen als kanjers zien of lief hebben-of als voorbeeld van schoonheid
bij elke foto komt een gevoel bij daarop kies je wat mooi is en wat niet- en als dat het geval is bij een zwijn ben net als hem
om van te kotsen dat jullie jullie ogen/gevoelens niet eens de baas kunnen zijn (nep moslims!)
nu weet ik dat ik me op een koeffar site bevind bah


hahahahahhhaha..ow my dear God...wat zal Allah trots op je zijn joh...

Lâle

Ik blijf toch bij Antonio Banderas in The mask of Zoro. Daar kan vrees ik niemand aan tippen. Ik weet, heb een belabberde smaak...

Inuit

Citaat van: ! op 16/08/2005 om 22:31:16
Erg flauw! Bush lijkt trouwens op een ait wayaghar
ait wayigher is het meervoud, het enkelvoud is awayiger (mannelijk) en thawayights (vrouwelijk).

mijn excuses als je vervelend vindt om verbeterd te worden. :)

Eek!

Citaat van: Tamza op 16/08/2005 om 18:58:02
Mensen, maak kennis met hardcore lekkerheid:







DAAAAAAAAAAAAAAWMN


hij was leuk in How to lose a guy in 10 days....

Dobry Den

Citaat van: gebruiker01 op 16/08/2005 om 22:39:05
Citaat van: ! op 16/08/2005 om 22:31:16
Erg flauw! Bush lijkt trouwens op een ait wayaghar
ait wayigher is het meervoud, het enkelvoud is awayiger (mannelijk) en thawayights (vrouwelijk).

mijn excuses als je vervelend vindt om verbeterd te worden. :)

Niet als het gaat om Tmazight; dus bedankt!

Eek!




Boris kodjoe and Denzel...jammie

Dobry Den

Citaat van: Timarzgha op 16/08/2005 om 18:40:45
van de zogenaamde moslims die niet moslim zwijnen als kanjers zien of lief hebben-of als voorbeeld van schoonheid
bij elke foto komt een gevoel bij daarop kies je wat mooi is en wat niet- en als dat het geval is bij een zwijn ben net als hem
om van te kotsen dat jullie jullie ogen/gevoelens niet eens de baas kunnen zijn (nep moslims!)
nu weet ik dat ik me op een koeffar site bevind bah


Je reactie is begrijpelijk daar je angst en bedreiging gegrond is. Moslimvrouwen hebben ontdekt dat er meer vissen rondzwemmen dan alleen de Moslimse.  Dat betekent natuurlijk voor Moslimmannen minder grip en dus minder macht op de Moslimvrouwen. Tja, das de realiteit, dus wen er alvast maar aan.

Dobry Den

Citaat van: Anastacia op 16/08/2005 om 22:28:36
Ik blijf toch bij Antonio Banderas in The mask of Zoro. Daar kan vrees ik niemand aan tippen. Ik weet, heb een belabberde smaak...

De mijne mischien nog slechter. Vind Theo Maassen ook niet mis. Ik moet maar eens vaker op de Bergweg gaan lopen.

SAMIROS

smaken verschillen dat is duidelijk?

en zo hoort het ook je mag best iets mooi vinden of een persoon ook al is die geen moslim. En die mensen die het veroordelen omdat het tegen de islam is moeten maar eens de koran gaan lezen en het goed interpreteren.

Timarzgha

#44
Mag je als moslim reclame maken voor varkens of varkensvlees?
Mag je reclame maken van iets wat onrein is en het prijzen of begeren of deze schoonheid toe te kennen?
De islam die ik ken zegt voluit NEE HARRAM!!
Misschien lezen we allen verschillende boeken en hebben we allen foute imams geraadpleegd!!
maar volgens de meeste imams zijn mensen die niet bekeerd zijn onrein
zoals het hoort één islam één koran één interpetatie en één woord, wa allah o a3lam