Hoofdmenu

Leuke mannen....

Gestart door fattoma, 05/07/2005 om 21:55:28

ameziane

Citaat van: Cheick_El_Keshk op 09/02/2006 om 14:24:57

Waarom heb je dit geplaatst? Die man is al lang dood en begraven en genoot tijdens zijn leven veel respect in de Islamitische wereld. Ik kan er zelf in ieder geval niet om lachen.

Isefrawen

Citaat van: ameziane op 09/02/2006 om 16:41:37
Citaat van: Cheick_El_Keshk op 09/02/2006 om 14:24:57

Waarom heb je dit geplaatst? Die man is al lang dood en begraven en genoot tijdens zijn leven veel respect in de Islamitische wereld. Ik kan er zelf in ieder geval niet om lachen.

Mag ik dat ook zelf bepalen mijnheer de 'ik heb altijd gelijk'. ALs je andere berichten gelezen had dan had je wel begrepen dat ik deze man respecteer. Om die reden heb ik zijn foto geplaatst. en niet om 'grappig' te zijn. daarnaast gaan humor en ameziane niet samen.

Eek!


Dora

is dat niet martin???

hahahaha..die is zekersss leuk

Rwezna




Uit Greys anatomy, in de serie is ie nog leuker

Hadou

#185




sommigen zeggen dat hij veel op mij lijkt

Carlos Gallardo
El Mariachi

Samariaan

#186
Citaat van: Anastacia op 06/02/2006 om 19:49:08
Citaat van: Tamza op 29/10/2005 om 16:02:08
L_L, die Sami Yusuf heeft iets gays. Niet echt mannelijk, vind ik.

Inderdaad, volgens mij is hij echt zo'n softy. Ziet er tenminste niet erg "stoer" uit.

stelletje evil on legs, laat Sami Yousef met rust, ga maar minder respectabele mannen aanvallen zoals die haarbal van hierboven.

ameziane

Citaat van: Cheick_El_Keshk op 09/02/2006 om 16:50:07
Mag ik dat ook zelf bepalen mijnheer de 'ik heb altijd gelijk'. ALs je andere berichten gelezen had dan had je wel begrepen dat ik deze man respecteer. Om die reden heb ik zijn foto geplaatst. en niet om 'grappig' te zijn. daarnaast gaan humor en ameziane niet samen.
Dat ik serieus overkom op het forum wil niet zeggen dat ik een grap niet kan waarderen op zijn tijd, bovendien ken jij mij niet, dus kun je niet oordelen.

Nogmaals, ik vind dat getuigen van disrespect jegens deze man, om hem in een topic over 'leuke mannen' te plaatsen.

Dora

Citaat van: Rwezna op 09/02/2006 om 20:05:21



Uit Greys anatomy, in de serie is ie nog leuker

zeer zeer cute...

Eek!

Citaat van: dora op 09/02/2006 om 16:59:48
is dat niet martin???

hahahaha..die is zekersss leuk




is het geen hottie?

Heksje25

Geen een van U allen heeft smaak kijk naar mijn lekkerdje ........Hij is fucking HOT.

Nou jullie mogen em zien....maar op een voorwaarde....KAN IEMAND MIJ VERTELLEN HOE IK fOTO'S KAN PLAATSTEN.....hihihihi

Tamza

Gavin Degraw







Door hem gaat mijn hartje sneller kloppen.

Tamza

Hij maakt ook nog eens mooi muziek, hij heeft echt een mooie stem.

Heksje25

Citaat van: Tamza op 18/02/2006 om 03:24:35
Gavin Degraw







Door hem gaat mijn hartje sneller kloppen.

In ieder geval niet mijn smaak.....

tamazight is back

Citaat van: fattoma op 05/07/2005 om 22:05:18
mijn smaak eerst ook niet...maar als ik voor een oude man moest gaan zou ik gaan voor hem...hij heeft gewoooon iets.......

Ik val ook op oude mannen. Ik val niet op die kleine kereltjes