Hoofdmenu

Leuke mannen....

Gestart door fattoma, 05/07/2005 om 21:55:28

Timarzgha

Citaat van: ! op 06/09/2005 om 23:39:03
Citaat van: Timarzgha op 06/09/2005 om 23:12:43
Citaat van: ! op 06/09/2005 om 22:58:32
Citaat van: Timarzgha op 06/09/2005 om 22:50:26

Viezerik denk ook eens aan minderjarigen die zo nu en dan meekijken of lid zijn!!  Lferia is het zelfde als agaffa :)

Noem me geen viezerik a idioot! Er is niks 'vies' aan mijn opmerking. Kan ik niet helaas niet zeggen van je opmerkingen hier die doorspekt zijn met scheldwoorden en andere woorden om mensen naar beneden te halen.


ik hou ook van jou a uitroepteken (gefrustreerde)

Ja, ik ben zeer gefrusteerd dat ik niet tot de favo's behoor van bejaarden mannekes die nauwelijks hun plassertje in een opgewonden toestand kunnen brengen. Omwille van God, help een moslimzuster aan een bejaarde man te geraken.


Wouw of je bent toe aan prozac of je hebt idd een grote nood aan een vent (mischien vandaar dat gefrustreerde uitroepteken?)
Mevrouwtje uitroepteken grappig zijn is niet bepaald uw sterkste kant zet uw zelf niet verder voor joker

Rwezna



Hey Tim, hou toch je kop dicht en wees gewoon lekker (if you can)

Dobry Den

Citaat van: Timarzgha op 07/09/2005 om 00:08:48

Wouw of je bent toe aan prozac of je hebt idd een grote nood aan een vent (mischien vandaar dat gefrustreerde uitroepteken?)
Mevrouwtje uitroepteken grappig zijn is niet bepaald uw sterkste kant zet uw zelf niet verder voor joker


Tis niet als grap bedoeld, maar om jou wat duidelijk te maken. Je raad kun je beter zelf opvolgen daar je met je perverse humor (ik neem het voordeel van de twijfel) nou niet echt charmant uit de hoek komt. Om niet te spreken van je scheldpartijen die doorspekt zijn van frustraties.

Wilde eigenlijk niet persoonlijk worden, maar goed, tis niet anders. Laat de topic voor wat ie is en reageer hier niet meer. Je bent hier duidelijk de storende zender. Oja voor het geval je mijn boodschap niet begreep: ben allergisch voor pedofielachtige insinuaties. 

Timarzgha

Citaat van: ! op 07/09/2005 om 00:35:29
Citaat van: Timarzgha op 07/09/2005 om 00:08:48

Wouw of je bent toe aan prozac of je hebt idd een grote nood aan een vent (mischien vandaar dat gefrustreerde uitroepteken?)
Mevrouwtje uitroepteken grappig zijn is niet bepaald uw sterkste kant zet uw zelf niet verder voor joker


Tis niet als grap bedoeld, maar om jou wat duidelijk te maken. Je raad kun je beter zelf opvolgen daar je met je perverse humor (ik neem het voordeel van de twijfel) nou niet echt charmant uit de hoek komt. Om niet te spreken van je scheldpartijen die doorspekt zijn van frustraties.

Wilde eigenlijk niet persoonlijk worden, maar goed, tis niet anders. Laat de topic voor wat ie is en reageer hier niet meer. Je bent hier duidelijk de storende zender. Oja voor het geval je mijn boodschap niet begreep: ben allergisch voor pedofielachtige insinuaties. 
assalaam uitroepteken
Perverse humor?? waar bazel je toch in hemelsnaam over vrouwtje
Persoonlijk werd je al wat eerder en in andere topics ook dus nou hoef je niet schijnheilig te gaan doen dorby
ben allergisch voor pedofielachtige insinuaties??leek er even niet op maar goed om te weten
Deze zender gaat maar even uit de lucht want jij discuseerd alleen met moeilijke woorden, en niet dat je indruk maakt maar heb geen zin telkens de vandalen erbij te halen thalla

Timarzgha

Citaat van: Ousli op 07/09/2005 om 00:31:26


Hey Tim, hou toch je kop dicht en wees gewoon lekker (if you can)

daar zal je die kanibaal hebben ;D

Lâle

Kappen allebei, vecht dit privé maar uit!
Tsjonge jonge, het is overduidelijk weer warm buiten......

Dobry Den

#126
verwijderd

Dobry Den

#127
verwijderd

Izouran

#128
sjow heey ik zie negers coellie's witjes....

waar blijven onze amazigh schoontjes?

jullie hebben totaal geen smaak!

groenebriefjes


fattoma

.........................en hij dan??????????????? wow wat zijn sommige mannen toch zo moooi

fattoma




check even die ogen dan lady's..hmmm zon lieve gezicht heeft ie

onwetend

nou nou we hebben het  nu wel weer gezien jullie vallen  op hollywood en bollywood sterren en laten de amazigh mannen links liggen.....

Izouran

igesisghom re3qer....

Heksje25

Citaat van: Izouran op 17/09/2005 om 18:25:01
igesisghom re3qer....

Azul allemaal,
Nou imazighen enegh zijn toch wel zekerssss mooier dan die lelijkerds op die plaatsjes.....Geen een van die mannekes op die plaatjes waarvan ik zeg wow die is mooi. Maar goed, is wel leuk om te zien waar onze timazigien opvallen..hihihih.