Hoofdmenu

Leuke mannen....

Gestart door fattoma, 05/07/2005 om 21:55:28

Imattawan

Dames toch hebben jullie echt geen smaak? heb genoeg aan die iwassura .






Tamza

#106
Citaat van: Debouz op 20/08/2005 om 20:18:13


Aka wenni ikidem d ghayassen cem




Ik hoop dat mijn man later ook zo aantrekkelijk blijft.

Tamza

Citaat van: Imattawan op 21/08/2005 om 19:01:26
Dames toch hebben jullie echt geen smaak? heb genoeg aan die iwassura .

Terror. Hahaha die koelie-borsthaar DOET NIET.

miss.F.

Johnny Depp is naast Tom Cruise ook mijn favoriet!!

MBTiza

Ach dames het blijven slechts onbereikbare heren voor jullie allen, kijk hier op het forum rond en wie weet zit er wel iets voor jullie bij, valt me wel op dat de meeste bezoekers van die amazighevenementen griezels (beide geslachten) zijn...

Dobry Den

Citaat van: MB_Tiza op 30/08/2005 om 23:59:13
valt me wel op dat de meeste bezoekers van die amazighevenementen griezels (beide geslachten) zijn...

Je wordt bedankt, MB_Tiza. Staan we in deze tijd echt op te wachten. Nog ff de Imazighen verder de grond instampen.

groenebriefjes

Citaat van: MB_Tiza op 30/08/2005 om 23:59:13
Ach dames het blijven slechts onbereikbare heren voor jullie allen, kijk hier op het forum rond en wie weet zit er wel iets voor jullie bij, valt me wel op dat de meeste bezoekers van die amazighevenementen griezels (beide geslachten) zijn...
soort zoekt soort, daarom kom jij daar! Ownee je bent getrouwd toch...meisje gevonden op een evenement yek? ;D

noemid

Citaat van: Don-Rifi op 05/09/2005 om 14:08:18
Citaat van: MB_Tiza op 30/08/2005 om 23:59:13
Ach dames het blijven slechts onbereikbare heren voor jullie allen, kijk hier op het forum rond en wie weet zit er wel iets voor jullie bij, valt me wel op dat de meeste bezoekers van die amazighevenementen griezels (beide geslachten) zijn...
soort zoekt soort, daarom kom jij daar! Ownee je bent getrouwd toch...dus er lopen 2griezels dan...!

ini billah?

mouslati

Citaat van: Tamza op 19/08/2005 om 22:44:49
Citaat van: MB_Tiza op 19/08/2005 om 22:09:22
waar heb jij je ogen zitten, wat een lelekerd.

Ja, iedereen vindt em lelijk. Maar ik vind em lekker, mooi haar heeft ie. Kun je lekker met je handen doorheen woelen. Zn lichaam is ook zeker niet mis.

Niet iedereen hoor

MBTiza

Citaat van: Don-Rifi op 05/09/2005 om 14:08:18
Citaat van: MB_Tiza op 30/08/2005 om 23:59:13
Ach dames het blijven slechts onbereikbare heren voor jullie allen, kijk hier op het forum rond en wie weet zit er wel iets voor jullie bij, valt me wel op dat de meeste bezoekers van die amazighevenementen griezels (beide geslachten) zijn...
soort zoekt soort, daarom kom jij daar! Ownee je bent getrouwd toch...meisje gevonden op een evenement yek? ;D

Nee niet op een evenement...import man!
Maarreh de dames zien er moderner en leuker uit dan de meeste heren die de amazighevenementen bezoeken!

MBTiza

Citaat van: ! op 05/09/2005 om 13:43:23
Citaat van: MB_Tiza op 30/08/2005 om 23:59:13
valt me wel op dat de meeste bezoekers van die amazighevenementen griezels (beide geslachten) zijn...

Je wordt bedankt, MB_Tiza. Staan we in deze tijd echt op te wachten. Nog ff de Imazighen verder de grond instampen.

nee joh niet zo bedoeld fosychar!

Isefrawen

#116


-edit-

Dobry Den

Citaat van: Timarzgha op 06/09/2005 om 22:50:26

Viezerik denk ook eens aan minderjarigen die zo nu en dan meekijken of lid zijn!!  Lferia is het zelfde als agaffa :)

Noem me geen viezerik a idioot! Er is niks 'vies' aan mijn opmerking. Kan ik niet helaas niet zeggen van je opmerkingen hier die doorspekt zijn met scheldwoorden en andere woorden om mensen naar beneden te halen.


Timarzgha

Citaat van: ! op 06/09/2005 om 22:58:32
Citaat van: Timarzgha op 06/09/2005 om 22:50:26

Viezerik denk ook eens aan minderjarigen die zo nu en dan meekijken of lid zijn!!  Lferia is het zelfde als agaffa :)

Noem me geen viezerik a idioot! Er is niks 'vies' aan mijn opmerking. Kan ik niet helaas niet zeggen van je opmerkingen hier die doorspekt zijn met scheldwoorden en andere woorden om mensen naar beneden te halen.


ik hou ook van jou a uitroepteken (gefrustreerde)

Dobry Den

Citaat van: Timarzgha op 06/09/2005 om 23:12:43
Citaat van: ! op 06/09/2005 om 22:58:32
Citaat van: Timarzgha op 06/09/2005 om 22:50:26

Viezerik denk ook eens aan minderjarigen die zo nu en dan meekijken of lid zijn!!  Lferia is het zelfde als agaffa :)

Noem me geen viezerik a idioot! Er is niks 'vies' aan mijn opmerking. Kan ik niet helaas niet zeggen van je opmerkingen hier die doorspekt zijn met scheldwoorden en andere woorden om mensen naar beneden te halen.


ik hou ook van jou a uitroepteken (gefrustreerde)

Ja, ik ben zeer gefrusteerd dat ik niet tot de favo's behoor van bejaarden mannekes die nauwelijks hun plassertje in een opgewonden toestand kunnen brengen. Omwille van God, help een moslimzuster aan een bejaarde man te geraken.