Arudd n Timgharin moderno s arcem n Tmazight.......

Gestart door Idir, 02/07/2005 om 15:06:40

athsaynou

WOW...moet zoiets hebben die beige stof is ook mooi zeg..neem de foto mee..kijken of me tante er wat van kan maken...echt prachtig joh..

igwentje

Ohhhhhhhh deze kledingstukken zijn echt mooi ook de kleuren zijn zo mooi.

athsaynou

Wil graag weten wie de ontwerper is..want dat staat er niet bij..

Tamza

Die riem kan op zich wel nagemaakt worden, denk ik. Die sleeves zijn denk ik wat moeilijker. Maar ja, waar zou je zo'n sleeve kunnen dragen?

Isefrawen

Citaat van: Tamza op 02/07/2005 om 16:02:21


Check die schoentjes ook mooi zijn dan. Het model van die kleding geeft je een heel nostalgisch gevoel. Doet me beetje denken aan die kleding van vrouwen in films die zich in de Oudheid afspelen.

dit doet me meer aan ali baba denken...

Izouran

Citaat van: Tamza op 02/07/2005 om 21:07:11
Die riem kan op zich wel nagemaakt worden, denk ik. Die sleeves zijn denk ik wat moeilijker. Maar ja, waar zou je zo'n sleeve kunnen dragen?


mensen zouden het denk ik wel dragen als het een hype was.
Ik heb een vermoeden dat je iets met kleding doet?

rifman

wie s de ontwerper

is het misschien de touareg/amazigh (Marokkaans_senegalese) Seidnaly Sidhamed alias Alphadi





Nomaad.

Citaat van: rifman op 03/07/2005 om 01:59:08
wie s de ontwerper

is het misschien de touareg/amazigh (Marokkaans_senegalese) Seidnaly Sidhamed alias Alphadi






Raar manneke, maar mooie kledij.

Hadou

Ik weet niet wie precies de ontwerper is van de Fotos van IDIr , maar als ik heb enige info over de ontwerper waar hiervoor bedoeld wordt:

Family Name:  Sidhamed
Given Name:  Seidnaly
Pseudonym:  Alphadi
Dates:  born 01 Jun 1957
Gender:  Male
Country:  Niger

Hij is dus een Tuareg. uit Niger. ( niet nigeria)
Hij is de bekendste en misschien de beste afrikaanse onwerper . Ook heeft hij een boetiek in Parijs.
dus dames: On December 9th 1999, ALPHADI opened his first "boutique" in Paris, at number 13, Paul Bert street, in the 11th arrondissement. Right where you get all the trendies


http://www.afrik.com/article3207.html


Tamza

Citaat van: Izouran op 03/07/2005 om 00:19:13

mensen zouden het denk ik wel dragen als het een hype was.
Ik heb een vermoeden dat je iets met kleding doet?

Die sleeves waren een paar jaar geleden een hype, maar toen vond ik dat zwaar ordinair staan. Die riem zou idd eens een hype kunnen worden.

Nee, ik doe niks met kleding, ik draag het alleen :P

rifman

Naast een andere Amazigh/touareg  vrouwelijke ontwerpster uit senegal behoort  deze amazigh (alphadi) tot de beste ontwerpers van Afrika. Bovendien is hij erg sociaal bewogen en zet zich via zijn kunst in voor de problematiek in afrika met name Aids. Hij heeft veel shows in Milan, Parijs gehad en heeft voor veel grote ontwerpers collecties ontworpen.




Citaat van: hadou op 03/07/2005 om 13:56:13
Ik weet niet wie precies de ontwerper is van de Fotos van IDIr , maar als ik heb enige info over de ontwerper waar hiervoor bedoeld wordt:

Family Name:  Sidhamed
Given Name:  Seidnaly
Pseudonym:  Alphadi
Dates:  born 01 Jun 1957
Gender:  Male
Country:  Niger

Hij is dus een Tuareg. uit Niger. ( niet nigeria)
Hij is de bekendste en misschien de beste afrikaanse onwerper . Ook heeft hij een boetiek in Parijs.
dus dames: On December 9th 1999, ALPHADI opened his first "boutique" in Paris, at number 13, Paul Bert street, in the 11th arrondissement. Right where you get all the trendies


http://www.afrik.com/article3207.html



Izouran

#26
Citaat van: Tamza op 03/07/2005 om 14:09:51


Die sleeves waren een paar jaar geleden een hype, maar toen vond ik dat zwaar ordinair staan. Die riem zou idd eens een hype kunnen worden.

Nee, ik doe niks met kleding, ik draag het alleen :P

haha oke dan, wat die sleeves betreft ik denk niet dat ze echt comfortabel zitten.
Die riem daar tegen vind ik een topper (Y)

athsaynou

Oke dat is de dus de Ontwerper..echt top hoor die kleding..

Die "ali baba" broek was een tijd geleden in de mode...maarniet iedereen droeg ze..alleen die het durfde.. haha

Izouran

#28
Citaat van: m'Izran op 03/07/2005 om 19:09:01


Die "ali baba" broek was een tijd geleden in de mode...maarniet iedereen droeg ze..alleen die het durfde.. haha

haha das waar oftewel de koerde broek. :D

Hadou

Citaat van: Izouran op 03/07/2005 om 20:34:29
Citaat van: m'Izran op 03/07/2005 om 19:09:01


Die "ali baba" broek was een tijd geleden in de mode...maarniet iedereen droeg ze..alleen die het durfde.. haha

haha das waar oftewel de koerde broek. :D

MC HAMMER  >>>> U Can't Touch This !! :D