wie gaat er naar beni bouyach??

Gestart door khadija_1978, 29/06/2005 om 19:31:45

khadija_1978

ewa mensen...

mlieh sie meh???
ewa wie gaat er dit jaar op vakentie naar beni bouyach...??
ik vertrek a.s. zaterdag bij salaat al-fadjir naar marokko?
wie vertrekt ook op 2 juli??

nou hoor nog van jullie

beslamaaaa..

Dora

zal denk ik daar ook een bezoekje brengen als tante zelf niet komt..


athsaynou

#2
Veel plezier mied..
Bni Bou3iasch ik kom er niet vandaan en als ik daar kom is dat effe langskomen als ik naaar imzouren ga...


hmidoush

over 2 weken is het tijd om bni bouayach te bezoeken.

Klatta

Ik ga naar Imzouren inshallah, maar een rondje bni bouayach zit er zeker in

MBTiza

rondje beni bouayyash...dat wordt wel een hele saaie rondje...of gaan jullie ook naar het mannencafe Somepi die tot in de late uurtjes nog goed gevuld is?

Klatta


khadija_1978

Citaat van: L_L op 29/06/2005 om 19:56:03
zal denk ik daar ook een bezoekje brengen als tante zelf niet komt..



Inschallah..:D

khadija_1978

Citaat van: m'Izran op 29/06/2005 om 20:01:32
Veel plezier mied..
Bni Bou3iasch ik kom er niet vandaan en als ik daar kom is dat effe langskomen als ik naaar imzouren ga...



Soekran..;)

khadija_1978

Citaat van: hmidoush op 29/06/2005 om 20:30:24
over 2 weken is het tijd om bni bouayach te bezoeken.

Inschallah...:D

khadija_1978

Citaat van: MB_Tiza op 30/06/2005 om 00:26:24
rondje beni bouayyash...dat wordt wel een hele saaie rondje...of gaan jullie ook naar het mannencafe Somepi die tot in de late uurtjes nog goed gevuld is?


nee daar ga ik egt niet naar toe...

khadija_1978

Ik vertrek inschallah morgen zaterdag dus inschallah..om 6 uur in de ochtend...inschallahh...
nou voor de mensen die ook op vakantie naar beni bouyach gaan..misschien komen we elkaar wel tegen..:P en iedereeen eeen heeeelleeee fijne vakantie toe gewenst..
thalla
beslamaaa...:D

tarik1987

ik word jaloers man, ik heb echt het gevoel dat iedereen vertrekt en ik hier alleen in nederland blijf.

fijne reis en vakantie voor degene die gaan.

khadija_1978

so ik ben weer terug van weg geweest.. mijn vakantie was topie!! ik was vaak te vinden in alhoceima en dit jaar was het helemaall voll so niet normaal..heel shab holland was daar..so leek het..het leek alsof ik in NL was..nou volgend jaar weer een jaar en dan gaan we weer INSCHALLAH INSCHALLAH...wie was er ook dit jaar???

groenebriefjes

ik moet nog gaan, hoop dat het oktober word maar zeker nog dit jr dat staat vast...bni-bouayach is mijn dorpje...me zandbak inou... hoop overigens dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben gehad op jullie vakantie...gun het jullie. ;)