De positie van de marokkaanse man in de RIF.

Gestart door heddenwie `n souk, 15/06/2005 om 21:17:15

IIAwayagherII

Citaat van: L_L op 20/06/2005 om 12:44:17

Citeer
LL de meeste roddels komen nog altijd door de vrouwen zelf dame.
Ook de man kan schade oplopen en sterker nog gezichtsverlies en andere aantasting van eer door roddel praktijken waar de vrouwen toch heer en meester in zijn.
Alleen al die roddels, overdreven praatjes en beschuldigingen die jullie spreiden hebben voor grote en mischien blijvende schade gezorgd bij de man.
Daar soms verhalen op een waarheid berusten bij een enkeling, hebben jullie dames ervoor gezorgd dat ALLE mannen een slechte status kregen.
Propaganda machine van de vrouw van deze tijd is in volle gang, en kent geen verschil noch mededogen met de mannen die wel de vrouw respecteren, als een parasiet liftend op het lijden van de vroegere generatie vrouwen.


tja..we blijven nu in cirkels draaien..het welles niettes spelletje zal toch niet leiden tot enige overtuiging aan beide kanten.

ik heb mijn visie op deze situatie en jij hebt er ook 1.
en respecteer dat maar nu ik helaas toch niet tot je kan doordringen.

wel wil ik even vooropstellen dat je toon over de vrouw wat lager kan.
want je verwijt nu de vrouw van iets wat de man net zo goed doet.
ook mannen hebben ervoor gezorgd dat ALLE vrouwen een slechte status hebben gekregen.

ik sta open voor kritiek en geef toe dat niet alle vrouwen even fatsoenlijk zijn, maar nogmaals het aantal vrouwen die te lijden hebben onder het gezag van de man is vele malen groter.

goed, laten we zelf de jarenlange "ziekte" genezen en onze kinderen zo opvoeden dat er geen onderscheidt wordt gemaakt.

azulske
Idd wij weigeren tot elkaar te komen en gezien jouw reactie zal dat zo blijven.
Het aantal vrouwen die te lijden had van de vorige generatie geef ik je groot gelijk in, mbt de huidige generatie niet.
Ik zou niet zomaar durven beweren dat de aantallen opzienbarend veel van elkaar verschillen.
De man schaamt zich meestal om uit te spreken over zijn bazige vrouwtje en dat is een ander verhaal als bij de vrouw namelijk.
azul

Hadou

Awayaghar: Wat was je weer druk op deze Warme Dag.

IIAwayagherII

#47
a la ;D ben niet langer als een 30 minuten hier geweest a hedou.
Alhoewel ietsje langer blijkbaar ???

Hadou


IIAwayagherII

Citaat van: hadou op 20/06/2005 om 19:45:07
waxxa. soujedd poelo (ijs)waha!
aweddie poloe is voor zuigelingen a tawmat, geef mij maar de koude flesvoeding (heineken) ;)

Hadou

Citaat van: IIAwayagherII op 20/06/2005 om 19:46:53
Citaat van: hadou op 20/06/2005 om 19:45:07
waxxa. soujedd poelo (ijs)waha!
aweddie poloe is voor zuigelingen a tawmat, geef mij maar de koude flesvoeding (heineken) ;)

A mein teqqadh. nhaar ikmer cek it7edathen. roux thsawaredd x Heineken..

;D

IIAwayagherII

Citaat van: hadou op 20/06/2005 om 19:48:41
Citaat van: IIAwayagherII op 20/06/2005 om 19:46:53
Citaat van: hadou op 20/06/2005 om 19:45:07
waxxa. soujedd poelo (ijs)waha!
aweddie poloe is voor zuigelingen a tawmat, geef mij maar de koude flesvoeding (heineken) ;)

A mein teqqadh. nhaar ikmer cek it7edathen. roux thsawaredd x Heineken..

;D

a zie lkoeran a heineken a tawmat, s'flippaan-ee degh khie amazigh.nl ???
awa iezjen dzjiereth ed lemlieh a tawmat, ik ga nu echt even de frustraties wegspoelen van eerder op de dag :)
Azul ienoe

Hadou

#52
7awer cwayt xi xfenec.. PROOST :D

Dora


Citeer
Idd wij weigeren tot elkaar te komen en gezien jouw reactie zal dat zo blijven.
Het aantal vrouwen die te lijden had van de vorige generatie geef ik je groot gelijk in, mbt de huidige generatie niet.
Ik zou niet zomaar durven beweren dat de aantallen opzienbarend veel van elkaar verschillen.
De man schaamt zich meestal om uit te spreken over zijn bazige vrouwtje en dat is een ander verhaal als bij de vrouw namelijk.
azul

uhhm...liever niet nee..:-[

IIAwayagherII

Citaat van: L_L op 20/06/2005 om 22:14:34

Citeer
Idd wij weigeren tot elkaar te komen en gezien jouw reactie zal dat zo blijven.
Het aantal vrouwen die te lijden had van de vorige generatie geef ik je groot gelijk in, mbt de huidige generatie niet.
Ik zou niet zomaar durven beweren dat de aantallen opzienbarend veel van elkaar verschillen.
De man schaamt zich meestal om uit te spreken over zijn bazige vrouwtje en dat is een ander verhaal als bij de vrouw namelijk.
azul

uhhm...liever niet nee..:-[
hmm nou zegt men dat als een vrouw nee zegt ja bedoeld :-[
Ik weet dat het een warm weertje is dame, maar laten we zakelijk blijven wil je :P