Geweld tegen vrouwen in Spanje

Gestart door ameziane, 31/05/2005 om 16:17:27

Hadou


ameziane

Citaat van: hadou op 02/06/2005 om 00:21:22
Citaat van: Dobry Den op 02/06/2005 om 00:07:19
Citaat van: hadou op 01/06/2005 om 23:58:17
en Frankrijk?


groepsverkrachtingen in gettobuurten
echt waart ?
wayawww.
Een Francaise van Marokkaanse afkomst had daar een boek over geschreven. Ik kan even niet op de naam komen.

athsaynou

Overal en altijd zijn de vrouwen de dupe! :(

Dobry Den

#18
Citaat van: ameziane op 02/06/2005 om 15:32:13
Citaat van: hadou op 02/06/2005 om 00:21:22
Citaat van: Dobry Den op 02/06/2005 om 00:07:19
Citaat van: hadou op 01/06/2005 om 23:58:17
en Frankrijk?


groepsverkrachtingen in gettobuurten
echt waart ?
wayawww.
Een Francaise van Marokkaanse afkomst had daar een boek over geschreven. Ik kan even niet op de naam komen.

Ze heette Samira Bellil en ze was van Algerijnse komaf. Zij was zelf slachtoffer geweest van meerdere groepsverkrachting en stond hierdoor te boek als 'makkelijk'.  Afgelopen najaar is ze overleden. 

heddenwie `n souk

Ik lees net dat ze de islamitische opvoeding van haar ouders maar niks vond en liever rondhing met rebelse meiden in een franse buitenwijk.Ze was ook nog eens het meisje van een bendeleider die haar aanzien deed stijgen.Nadat ze de benen had gespreid voor haar bendeleider kwam ze erachter dat ze publiek bezit was geworden.

Take a walk on the wild side zong lou reed lang geleden.


heddenwie `n souk

Geweld tegen vrouwen,mannen,negers,blanken,moslims,joden,christenen,indianen,immigranten,emigranten,gehandicapten,kinderen etc etc.

Conclusie:GEWELD IS MENSELIJK.

Dobry Den

Citaat van: heddenwie `n souk op 03/06/2005 om 01:58:12
Ik lees net dat ze de islamitische opvoeding van haar ouders maar niks vond en liever rondhing met rebelse meiden in een franse buitenwijk.Ze was ook nog eens het meisje van een bendeleider die haar aanzien deed stijgen.Nadat ze de benen had gespreid voor haar bendeleider kwam ze erachter dat ze publiek bezit was geworden.

Take a walk on the wild side zong lou reed lang geleden.



Ga jezelf verkrachten, sukkel!

heddenwie `n souk

Citaat van: Dobry Den op 03/06/2005 om 02:06:57
Citaat van: heddenwie `n souk op 03/06/2005 om 01:58:12
Ik lees net dat ze de islamitische opvoeding van haar ouders maar niks vond en liever rondhing met rebelse meiden in een franse buitenwijk.Ze was ook nog eens het meisje van een bendeleider die haar aanzien deed stijgen.Nadat ze de benen had gespreid voor haar bendeleider kwam ze erachter dat ze publiek bezit was geworden.

Take a walk on the wild side zong lou reed lang geleden.



Ga jezelf verkrachten, sukkel!

Kunt u mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?

groenebriefjes

Citaat van: m'Izran op 02/06/2005 om 15:52:37
Overal en altijd zijn de vrouwen de dupe! :(

dan steun deze organisatie..ze steunen ons ook in de strijd om het geweld in tmassint te stoppen...ik ontmoette een leuke meid in de trein op terugweg van denhaag vrijdag na demonstratie en zij werkt voor deze wereldwijde organisatie.. check de site. ze supporten ons volledig! www.wgnrr.org

groenebriefjes

Citaat van: heddenwie `n souk op 03/06/2005 om 02:15:04
Citaat van: Dobry Den op 03/06/2005 om 02:06:57
Citaat van: heddenwie `n souk op 03/06/2005 om 01:58:12
Ik lees net dat ze de islamitische opvoeding van haar ouders maar niks vond en liever rondhing met rebelse meiden in een franse buitenwijk.Ze was ook nog eens het meisje van een bendeleider die haar aanzien deed stijgen.Nadat ze de benen had gespreid voor haar bendeleider kwam ze erachter dat ze publiek bezit was geworden.

Take a walk on the wild side zong lou reed lang geleden.



Ga jezelf verkrachten, sukkel!

Kunt u mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?

1woord voor jou: treist!!!

athsaynou

#25
Citaat van: yassine-don-rifi op 03/06/2005 om 11:30:43
Citaat van: m'Izran op 02/06/2005 om 15:52:37
Overal en altijd zijn de vrouwen de dupe! :(

dan steun deze organisatie..ze steunen ons ook in de strijd om het geweld in tmassint te stoppen...ik ontmoette een leuke meid in de trein op terugweg van denhaag vrijdag na demonstratie en zij werkt voor deze wereldwijde organisatie.. check de site. ze supporten ons volledig! www.wgnrr.org

I know.. ;)

heddenwie `n souk

Citaat van: yassine-don-rifi op 03/06/2005 om 11:31:11
Citaat van: heddenwie `n souk op 03/06/2005 om 02:15:04
Citaat van: Dobry Den op 03/06/2005 om 02:06:57
Citaat van: heddenwie `n souk op 03/06/2005 om 01:58:12
Ik lees net dat ze de islamitische opvoeding van haar ouders maar niks vond en liever rondhing met rebelse meiden in een franse buitenwijk.Ze was ook nog eens het meisje van een bendeleider die haar aanzien deed stijgen.Nadat ze de benen had gespreid voor haar bendeleider kwam ze erachter dat ze publiek bezit was geworden.

Take a walk on the wild side zong lou reed lang geleden.



Ga jezelf verkrachten, sukkel!

Kunt u mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?

1woord voor jou: treist!!!

Don-riffi,je bedoelt  triest denk ik maar dat terzijde.

Wat ik niet begrijp is dat iedereen op zijn achterste poten gaat staan als ik mijn mening uit.Ik praat verkrachting niet goed en zeker geen groepsverkrachtingen.Wat die dame is overkomen is een ramp maar er zijn omstandigheden die niet in haar voordeel pleiten.Ik ken frankrijk goed en de banlieu seine saint denis ook.Een troosteloos gebied met verschrikkelijk veel buitenlanders en hoogbouw(flatgebouwen).Als fatsoenlijk meisje heb je niks te zoeken bij bendes die die buurten onveilig maken.Door  bij hen aansluiting te zoeken kun je eigenlijk alleen als verliezer uit de bus komen.De meeste van de mannelijke bendeleden komen in de gevangenis terecht voor handel in drugs en andere misdrijven.Als ze niet in het gevang terecht komen worden het zielige junkies die overal bedelen.Wat de vrouwelijke leden wacht is niet rooskleuriger,verkrachtingen,drugs en prostitutie.Door je aan te sluiten bij een bende weet je in feite al wat je te wachten staat.Iemand die kiest voor dat leven moet achteraf niet de zieligerd gaan uithangen!

Wat ik wel zielig vind is dat een vluchtelinge uit darfur noodgedwongen sprokkelhout gaat zoeken buiten een vluchtelingenkamp en wordt verkracht door gewapende bruten.

Ps,hoe is het mogelijk dat ze DRIE keer het slachtoffer van groepsverkrachtingen is terwijl frankrijk eigenlijk een politiestaat is met op elke hoek een politieagent.Aangifte doen was wel het eerste wat ze had moeten doen.

mouslati

Citaat van: ameziane op 31/05/2005 om 16:17:27
Wie de Spaanse media volgt, verneemt elke keer weer dat een vrouw met geweld om het leven is gebracht. Alleen al dit jaar zijn 22 vrouwen door hun (ex)man/partner gedood.

Dan vraag ik mij toch af waar dat verschijnsel vandaan komt. In een beschaafd Europees land als Spanje zou je zoiets niet verwachten. Is het misschien die macho-cultuur die ook in dat Mediterrane land heerst?

Wie het weet, mag het zeggen.

Ik wijt het aan de zieke geest van de mens. De man wil steeds de macht in handen hebben en de vrouw zo onder de duim houden. Als mevrouw het niet meer pikt is ze niet meer "bruikbaar" en kan ze dood.

'k kan zo gauw geen andere reden bedenken waarom een man zijn eigen vrouw zou vermoorden. Ziek gewoon.

mouslati

Citaat van: ameziane op 02/06/2005 om 15:32:13
[een Francaise van Marokkaanse afkomst had daar een boek over geschreven. Ik kan even niet op de naam komen.

Ik heb het boek ook eens gelezen en ben het helaas met heddenwie n souk eens dat ze niet echt geloofwaardig overkomt. Even los van het feit dat dit soort dingen natuurlijk niet door de beugel kunnen.

Dobry Den

#29
Citaat van: heddenwie `n souk op 05/06/2005 om 01:12:03
Wat ik wel zielig vind is dat een vluchtelinge uit darfur noodgedwongen sprokkelhout gaat zoeken buiten een vluchtelingenkamp en wordt verkracht door gewapende bruten.

goh, wat nobel van je. Je zou er een lintje voor moeten krijgen.

Citaat van: heddenwie `n souk op 05/06/2005 om 01:12:03Ps,hoe is het mogelijk dat ze DRIE keer het slachtoffer van groepsverkrachtingen is terwijl frankrijk eigenlijk een politiestaat is met op elke hoek een politieagent.Aangifte doen was wel het eerste wat ze had moeten doen.

Als je het boek had gelezen, wist je dat ze slachtoffer is geweest van 2 groepsverkrachtingen: eentje in Frankrijk; de ander in Algerij. Daarnaast is ze nog een keer verkracht door 1 van de daders van de groepsverkrachting  die in Frankrijk plaatsvond. De eerste groepsverkrachting en de verkrachting vonden plaats toen ze 14 jaar was, de tweede groepsverkrachting toen ze 17 jaar oud. Ze was nog maar een kind; een puber en natuurlijk is het dan stoer om het vriendinnetje te zijn van dé man van de wijk. Dat is geen misdaad; netzomin dat het een misdaad is dat ze sex heeft gehad met d'r vriendje. Het mag niet volgens de Noord-Afrikaanse cultuur en Islam, maar dat is geen reden om haar vogelvrij te verklaren in de jungle van de losers waar ze zich alleen 'man' kunnen voelen door een vrouw te vernederen.