“ Vrouwen zijn handlangers van satan”

Gestart door Badis, 28/05/2005 om 20:58:49

onwetend


Dora

welke ervaringen...je zus is 1 van de grootste vrijheidstrijdsters die er is..dat moet ze haast wel van je mama hebben...

maar goed, laat die ervaringen maar even opzij..laat je niet beinvloeden door nietsnutten...

Dora


onwetend

ok is goed maar ik mag dus wel zeggen wat ik zie en ervaar het is niet dat ik het er mee eens ben of dat ik die theorie neem als ik ga trouwen (insha-allah) begrijp me goed...

Dora

oww god..je bent schattig...

incha - allah ach dyawi arrebi yedies n' asl

jallah iwa inni amin ;D


Dora

goed zo..en nu de brievenbus in de gaten houden he..

jallah ciao

onwetend

hahahahaa jij bent wel grappig he!! nu begrijp ik waarom lopende lach voor staat i get it.

Dora

#53
je zus verklaarde me onlangs voor een ADHD'er...

waar ze dat vandaan haalt snap ik niet zo ;D

wat ik trouwens niet zo begrijp he...is waarom vrouwen altijd iets te maken moeten hebben met satan.
hebben wij dat niet zelf erna gemaakt...want we hadden het laatst over die vrouwtjes in maroc die ze3ma bezeten zijn en dus met geesten (djin) konden communiceren...die personen zijn meestal (ja meestal niet altijd) vrouwen...best vreemd eigenlijk...toch??

ameziane

Citaat van: L_L op 31/05/2005 om 12:21:11
Citaat van: onwetend op 31/05/2005 om 11:23:48
azul
idir: er valt nix aan uit te leggen het is heel simpel en het gebeurt nu nog steeds igwentje die met haar commentaar en argumenten komt kijk maar is bij jou thuis wie gehoorzaamt wie op het net kan je alles kwijt he

mijn papa gehoorzaamt mijn mama...maar daarnaast gehoorzaamt mama ook papa...ik denk dat communicatie is...wat denk jij?
Als het echt zo gaat bij jullie thuis, dan vertegenwoordigen jullie een minderheid. Bij de Irifien heerst een macho-cultuur: de man is de baas. En dan heb ik het vooral over de 1e generatie.

Dora

#55
is het zo erg dan bij de irifien???

ja dat gaat bij ons al jaren zo...kreeg te horen dat opa's ook zo waren...maar in wat is het anders dan??...

abrid

Daarom moet je het boek van de vrouw van David Hart lezen.

Tijdens gesprekken tussen haar man en plaatselijke bewoners voelde ze zich onzichtbaar omdat niemand van de manennen haar iets vroeg of ook maar aankeek. Dit deed men uit respect voor David Hart.

Toen zei ze later(tegen David) van als ze er maar niet achterkomen dat ik getrouwd ben geweest en al 3 kinderen heb van een andere man.

athsaynou

Citaat van: Idir op 30/05/2005 om 19:15:00
Citaat van: m'Izran op 30/05/2005 om 18:55:15
Weer zo een discussie ::) wordt er echt moe van...

Awett ajyedjif n'nem ag-ridd.... :P

Lae wallah metjjaadh.. :P

igwentje

Citaat van: onwetend op 31/05/2005 om 11:23:48
azul
idir: er valt nix aan uit te leggen het is heel simpel en het gebeurt nu nog steeds igwentje die met haar commentaar en argumenten komt kijk maar is bij jou thuis wie gehoorzaamt wie op het net kan je alles kwijt he
hoezo ik met mijn commentaar en argumenten andere reageren toch,waarom ik ????

Hadou

wie heeft dit boek eigenlijk gelezen?

En zijn de mannen geen handlangers van de satan?
Volgens de actualiteiten, de geschiedenis en dergelijke hebben de mannnen meer bloed vergoten dan de vrouwen. Mannen zijn erger dan Satan.
Moet ik daar een boek overschrijven?

Dit is weer zo n propaganda boek. Men weet niet wat hij moet schrijven. dan gaan ze opletten op de vrouwen en domme dingen?
Schrijf toch een nieuwe theorie in de Chemie, natuurkunde, technologie of iets waarvan wij kunne leren ..
A domme arabier