“ Vrouwen zijn handlangers van satan”

Gestart door Badis, 28/05/2005 om 20:58:49

ameziane

Ik vraag me af of zulke mannen stilstaan bij het feit dat als ze het hebben over het Satan-zijn van de vrouw, ze impliciet hun moeder, hun zus, hun dochter etc. bedoelen.

Als man verblijf je negen maanden in de buik van je moeder, je komt naar buiten en beweert vervolgens dat zij een Satan is. Het kan raar verkeren...

*****

#16
Beetje een vies mannetje. De indeling die hij op de wereld loslaat is voer voor psychologen. Het maakt wel heel duidelijk hoe bang hij is voor vrouwen, en wat hij eigenlijk wel zou willen doen met categorie 2 en 3.
Hij heeft zelf een beetje last van Satan. Pot verwijt ketel enzo.

Doet me denken aan dat typetje van van Kooten en de Bie. (licht gebogen lopende,  lange man met vierkante spetterende mond en Hitlerhaar, ongelukkig door winkelstraat lopend aan de arm van zijn in degelijke geruite rok en pullover geklede moeder van middelbare leeftijd) 

Carla en Frank van Putten, moeder en zoon 
"En dan gaan we nu gezellig ergens een tompouce eten, he Frank?"
"Reuze gezellig moeder!"
(Denkt: ik wil geen tompoes. Ik wil een naakte vriendin insmeren met slagroom ..... maar ik heb geen vriendin ..... daar ben ik voor behandeld.)

http://www.goeiepeer.com/tiepetjes/typeputten.htm

*****


*****

Overigens is het een goed teken dat hij zo bang is. Blijkbaar verandert er echt iets momenteel.

Dora

er staat dat meneer kritiek heeft op de arabische vrouw van tegenwoordig, en op de mudawwana van de marokkaanse grondstaat....

zouden wij ons aangesproken moeten voelen ;D...


Idir

Citaat van: L_L op 30/05/2005 om 12:20:17
er staat dat meneer kritiek heeft op de arabische vrouw van tegenwoordig, en op de mudawwana van de marokkaanse grondstaat....

zouden wij ons aangesproken moeten voelen ;D...



Dat soort extremisten zien heel Marokko als een Arabische land en dus iedereen als Arabieren.... M.a.w. hij heeft het over alle Marokkaanse vrouwen.....


Dora

#22
Citaat van: Idir op 30/05/2005 om 16:09:35
Citaat van: L_L op 30/05/2005 om 12:20:17
er staat dat meneer kritiek heeft op de arabische vrouw van tegenwoordig, en op de mudawwana van de marokkaanse grondstaat....

zouden wij ons aangesproken moeten voelen ;D...



Dat soort extremisten zien heel Marokko als een Arabische land en dus iedereen als Arabieren.... M.a.w. hij heeft het over alle Marokkaanse vrouwen.....

nee hoor, hij heeft het over de arabische vrouw...van het westen tot het oosten, van noord tot zuid.  natuurlijk weet ik dat hij ons er ook mee bedoelt, maar is dat niet zijn probleem?

daarnaast vraag ik me toch af hoe "het oppervolk" alias arabier zo een nederlaag heeft behaald??...zijn ze toch niet zo superieur als ze d8en??...

abrid ith jewin gha dha..wanni gha thi thjaren
( de weg die hem naar boven heeft geleid, die zal m weer naar beneden halen) >> even grof vertaald.

Idir


Hoe je het ook went of keert, hij bedoelt ook Timazighin en het is verder aan jou wat je ermee doet.....

athsaynou

Weer zo een discussie ::) wordt er echt moe van...

Dora

Citaat van: Idir op 30/05/2005 om 18:52:12

Hoe je het ook went of keert, hij bedoelt ook Timazighin en het is verder aan jou wat je ermee doet.....

chagerijn...

Idir

Citaat van: m'Izran op 30/05/2005 om 18:55:15
Weer zo een discussie ::) wordt er echt moe van...

Awett ajyedjif n'nem ag-ridd.... :P

Idir

Citaat van: L_L op 30/05/2005 om 19:00:28
Citaat van: Idir op 30/05/2005 om 18:52:12

Hoe je het ook went of keert, hij bedoelt ook Timazighin en het is verder aan jou wat je ermee doet.....

chagerijn...

Nooit! :)

onwetend

een goeie vrouw heerst over haar man door hem te gehoorzamen...

Idir

Citaat van: onwetend op 30/05/2005 om 19:42:25
een goeie vrouw heerst over haar man door hem te gehoorzamen...

Moet je even uitleggen! :)