Hoofdmenu

Scheiden

Gestart door Tadbath tashemreth, 05/05/2005 om 22:47:34

First_Islam

Citeer

" ongelovigen" ...stom begrip zeg!!!





wat stom begrip? een kafir is een kafir. Check surat el kaafiroen als je denkt dat die niet bestaan.

First_Islam

Citaat van: m7 op 22/06/2005 om 13:28:18
Dat is mooi. Welke organisatie hebben wij moslims hiertoe opgericht?
Graag adres en telefoonnummers.

Kom naar Antwerpen in België en ik garandeer je te brengen naar instanties die zulke zaken oplossen op de meest islamitische manier. Yallah zid!

Lâle

Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:23:26
neen bij ongelovige instanties, die gaat eerst willen weten of je onderdrukt was, werd je geslagen, ben je uitgehuwelijkt, blablabla dan pas gaan ze verder met de procedure!!

Lul niet zo dom zeg!

First_Islam

Citaat van: Anastacia op 22/06/2005 om 22:45:21
Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:23:26
neen bij ongelovige instanties, die gaat eerst willen weten of je onderdrukt was, werd je geslagen, ben je uitgehuwelijkt, blablabla dan pas gaan ze verder met de procedure!!

Lul niet zo dom zeg!

ik ben bij het onderwerp, doe jij dat aub ook

Hadou

#19
Ik heb nooit van een Moslim dit soort taal gehoord en of zien gebruiken!!


Dora

Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:24:08
Citeer

" ongelovigen" ...stom begrip zeg!!!





wat stom begrip? een kafir is een kafir. Check surat el kaafiroen als je denkt dat die niet bestaan.

oww vrouwke, natuurlijk ken ik soerat al kaafiroen.
maar ik ken ook aantal andere soerath's waarin duidelijk staat dat de gelovigen ahl 'l kitab worden genoemd...kafir is een atheist..niet alle westerlingen zijn atheisten...onthoud dat...

ps; God heeft geen behoefte aan jou steun, maar jij hebt wel behoefte aan god's steun..dus focus je aub op jezelf..

hiervoor raad ik je aan om soerath 35 ayaah 15 op te zoeken...

wsalaam
L_L

Dora

ow ja, maak je nier druk om hadou (zoals velen hier)...hadou houdt ervan meiden lastig te vallen..al moet hij daarvoor andere nick's voor verzinnen..

negeren is de enige manier voor hem..

*gratis tip*..

*****

Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:25:08
Citaat van: m7 op 22/06/2005 om 13:28:18
Dat is mooi. Welke organisatie hebben wij moslims hiertoe opgericht?
Graag adres en telefoonnummers.

Kom naar Antwerpen in België en ik garandeer je te brengen naar instanties die zulke zaken oplossen op de meest islamitische manier. Yallah zid!

Klinkt eerder dreigend dan als hulp.
Heb je namen en telefoonnummers? Geen geld voor tripjes naar Belgie.

First_Islam

Citaat van: L_L op 23/06/2005 om 08:14:53
Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:24:08
Citeer

" ongelovigen" ...stom begrip zeg!!!





wat stom begrip? een kafir is een kafir. Check surat el kaafiroen als je denkt dat die niet bestaan.

oww vrouwke, natuurlijk ken ik soerat al kaafiroen.
maar ik ken ook aantal andere soerath's waarin duidelijk staat dat de gelovigen ahl 'l kitab worden genoemd...kafir is een atheist..niet alle westerlingen zijn atheisten...onthoud dat...

ps; God heeft geen behoefte aan jou steun, maar jij hebt wel behoefte aan god's steun..dus focus je aub op jezelf..

hiervoor raad ik je aan om soerath 35 ayaah 15 op te zoeken...

wsalaam
L_L


Ahl el Kitaab is een ander soort dan ongelovigen. Wij hadden het hier over ongelovigen, niet over gelovigen. dus niet rond de pot draaien aub.

Ik zal je direct maar onderwijzen ook:

Ahl el Kitaab gelooft in een God,

Een ongelovige doet dat niet.


Lâle

Citaat van: First_Islam op 24/06/2005 om 13:26:14


Ahl el Kitaab is een ander soort dan ongelovigen. Wij hadden het hier over ongelovigen, niet over gelovigen. dus niet rond de pot draaien aub.

Ik zal je direct maar onderwijzen ook:

Ahl el Kitaab gelooft in een God,

Een ongelovige doet dat niet.


Wat LL zei was dat jij er meteen vanuit gaat dat een niet Marokkaan of Moslim ongelovig is. Een niet-islamitische instantie is volgens jou meteen ongelovig, wat dikke onzin is!

En wat jou tweede deel betreft: dat is excact wat zij daarboven ook al zei.

athsaynou

Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:23:26
neen bij ongelovige instanties, die gaat eerst willen weten of je onderdrukt was, werd je geslagen, ben je uitgehuwelijkt, blablabla dan pas gaan ze verder met de procedure!!

Dat zijn wel de dingen waar de oorzaak kan liggen..een extra controle wat wil je nog meer..

mara

Ahloe 'lkitaab zijn christenen en joden a jifgaar :)

First_Islam

Citaat van: Anastacia op 24/06/2005 om 13:47:32
Citaat van: First_Islam op 24/06/2005 om 13:26:14


Ahl el Kitaab is een ander soort dan ongelovigen. Wij hadden het hier over ongelovigen, niet over gelovigen. dus niet rond de pot draaien aub.

Ik zal je direct maar onderwijzen ook:

Ahl el Kitaab gelooft in een God,

Een ongelovige doet dat niet.


Wat LL zei was dat jij er meteen vanuit gaat dat een niet Marokkaan of Moslim ongelovig is. Een niet-islamitische instantie is volgens jou meteen ongelovig, wat dikke onzin is!

En wat jou tweede deel betreft: dat is excact wat zij daarboven ook al zei.

Ik heb nergens gezegd dat iemand van het boek een ongelovige is. Kom met bewijzen of zwijg ;) .

First_Islam

Citaat van: m7 op 23/06/2005 om 09:12:29
Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 22:25:08
Citaat van: m7 op 22/06/2005 om 13:28:18
Dat is mooi. Welke organisatie hebben wij moslims hiertoe opgericht?
Graag adres en telefoonnummers.

Kom naar Antwerpen in België en ik garandeer je te brengen naar instanties die zulke zaken oplossen op de meest islamitische manier. Yallah zid!

Klinkt eerder dreigend dan als hulp.
Heb je namen en telefoonnummers? Geen geld voor tripjes naar Belgie.

Als je een slachtoffer was dan had ik je geholpen, maar dat ben je niet dus waarom zou ik jou de gegevens doorgeven? Het is een privé instelling.

Lâle

Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 12:26:08
Neen richt je niet tot de ongelovigen om steun te zoeken. Zij gaan je direct bestempelen tot uitgehuwelijke, mishandelde vrouw.

Als je steun wil of advies, wij moslims zijn er om onze zusters in de islam te helpen.

Oftewel, een niet Islamitsiche instantie is ongelovig. Zijn jouw woorden hoor, niet die van mij!