Hallo wie heeft foto`s van Tizi ausli of Kasita

Gestart door AmazighboyYonas, 07/04/2005 om 21:03:50

AmazighboyYonas

 hallo allemaal. ik ben Younes ik woon in Arif. in de omgeving kasita, ik ben een Azene. stuur maar gouw wat terug. hebben jullie foto`s? of muziek van arif kunnen jullie die sturen. graar van Izri of Ithran daar hou ik van. muziek over Arif. ik kom elke jaar in marokko. groetjes 

Hadou

jij zegt dat je in Rif woont, terwijl je hier in NL woont.. Dat zeggen velen . je bent misschien in Rif geboren en verder woon jij hier..
Ter herinnering :)

AmazighboyYonas

jah klopt ik woon hier in Den haag Nederland dus maar je weet wel wat ik bedoel tog ?

oke doei

athsaynou

Welkom :) ...je kan hier op het forum allerlei muziek en foto's van arif vinden...

Dora

graag ook richting bouankoud :)...

*ja tog* ::)

Samariaan

Citaat van: hadou op 07/04/2005 om 21:52:22
jij zegt dat je in Rif woont, terwijl je hier in NL woont.. Dat zeggen velen . je bent misschien in Rif geboren en verder woon jij hier..
Ter herinnering :)


Goeie correctie hadou. Soms zijn we niet meer dan mensen die toevallig tmazight kunnen spreken.  Net als een Nederlander die vloeiend is in Frans.

Matoub

Citaat van: MohamedUK op 09/04/2005 om 14:43:29
Goeie correctie hadou. Soms zijn we niet meer dan mensen die toevallig tmazight kunnen spreken.  Net als een Nederlander die vloeiend is in Frans.
Haha Wat heb jij nou tegen tamazight, wie heeft het hier ter discussie gesteld ?

Samariaan

Citaat van: Matoub op 09/04/2005 om 14:58:15
Citaat van: MohamedUK op 09/04/2005 om 14:43:29
Goeie correctie hadou. Soms zijn we niet meer dan mensen die toevallig tmazight kunnen spreken.  Net als een Nederlander die vloeiend is in Frans.
Haha Wat heb jij nou tegen tamazight, wie heeft het hier ter discussie gesteld ?


doe eerst een echte, ik bedoel een ECHTE,  poging om een reply te begrijpen voordat je in de ronte gaat springen.

Matoub

Citaat van: MohamedUK op 09/04/2005 om 15:53:55
doe eerst een echte, ik bedoel een ECHTE,  poging om een reply te begrijpen voordat je in de ronte gaat springen.
Dit neemt niet weg dat jij het moest verklaren zodat iedereen het misverstand zou vermijden.

misschien bedoelde jij dat jij tamazight spreekt, terwijl jij geen Amazigh bent. dat komt waarschijnlijk doordat je vader Arabier is.