Ezels, zwarte honden en vrouwen

Gestart door Matoub, 03/04/2005 om 21:44:30

Matoub

Citaat van: L_L op 03/04/2005 om 23:25:02
ik ben moe van jou geworden...laat ik ondeugend zijn en gaan slapen..
veel succes ales met het overtuigen van jezelf..
Ik geef Mohamed gelijk, men kan de vrouwen nooit recht maken.

Matoub

Ik zei het: de vrouwen zijn echt een schande voor de mannelijke roem:

Citaat van: AdamX op 02/04/2005 om 21:28:04
dankzij vrouwen en drank hebben de arabieren  spanje verloren.

Matoub

#47
Citaat van: L_L op 03/04/2005 om 23:25:02
ik ben moe van jou geworden...laat ik ondeugend zijn en gaan slapen..

veel succes ales met het overtuigen van jezelf..
Bedankt trouwens voor de vertalingen. ik heb trouwens die islamitische vooroordelen over de vrouwen niet. als jij of een ander vrouw met mij zou trouwen, dan zou ik haar een heel goede slaapkamer kopen om haar te laten zien dat ik ze niet onderschat. ;D

Matoub

Zijn de vrouwen er blij mee dat een man met vier vrouwen mag trouwen en onberkte slavinnen hebben die de rol van zijn vrouwen mogen doen ::)  terwijl een vrouw niet meer dan één mag hebben.
Zie dit ook:

Citaat van: Ales op 03/04/2005 om 17:37:45
Voordat ik begin moet dit geweten zijn:
* Een moslim mag niet trouwen met meer dan vier vrouwen, maar hij mag talloze slavinnen (vrouwelijke gevangenen tijdens de Djihad of iets anders) hebben, en ze mogen doen met hen wat ze mogen doen met hun vrouwen. In de Koran staat (als kenmerken van de echte gelovigen) "en degenen die afblijven van de seksuele gemeenschappen behalve met hun vrouwen, en de slavinnen die ze hebben". Een bekende slavin is die van Mohamed ( de profeet van de moslims), ze heette Mariya, ze werd aan Mohamed geschonken door een Koptisch/Egyptische bestuurder. en ze gaf hem een zoon, zijn naam was " Abdellah " (als ik me goed herinner), en pas nadat ze hem een zoon gaf, trouwde hij met haar. Die zoon leefde echter niet lang.

Matoub

Wat vinden de vrouwen van dit feit:

De vrouwen mogen niet naar buiten gaan zonder gezelschap van iemand met wie ze niet mogen trouwen.

En de 7adieth die zegt:

de onorde van de islamitische Ummah door vrouwen en het geld veroorzaakt zou worden.

AdamX

Citaat van: Ales op 03/04/2005 om 23:36:33
Ik zei het: de vrouwen zijn echt een schande voor de mannelijke roem:

Citaat van: AdamX op 02/04/2005 om 21:28:04
dankzij vrouwen en drank hebben de arabieren  spanje verloren.

wat haal je zomaar mijn citaat uit een andere topic!!!   ga wat nuttigs doen man

Matoub

Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:06:20
Citaat van: Ales op 03/04/2005 om 23:36:33
Ik zei het: de vrouwen zijn echt een schande voor de mannelijke roem:

Citaat van: AdamX op 02/04/2005 om 21:28:04
dankzij vrouwen en drank hebben de arabieren  spanje verloren.

wat haal je zomaar mijn citaat uit een andere topic!!!   ga wat nuttigs doen man
tussen de regels van het forum staat dat wat in het forum staat een eigendom van het forum wordt. Dus het is een citaat uit het forum.
Verwijder het als jij het kunt !

AdamX

Citaat van: Ales op 04/04/2005 om 00:01:56
Zijn de vrouwen er blij mee dat een man met vier vrouwen mag trouwen en onberkte slavinnen hebben die de rol van zijn vrouwen mogen doen ::)  terwijl een vrouw niet meer dan één mag hebben.
Zie dit ook:

Citaat van: Ales op 03/04/2005 om 17:37:45
Voordat ik begin moet dit geweten zijn:
* Een moslim mag niet trouwen met meer dan vier vrouwen, maar hij mag talloze slavinnen (vrouwelijke gevangenen tijdens de Djihad of iets anders) hebben, en ze mogen doen met hen wat ze mogen doen met hun vrouwen. In de Koran staat (als kenmerken van de echte gelovigen) "en degenen die afblijven van de seksuele gemeenschappen behalve met hun vrouwen, en de slavinnen die ze hebben". Een bekende slavin is die van Mohamed ( de profeet van de moslims), ze heette Mariya, ze werd aan Mohamed geschonken door een Koptisch/Egyptische bestuurder. en ze gaf hem een zoon, zijn naam was " Abdellah " (als ik me goed herinner), en pas nadat ze hem een zoon gaf, trouwde hij met haar. Die zoon leefde echter niet lang.

Als jij al 1 vrouw gelukkig kan maken en met haar eerlijk bent dan  mag je van mij met een 2de vrouw trouwen op mijn kosten!!

welke sukkel kan dat tegenwoordig met 4 vrouwen trouwen?? geen 1 denk ik, ook al ben je miljoniar, dan nog zal het ej niet lukken en weet ej waarom? de mens van tegenwoordig is niet eerlijk in alles, want die 4/3/2 vrouwen moet je allemaal gelijk behandelen en das best moelijk en wie het niet kan  mag het niet. 

trouwens met meerder dan 1 vrouw was vroeger nodig omdat veel vrouwen zonder mannen waren en vele van hun dus hun echtegenoot verloren in de oorlog, in die tidj  was een vrouw zonder man kansloos.

AdamX

Citaat van: Ales op 04/04/2005 om 00:07:51
Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:06:20
Citaat van: Ales op 03/04/2005 om 23:36:33
Ik zei het: de vrouwen zijn echt een schande voor de mannelijke roem:

Citaat van: AdamX op 02/04/2005 om 21:28:04
dankzij vrouwen en drank hebben de arabieren  spanje verloren.

wat haal je zomaar mijn citaat uit een andere topic!!!   ga wat nuttigs doen man
tussen de regels van het forum staat dat wat in het forum staat een eigendom van het forum wordt. Dus het is een citaat uit het forum.
Verwijder het als jij het kunt !

schrijf het maar ook in ej dagboek

Matoub

Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:10:38
trouwens met meerder dan 1 vrouw was vroeger nodig omdat veel vrouwen zonder mannen waren en vele van hun dus hun echtegenoot verloren in de oorlog, in die tidj  was een vrouw zonder man kansloos.

En voor wat was het toegelaten om onberkte aantal slavinnen te hebben.


Matoub

Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:12:11

schrijf het maar ook in ej dagboek

bedankt, ik zal het notteren.

AdamX

Citaat van: Ales op 04/04/2005 om 00:16:45
Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:10:38
trouwens met meerder dan 1 vrouw was vroeger nodig omdat veel vrouwen zonder mannen waren en vele van hun dus hun echtegenoot verloren in de oorlog, in die tidj  was een vrouw zonder man kansloos.

En voor wat was het toegelaten om onberkte aantal slavinnen te hebben.



Allaho a3lam

fijne nacht nog verder

Matoub

Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:20:11
Citaat van: Ales op 04/04/2005 om 00:16:45
Citaat van: AdamX op 04/04/2005 om 00:10:38
trouwens met meerder dan 1 vrouw was vroeger nodig omdat veel vrouwen zonder mannen waren en vele van hun dus hun echtegenoot verloren in de oorlog, in die tidj  was een vrouw zonder man kansloos.

En voor wat was het toegelaten om onberkte aantal slavinnen te hebben.



Allaho a3lam

fijne nacht nog verder
slavinnen = genot

Laysa

#58
Zucht, je kan een persoon uit beperktheid halen maar hoe haal je de beperktheid uit een persoon ....

Jij moet zo een middeleeuws pakje kopen, zo een harnas van de kruisridders en dan als een gedreven veroveraar zwaaiend met je zwaard door de straten rennen en tegelijkertijd keihard: "In the name of the Father the son and my holy allknowing spirit aaaaaah ATTAAAACK!!!!" roepen.




Tamza