Ezels, zwarte honden en vrouwen

Gestart door Matoub, 03/04/2005 om 21:44:30

Matoub

Citaat van: L_L op 07/04/2005 om 17:29:53
haha..niettes...

en als ze kwaad zou zijn, zou ze alleen het kwaad weerspiegelen die  hij zou zijn...het is tenslotte een onderdeel van hem..;)
Ik ben het eens mee wetend dat Ibrahim een profeet was.

Dora

zou er verschil zijn als hij geen profeet was dan??

jij bent geen profeet >> maar echt "recht" ben jij niet :P

Matoub

#122
Citaat van: L_L op 08/04/2005 om 10:18:09
zou er verschil zijn als hij geen profeet was dan??

jij bent geen profeet >> maar echt "recht" ben jij niet :P
Ik ben van mening me als profeet te verklaren, ik weet niet of dat me zou lukken.

Moet ik ook met meer dan tien vrouwen trouwen ?

Dora


Citeer
Ik ben van mening me als profeet te verklaren, ik weet niet of dat me zou lukken.

Moet ik ook met meer dan tien vrouwen trouwen ?
Citeer

een profeet kan zichzelf niet als profeet verklaren..dat doet een oppermacht, IK dus, bij deze ben je nog lang niet als profeet verklaard..maar je bent op weg..

blijf oefenen..

als jij 1 kan vinden is dat al genoeg voor jou




Matoub

#124
Citaat van: L_L op 08/04/2005 om 21:46:51
een profeet kan zichzelf niet als profeet verklaren..dat doet een oppermacht, IK dus, bij deze ben je nog lang niet als profeet verklaard..maar je bent op weg..
blijf oefenen..
Ik ben optimistisch, ik zie je als één van mijn eerste leerlingen die ik ze het paradijs zou verzekeren.

Ik zal meer rechten voor vrouwen geven, ik zal verklaren dat als de vrouw het gebed verbreekt, dan zou de man het ook verbreken. en ik zal verklaren dat de getuigenis van de vrouw even waard als die van de man is, en ook zal ik ze economisch stimuleren door te verklaren dat de vrouw het zelfde deel als dat van de man zou moeten erven.
Ik zal ook benadrukken dat de vrouwen aantal maagde mannen zouden krijgen zoals de mannen beloofd is om aantal maagde vrouwen te winnen in het paradijs.

Wat vind jij van mijn profeetschap ? meer aanmoedigend kan niet !

Dora

hahahaha...

je basis is dan wel de islam >> koraan<<<..

je verandert alleen een paar regels...

wie weet ;)...

Dora

by the way >> waarom ben ik de eerste van je "leerlingen" die naar het paradijs gaan??

Matoub

Citaat van: L_L op 09/04/2005 om 00:02:13
hahahaha...
je basis is dan wel de islam >> koraan<<<..
je verandert alleen een paar regels...
Dat deden de meeste profeten ook Amazigh profeten en Imams,

Salih ibn Tarif was een amazigh profeet, hij verklaarde zich als profeet en trouwde met meer dan tien vrouwen en noemde ook zijn sa7aba, en schreef zijn koran en zo werd het Amazigh-ras even waar als die van de Arabieren.

Ibn Toemart verklaarde zich als Mehdi en beweerde dat hij de openbaring ontving, en vertaalde de koran naar het Tamazight en was het tamazigh belangrijk in zijn da3wa.

Matoub

Citaat van: L_L op 09/04/2005 om 00:04:07
by the way >> waarom ben ik de eerste van je "leerlingen" die naar het paradijs gaan??
Dat heeft iets met preekskunst te maken. Zo laat ik je denken dat ik het paradijs in mijn heb, en zo word jij aangemoedigd om je voor mij in te zetten.

Dora

uhhm...jij zet je dan voor mij in..want ik krijg rechten die ik eerst niet had..

Matoub

#130
Citaat van: L_L op 09/04/2005 om 00:18:40
uhhm...jij zet je dan voor mij in..want ik krijg rechten die ik eerst niet had..
Ik zal toch niets verliezen, de profeten maken altijd uitzonderingen voor zichzelf. Mohamed mocht toch met meer dan vier vrouwen trouwen. ;D

Dora


Citeer
Ik zal toch niets verliezen, de profeten maken altijd uitzonderingen voor zichzelf. Mohamed mocht toch met meer dan vier vrouwen trouwen. ;D
Citeer

waarom associeer je winnen met meerdere vrouwen??..dus als je verliest heb je er maar 1 en als winnaar heb je er meerdere??

als dit jouw denkwijze is en je gelijkheid tussen mannen en vrouwen zo wil aanpakken dan denk ik dat je je profeetschap op je buik kunt schrijven.

jij was beter dan de islam weet je nog, dus kom nu eens met iets redelijks..

Matoub

Citaat van: L_L op 09/04/2005 om 10:50:35
waarom associeer je winnen met meerdere vrouwen??..dus als je verliest heb je er maar 1 en als winnaar heb je er meerdere??
als dit jouw denkwijze is en je gelijkheid tussen mannen en vrouwen zo wil aanpakken dan denk ik dat je je profeetschap op je buik kunt schrijven.
jij was beter dan de islam weet je nog, dus kom nu eens met iets redelijks..
Het is moeilijk om op deze reactie te reageren, want het heeft niets met wat ik gezegd heb, ik gaf een voorbeeld dat de profeten uitzonderingen voor zichzelf kunnen maken, maar jij misinterpretteerde het, en baseerde jij daar zelfs conclusies op.

Jij wilde mijn profeetschap zwart maken, zodat het gelijk zou worden aan de profeetschap van Mohamed.



Dora

#133
;
Citeer
Het is moeilijk om op deze reactie te reageren, want het heeft niets met wat ik gezegd heb, ik gaf een voorbeeld dat de profeten uitzonderingen voor zichzelf kunnen maken, maar jij misinterpretteerde het, en baseerde jij daar zelfs conclusies op.

Jij wilde mijn profeetschap zwart maken, zodat het gelijk zou worden aan de profeetschap van Mohamed.



Citeer

moeilijk he...

snap jij nu dan waar jij al die tijd mee bezig bent geweest.
het mis interpreteren en dan je eigen conclusies aan vast binden en denken dat dat "de waarheid" is..

ik wreef je gezicht even in je eigen shit..en het is me gelukt ook...
wuuuhahaha..

nee ales ik ben er nu van overtuigd dat je de punten niet gaat inhalen manneke..

;D

Matoub

okké, alleen maar denk ik dat je reacties helemaal niets te maken hebben met mijn reacties, in ieder geval: niet slecht van een wijfje ;D