Willen jullie alleen een man met een carriere ?

Gestart door Botermes, 01/04/2005 om 20:01:12

mara

Citaat van: miss.F. op 04/04/2005 om 14:14:14
Citaat van: mara op 04/04/2005 om 13:47:04
Als de vrouw niet minimaal een hbo-opleiding heeft genoten, dan houdt het op ;)

hey truus: deze vraag is aan de vrouwen gericht en tenzij jij een geslachtsverandering hebt ondergaan, mag jij deze vraag aan je voorbij laten gaan
He kees, wellicht dat jij een geslachtsverandering hebt ondergaan. Mara doet niet aan dergelijke onzin! Ik zag namelijk dat ook andere niet-vrouwen ;) hadden gerageerd. En staat er ergens expliciet dat het exclusief voor vrouwen bedoeld is?

miss.F.

Citaat van: mara op 06/04/2005 om 13:34:20
Citaat van: miss.F. op 04/04/2005 om 14:14:14
Citaat van: mara op 04/04/2005 om 13:47:04
Als de vrouw niet minimaal een hbo-opleiding heeft genoten, dan houdt het op ;)

hey truus: deze vraag is aan de vrouwen gericht en tenzij jij een geslachtsverandering hebt ondergaan, mag jij deze vraag aan je voorbij laten gaan
He kees, wellicht dat jij een geslachtsverandering hebt ondergaan. Mara doet niet aan dergelijke onzin! Ik zag namelijk dat ook andere niet-vrouwen ;) hadden gerageerd. En staat er ergens expliciet dat het exclusief voor vrouwen bedoeld is?

ik zou zeggen lees de inleiding van Allasian nog eens goed, daar spreekt hij namelijk over het vrouwelijk geslacht en is zijn vraag ook naar hen toe gericht. Maar verder wil ik niet moelijk doen hoor, jouw mening telt ook

mara

De vraag is gericht aan vrouwen, er staat nergens dat het exclusief voor vrouwen bedoeld is.

miss.F.

Citaat van: mara op 06/04/2005 om 14:34:51
De vraag is gericht aan vrouwen, er staat nergens dat het exclusief voor vrouwen bedoeld is.

dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat allasian geinteresseerd is in een antwoord van een lotgenoot

mara

Who cares? ik wilde mijn mening ventileren en that's it...

miss.F.

Citaat van: mara op 06/04/2005 om 14:41:00
Who cares? ik wilde mijn mening ventileren en that's it...

fijn, dat heb je dan gedaan. Happy now?!

mara


miss.F.

Citaat van: mara op 06/04/2005 om 14:43:51
zeer happy, jij ook?

Zo echt wel, ik kan nu met een gerust hart gaan eten en een filmpie pakken nu ik weet dat jij happy bent.

Adios

Rwezna


The boy with the cold hard cash is always mister right
cause we all live in a material world, and i am a material girl......

;)


athsaynou

Citaat van: rahna op 09/04/2005 om 22:34:10

The boy with the cold hard cash is always mister right
cause we all live in a material world, and i am a material girl......

;)

fout..fout..

onwetend

nu praten mensen over dikke baken en hoge huizen vroeger werden de dames naar hun mannelijke huis gebracht op een ezel....wat ik wil zeggen is dat je niet moet kijken naar wat ie heeft maar hoe die is

athsaynou

Citaat van: onwetend op 11/04/2005 om 13:36:34
nu praten mensen over dikke baken en hoge huizen vroeger werden de dames naar hun mannelijke huis gebracht op een ezel....wat ik wil zeggen is dat je niet moet kijken naar wat ie heeft maar hoe die is

Dat is waar..maar de tijden zijn veranderd en ook de mensen, die willen steeds meer en meer..

Angel..

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:01:12
Er gaat de laatste tijd bij ons mannen een verhaaltje rond dat de meisjes van tegenwoordig (hier in europa) alleen een man met een carriere willen ? Ik zou graag van de meiden willen weten hoe zij daar over denken. Help ons de vooroordelen uit.
Het moet gewoon leuke slimme  eerlijke jongen zijn die weet wat ie wil!

lady_bentaib

Hoi hoi,

Het is wel belangrijk dat hij zich goed kan verwoorden, hij hoeft geen frankenstein te zijn. Maar een beetje kennis kan geen kwaad!

Maar of hij absoluut een carriere moet hebben!! Echt een carriere hangt ervan af, als ik er onder moet leiden niet nee! Een fatsoenlijke baan is meer dan genoeg!

Liefs