Willen jullie alleen een man met een carriere ?

Gestart door Botermes, 01/04/2005 om 20:01:12

Thadbath

Uhm natuurlijk moet hij car. hebben.. Ik zou egt niet voor een illiegale man werken die niets doet en de hele dag op de bank zi, tv te kijken en dan mijn geld opmaakt voor onnodige zaken. Bij mij moet de man wel de kostwinner zijn vind ik.. mja dat is mijn mening;)

Lâle

Kostwinnaar zijn en de hele dag lui op de bank zitten.........er zit opzich ook nog wel iets tussen!

Isefrawen

Citaat van: Anastacia op 05/07/2005 om 17:17:27
Kostwinnaar zijn en de hele dag lui op de bank zitten.........er zit opzich ook nog wel iets tussen!

ja friet bakken... tussendoortje...

Eek!

de ideale man is je beste vriend en een goede vader..

Lâle

Citaat van: lady_bentaib op 11/04/2005 om 14:33:58
hij hoeft geen frankenstein te zijn. Maar een beetje kennis kan geen kwaad!

Ehhhh, Frankenstein of Einstein???

Eek!

Citaat van: Anastacia op 13/09/2005 om 01:34:08
Citaat van: lady_bentaib op 11/04/2005 om 14:33:58
hij hoeft geen frankenstein te zijn. Maar een beetje kennis kan geen kwaad!

Ehhhh, Frankenstein of Einstein???

hihihihihi...wie wil dr nou een Frankenstein?

Heksje25

#111
Geef mij maar een man die in de soos zit......heel de dag op elkaars lip zitten heerlijk is dat.....hahahah......en volop kinderen maken aan een stuk door......stop pas met de 8ste kind , reken maar uit 8 x 250euro per 3 maanden. (LOL)

..........

Citaat van: Heksje25 op 14/10/2005 om 09:47:54
Geef mij maar een man die in de soos zit......heel de dag op elkaars lip zitten heerlijk is dat.....hahahah......en volop kinderen maken aan een stuk door......stop pas met de 8ste kind , reken maar uit 8 x 250euro per 3 maanden. (LOL)
check je pm dat ik hier de ware zou aantreffen wajoo ???

Tfasi

Aya thawmath,

Ik denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken.
Ik denk( gebaseerd op conversaties met enkele dames) dat vrouwen vooral op zoek zijn naar een man die voor hun kan zorgen en deze zorg is:
financieel, emotioneel, etc...

Dus je hoeft je geen zorgen te maken :-)

Sram

AmatoeLah

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:01:12
Er gaat de laatste tijd bij ons mannen een verhaaltje rond dat de meisjes van tegenwoordig (hier in europa) alleen een man met een carriere willen ? Ik zou graag van de meiden willen weten hoe zij daar over denken. Help ons de vooroordelen uit.

Hoe ik erover denk:
Carrière of geen carrière ik zou mijn leven met iemand willen delen die islam kent en islam na leeft! De meisjes van tegenwoordig die hier in europa leven, ik zou ze graag willen horen als zij zouden leven in de bergen bij onze tantes en tussen de koeien kippen en ezels. Zouden ze dan nog om carrière lamenteren of hopen dat ze ooit zullen gaan trouwen?

najoua80

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:34:02
Citaat van: Tamza op 01/04/2005 om 20:31:46
Hahahha, ja bij veel dames wel. Maar hoezo, wil je trouwen en checken wat je kansen zijn op de huwelijksmarkt?
Ik wil gewoon checken of wat de meesten onder ons over jullie zeggen wel klopt.De mannen denken dat de meiden van tegenwoordig veeleisend zijn.



Veel eisend in de liefde,  ben ik. Ik vind mijzelf krachtig genoeg, om te werken en studeren. Daar heb ik een man niet voor nodig, een man zou je moeten aanvullen wat je niet hebt, en als hij een dik salaris heeft is het een voordeel in je leven, maar of je gelukkiger van word, dat is dan maar de vraag. Gezondheid is alles geloof mij.  Wanneer je eenmaal pijn, verdriet of stress in je leven krijgt, dan zul je zie hoe snel je gezonheid achteruit holt. En dan is een dikke salaris voor wie? Gelukkige mensen zijn mensen die bij alles genieten hoe klein het ook is, en bij elke wonder god niet vergeten en alles wat je samen doet je liefde en gezondheid vergroot.
En mooi word je van zelf wel, je bent mooi  als je echt gelukkig durft te zijn met wat je hebt, hoe klein het ook is. Iedereen die jou ziet vind je mooi. En de tv. de deur uit doet, zodat je niet beinvloed word,  van wat je allemaal wel niet nodig zou moeten hebben!!

selwa

8 pagina's aan reacties en ik lees volgens mij maar 1 keer iets over een islamitische partner.
ik persoonlijk vind het feit dat een man een praktiserende moslim is die de nodige kennis over de islam heeft/zoekt het belangrijkste. ik ben ervan overtuigd dat de rest dan ook wel goed zit: als een man de islam praktiseert zoals het hoort, weet ie dat hij de hoeder/kostwinner van het gezin is, hoe hij zijn vrouw moet behandelen, zal hij eerlijk zijn, goed voor zijn kinderen,etc.

en er moet een soort van klik zijn natuurlijk.
that's it.

Nadoria__

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:01:12
Er gaat de laatste tijd bij ons mannen een verhaaltje rond dat de meisjes van tegenwoordig (hier in europa) alleen een man met een carriere willen ? Ik zou graag van de meiden willen weten hoe zij daar over denken. Help ons de vooroordelen uit.

Ik zelf zou graag ee man willen met goedbetaaldbaan en een vette bak.
Maar als het om iets egts egts gaat dan ga ik voor de liefde tussen ons, want als ik zo ga kijken.. me pa is ook helemaal niet gediplomeerd maar tog leef ik hmdl heel goed,, ik bezuinig helemal niet ik heb kleren zat geld zat alles ( uhumm en dat met een uitkering) natuurlijk werd hij beetje 'zwart' maar ja dat moet anders kom je egt niet rond. aangezien hij uit marokko komt heeft hij niet egt scholing gehad en daarmee geen diploma's duszzz..

Maar in deze tijd is een diploma hard nodig , want anders heb je egt geen werk, en met de uitkering doen ze nu wel heel moeilijk, en druksdealer?? NEE dat niet :D ik sterf liefer dan dat ik 'haram geld' eet....