Willen jullie alleen een man met een carriere ?

Gestart door Botermes, 01/04/2005 om 20:01:12

allasian

Er gaat de laatste tijd bij ons mannen een verhaaltje rond dat de meisjes van tegenwoordig (hier in europa) alleen een man met een carriere willen ? Ik zou graag van de meiden willen weten hoe zij daar over denken. Help ons de vooroordelen uit.

allasian

Kun je oud en gelukkig worden met een nietsnut ? Ja dat moet toch kunnen.

Tamza

Wat bedoel je met 'carriere' dan? Dat ie geld en aanzien nastreeft of dat hij gewoon ambities heeft in zijn leven?

allasian

wat de meeste mensen aanduiden met een vette bak (auto) en knaken.Dat kan zijn door hooggeschoold en een goede baan of een succesvolle drugsdealer etc.

Tamza

Ik weet niet hoe dat bij andere meisjes zit, maar ik knap af op patserige jongens.

allasian

Wat ik bedoel is of vrouwen als ze onderling zijn en praten over hun (aanstaande)mannen of sommige zich dan schamen voor hun (aanstaande)man die niets bereikt heeft tov de vrouwen die wel iemand met een "carriere" hebben weten te veroveren ?

Tamza

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:23:32
Wat ik bedoel is of vrouwen als ze onderling zijn en praten over hun (aanstaande)mannen of sommige zich dan schamen voor hun (aanstaande)man die niets bereikt heeft tov de vrouwen die wel iemand met een "carriere" hebben weten te veroveren ?

Ik ken weinig getrouwde vrouwen, maar geloof me hahaha, carriere van de mannen is het laatste waar ze over praten.

Tamza

Maar ik ken btw wel dames die criterea hebben gesteld aan hun man. Meestal staat een vette bak en huis in Marokko wel bovenaan het lijstje, ja.

allasian

Citaat van: Tamza op 01/04/2005 om 20:26:37
Ik ken weinig getrouwde vrouwen, maar geloof me hahaha, carriere van de mannen is het laatste waar ze over praten.
Dus de looks staan toch nog wel vooraan ?

Tamza

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:30:20
Dus de looks staan toch nog wel vooraan ?

Hahahha, ja bij veel dames wel. Maar hoezo, wil je trouwen en checken wat je kansen zijn op de huwelijksmarkt?

allasian

Citaat van: Tamza op 01/04/2005 om 20:31:46
Hahahha, ja bij veel dames wel. Maar hoezo, wil je trouwen en checken wat je kansen zijn op de huwelijksmarkt?
Ik wil gewoon checken of wat de meesten onder ons over jullie zeggen wel klopt.De mannen denken dat de meiden van tegenwoordig veeleisend zijn.

Tamza

Mannen moeten niet teveel denken, ze zouden sowieso pas aan trouwen moeten denken wanneer die ene vrouw opeens voor hen staat. Hetzelfde geldt voor vrouwen.

Masja

                                         .

Idir

Citaat van: Masja op 01/04/2005 om 21:04:41
                                         .


Wou je nog iets zeggen Masja? ???

Masja

hahaha   ja ik bedoelde dus: point cest tout ,als reaktie op tamza