Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Dora

#90

CiteerJe Kan toch ook zwijgen en je grote muil  dichthouden of is dat te veel gevraagd.
hahahahahahaha....1 - 0 voor jou meissie :)

yasmina_22

#91

Citeerhey Jasmina je bent precies gekwetst, hewa de waarheid kwetst, of niet?  

Weet je wat mij kwetst dat jij ariaz denkt dat hij alles kan zeggen en meisjes die hun haar blond verfen ...ren noemt dat kwetst mij ja. OF ik mijn haar blondeer gaat jou absoluut niks aan en daar zou jij van je leven ook niet achter komen.

Oh ja en jij kan uit mijn berichten zeker al halen dat ik mijn haar blondeer (waarheid)hahahahah ga spelen met je fiets achterlijke mongool en probeer maar een meisje die haar haar blond verft aan de haak te slaan!Nee die willen een man geen radio die van die achterlijke berichten rond verspreidt.


yasmina_22

#92

Citeerhahahahahahaha....1 - 0 voor jou meissie :)

dankje

sniper

#93
waarom neemt een dom blondje haar autodeur mee naar het strand ? als het te warm word kan ze het raampje open draaien

Ariaz

CiteerWeet je wat mij kwetst dat jij ariaz denkt dat hij alles kan zeggen en meisjes die hun haar blond verfen ...ren noemt dat kwetst mij ja. OF ik mijn haar blondeer gaat jou absoluut niks aan en daar zou jij van je leven ook niet achter komen.

Oh ja en jij kan uit mijn berichten zeker al halen dat ik mijn haar blondeer (waarheid)hahahahah ga spelen met je fiets achterlijke mongool en probeer maar een meisje die haar haar blond verft aan de haak te slaan!Nee die willen een man geen radio die van die achterlijke berichten rond verspreidt.




ga je mij zeggen wat ik moet denken? Ik kijk gewoon rond mij, ik ga je eerlijk zeggen ik kan heel senl een blondje aan de haak slagen maar zo'n meisjes zijn gewoon mijn types niet hoewel ze knap zijn, jij begrijpt me ook niet, je hebt een verschil tussen een meisje die van "nature" blond is een een meisje die haar haar doelbewust blondeerd om aandacht te trekken en om "show" te vertonen tegenover de jongens, als ze mij niet willen dan kan ik alleen maar blij zijn want ik wil ze sowieso niet dat bespaart me kostbare tijd, soort zoekt soort of niet,


en je toontje doet me "huiselijk geweld" begrijpen

Ariaz

#95

CiteerWeet je wat mij kwetst dat jij ariaz denkt dat hij alles kan zeggen en meisjes die hun haar blond verfen ...ren noemt dat kwetst mij ja. OF ik mijn haar blondeer gaat jou absoluut niks aan en daar zou jij van je leven ook niet achter komen.

Oh ja en jij kan uit mijn berichten zeker al halen dat ik mijn haar blondeer (waarheid)hahahahah ga spelen met je fiets achterlijke mongool en probeer maar een meisje die haar haar blond verft aan de haak te slaan!Nee die willen een man geen radio die van die achterlijke berichten rond verspreidt.




het doet je pijn yaak dat je hoer genoemd wordt? Hewa je bent een meisje dan moet je de gevolgen dragen van erbij lopen als een hoer, het kan gewoon niet wat je zegt, ik ga me maar lekker kleden als een hoer maar ze mogen me niet zo noemen, ik ga je eerlijk zeggen jongens ( zeker Irrifien) willen niet trouwen met zulke meisjes, ze willen wel spelen met je, in bed krijgen of zo, maar ik waarschuw je yasmina pas op

yasmina_22

#96

Citeerhet doet je pijn yaak dat je hoer genoemd wordt? Hewa je bent een meisje dan moet je de gevolgen dragen van erbij lopen als een hoer, het kan gewoon niet wat je zegt, ik ga me maar lekker kleden als een hoer maar ze mogen me niet zo noemen, ik ga je eerlijk zeggen jongens ( zeker Irrifien) willen niet trouwen met zulke meisjes, ze willen wel spelen met je, in bed krijgen of zo, maar ik waarschuw je yasmina pas op

Ach mongool weet je wat jij eerst moet doen de betekenis van .... gaan leren voor dat je iemand zo noemt. hahahahahhah en jij gaat er nu zeker vanuit dat ik mijn haar blondeer denk maar lekker en fantaseer maar hoe ik die verf op mijn haar smeer heerlijk ben ik nu een ....
Maar ik begrijp eigenlijk wel een beetje dat je denkt dat die meisjes die hun haar blond verven h....n zijn. Je komt zeker vaak bij de hoeren vandaar dat je het verschil tussen blond en blond geverfd haar niet meer ziet. Maar weet je wat ik mij nu afvraag hoe kan die .... jou nou aanraken laat staan het met je doen. Ja ze moet ook haar salaris verdienen he!


yasmina_22

Citeerga je mij zeggen wat ik moet denken? Ik kijk gewoon rond mij, ik ga je eerlijk zeggen ik kan heel senl een blondje aan de haak slagen maar zo'n meisjes zijn gewoon mijn types niet hoewel ze knap zijn, jij begrijpt me ook niet, je hebt een verschil tussen een meisje die van "nature" blond is een een meisje die haar haar doelbewust blondeerd om aandacht te trekken en om "show" te vertonen tegenover de jongens, als ze mij niet willen dan kan ik alleen maar blij zijn want ik wil ze sowieso niet dat bespaart me kostbare tijd, soort zoekt soort of niet,


en je toontje doet me "huiselijk geweld" begrijpen

Soort zoekt zeker soort een mens zoekt een mens en jij zoekt een zwerfhond als die jou wel willen accepteren. Want die kan je volgens mij ook niet vinden.

yasmina_22

#99

Citeerhet doet je pijn yaak dat je hoer genoemd wordt? Hewa je bent een meisje dan moet je de gevolgen dragen van erbij lopen als een hoer, het kan gewoon niet wat je zegt, ik ga me maar lekker kleden als een hoer maar ze mogen me niet zo noemen, ik ga je eerlijk zeggen jongens ( zeker Irrifien) willen niet trouwen met zulke meisjes, ze willen wel spelen met je, in bed krijgen of zo, maar ik waarschuw je yasmina pas op

En trouwens mij hoef je daar niet voor te waarschuwen hoor waarschuw je dierbaren maar die kunnen het beter gebruiken want ik heb het namelijk niet nodig.

Tassekouth

CiteerIk heb het over Marrokaanse meisjes die geboren zijn als brunette en die zehma "moslima" zijn maar er allesbehalve als een moslima uitzien maar ik zie dat mijn uitspraken veel reacties uiteglokt hebben


Salaam alaikoum warahamtullah,

SoubhanAllah Ariaz... zehma? oftewel...zogenaamd moslima..wie bepaalt of iemand (een goede) moslim(a)is of niet? Jij of Allah Ta'ala? Wie is de Kenner van het zichtbare en het verborgene (het hart)? Jij of Allah Ta'ala, wie Leidt mensen op het Rechte Pad, jij of Allah Ta'ala. En tot wie keren we terug? Juist tot Allah Ta'ala.
Mijn advies aan jou, laat mensen in hun waarden, wil je je mening geven of da3wah doen, graag, Allah Ta'ala zegt niet voor niets in de Edele Quran ”Jullie zijn de beste gemeenschap die uit de mensen is voortgebracht, (Soerah Ali-‘Imran 3 aya-110)

Alleen weet beste broeder in de Islam dat nasiha geven of dawah doen in de Islam verbonden is aan voorwaarden.
Waaronder de eerste voorwaarde is dat je kennis moet hebben van de Islam en je de mensen respectvol benadert.

Nu kan ik dat niet echt zeggen van jouw reacties op zusters hier, vind bovendien de hele topic misplaatst, je hebt het over het blonderen van het haar (is dat niet toegestaan in de Islam?)..zie je nergens over de verplichting van de hidjaab spreken. Bovendien oordeel je over zusters maar vertelt wel zelf doodleuk dat je een 'blonde marokkaanse meisje' had, weird maar goed, ik ben er niet om over je te oordelen, slechts om je nasiha te geven.

wa salaam alaikoum warahamtullah

Ariaz

#101

CiteerSalaam alaikoum warahamtullah,

SoubhanAllah Ariaz... zehma? oftewel...zogenaamd moslima..wie bepaalt of iemand (een goede) moslim(a)is of niet? Jij of Allah Ta'ala? Wie is de Kenner van het zichtbare en het verborgene (het hart)? Jij of Allah Ta'ala, wie Leidt mensen op het Rechte Pad, jij of Allah Ta'ala. En tot wie keren we terug? Juist tot Allah Ta'ala.
Mijn advies aan jou, laat mensen in hun waarden, wil je je mening geven of da3wah doen, graag, Allah Ta'ala zegt niet voor niets in de Edele Quran ”Jullie zijn de beste gemeenschap die uit de mensen is voortgebracht, (Soerah Ali-‘Imran 3 aya-110)

Alleen weet beste broeder in de Islam dat nasiha geven of dawah doen in de Islam verbonden is aan voorwaarden.
Waaronder de eerste voorwaarde is dat je kennis moet hebben van de Islam en je de mensen respectvol benadert.

Nu kan ik dat niet echt zeggen van jouw reacties op zusters hier, vind bovendien de hele topic misplaatst, je hebt het over het blonderen van het haar (is dat niet toegestaan in de Islam?)..zie je nergens over de verplichting van de hidjaab spreken. Bovendien oordeel je over zusters maar vertelt wel zelf doodleuk dat je een 'blonde marokkaanse meisje' had, weird maar goed, ik ben er niet om over je te oordelen, slechts om je nasiha te geven.

wa salaam alaikoum warahamtullah


µweet je waarom ik niet over de hidjaab spreek oetsjma omdat ik geen doe'a doe, ik kom hier niet voor doe'a te doen, ik heb een hekel aan marokanen die hun roots vergeten en die Iromiyen nadoen

Kadir

#102
Wie waxt haar konthaar wel eens? Is wel zo netjes he.

MBTiza

#103
Ariaz,

In NL hebben we een groepje die hierover zingt, een aanrader voor jou!

stuk tekst

Geen respect voor de bitches die op straten zwerven en die hun marokkaanse haar blond verven, ik ben chilluh de stationshoeren hater, je begaat een flater!

Bou

#104

Citeerhet doet je pijn yaak dat je hoer genoemd wordt? Hewa je bent een meisje dan moet je de gevolgen dragen van erbij lopen als een hoer, het kan gewoon niet wat je zegt, ik ga me maar lekker kleden als een hoer maar ze mogen me niet zo noemen, ik ga je eerlijk zeggen jongens ( zeker Irrifien) willen niet trouwen met zulke meisjes, ze willen wel spelen met je, in bed krijgen of zo, maar ik waarschuw je yasmina pas op

Jeetje wat erger ik me dood aan jongens als jou!!!Dus je bent al een hoer als je je haren verft?!!!Waar gaat dit over!!Waar blijft het in waarde laten van elkaar en elkaar respecteren. Maar goed, jongens als jij zijn niet al te slim en gebruiken het woord hoer om zogenaamd sterk over te komen. ECHT WAAR!DIEP TRIEST BEN JE.