Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Whatever

#45
Ze zeggen dat blondjes dom zijn, maar dit klopt niet. Volgens mij is degene die deze topic heeft aangekaart degene die het beeld waarmaakt van een "dom blondje". Kortzichtig en die in zijn eigen wereldje leeft. Denk na en denk niet zo bekrompen  

Ariaz

Jullie mfelles-meisjes klagen altijd dat jullie geen goede man vinden

no wonder hoe dat jullie erbij lopen? Jullie lopen erbij als hoeren, geen wonder dat jullie geen man vinden,

je mag het bekrompenheid noemen maar ik heb een blonde marokaanse meisje gehad en ik heb gewoon haar nummer gewist en daarna wou ik haar nooit meer terugzien hoe groot de verleiding ook mag zijn, omdat ik niet zou trouwen met zo'n meisje, er zijn grenzen,

yasmina_22

#47

CiteerJullie mfelles-meisjes klagen altijd dat jullie geen goede man vinden

no wonder hoe dat jullie erbij lopen? Jullie lopen erbij als hoeren, geen wonder dat jullie geen man vinden,

je mag het bekrompenheid noemen maar ik heb een blonde marokaanse meisje gehad en ik heb gewoon haar nummer gewist en daarna wou ik haar nooit meer terugzien hoe groot de verleiding ook mag zijn, omdat ik niet zou trouwen met zo'n meisje, er zijn grenzen,

Waarom zou jij niet trouwen met zo een meisje.De vraag is of zo een meisje met jou wil trouwen. Wie ben jij eigenlijk wel om gelijk een oordeel te vestigen over deze meisjes. Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben dat doe jij toch ook.

karamba

#48
YASMINA DAAR HEB JE ECHT GELIJK IN.

je moet iedereen in hun eigen waarde laten of ze nou negatief bezig zijn of positief en als je het goed bekijkt dan heeft elk negatieve iets wel degelijk een positieve kant.

en de jongens die zich daar aan ergeren moeten maar niet trouwen met zo'n meid er zijn nog genoeg boerinnen in marokko.


ithri-nsbaah

#49

CiteerJullie mfelles-meisjes klagen altijd dat jullie geen goede man vinden

no wonder hoe dat jullie erbij lopen? Jullie lopen erbij als hoeren, geen wonder dat jullie geen man vinden,

je mag het bekrompenheid noemen maar ik heb een blonde marokaanse meisje gehad en ik heb gewoon haar nummer gewist en daarna wou ik haar nooit meer terugzien hoe groot de verleiding ook mag zijn, omdat ik niet zou trouwen met zo'n meisje, er zijn grenzen,

als jij zo over deze meiden denk, waarom kom je uberaupt nog in hun buurt. Laat staan dat je er een relatie mee begint. een beetje hypocriet vind je niet?

Goner

#50
Inderdaad, superhypocriet. "Hij heeft blonde meisjes gehad".
Lekker fris. Meisjes die bepaalde "mannen hebben gehad" zijn
blijkbaar h-o-e-r-e-n. Maar jongens/mannen mogen doen wat ze willen. Nou zij zijn net zo erg (of net zo min) h-o-e-r als die meiden.

ithri-nsbaah

#51

CiteerNou zij zijn net zo erg (of net zo min) h-o-e-r als die meiden.

:) helemaal mee eens!

Goner

#52

CiteerZe zeggen dat blondjes dom zijn, maar dit klopt niet. Volgens mij is degene die deze topic heeft aangekaart degene die het beeld waarmaakt van een "dom blondje". Kortzichtig en die in zijn eigen wereldje leeft. Denk na en denk niet zo bekrompen  

Kus me. Ik ben een hoogbegaafde blondine :-)

Ariaz

#53
Ik heb het over Marrokaanse meisjes die geboren zijn als brunette en die zehma "moslima" zijn maar er allesbehalve als een moslima uitzien maar ik zie dat mijn uitspraken veel reacties uiteglokt hebben

Ariaz

#54

CiteerWaarom zou jij niet trouwen met zo een meisje.De vraag is of zo een meisje met jou wil trouwen. Wie ben jij eigenlijk wel om gelijk een oordeel te vestigen over deze meisjes. Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben dat doe jij toch ook.


ze wou wel trouwen met mij maar dan moet ze wel een hele metamorfose doen

Ariaz

#55

Citeerals jij zo over deze meiden denk, waarom kom je uberaupt nog in hun buurt. Laat staan dat je er een relatie mee begint. een beetje hypocriet vind je niet?


hewa ik was dom ik had niet mijn tij dmoeten verspillen met zo'n mfelles-meisjes

Ariaz

#56

CiteerInderdaad, superhypocriet. "Hij heeft blonde meisjes gehad".
Lekker fris. Meisjes die bepaalde "mannen hebben gehad" zijn
blijkbaar h-o-e-r-e-n. Maar jongens/mannen mogen doen wat ze willen. Nou zij zijn net zo erg (of net zo min) h-o-e-r als die meiden.



het is niet dat ik ze gehad heb maar ik liet me verleiden door haar schoonheid maar sorry de islam komt eerder bij mij

Ariaz

#57

CiteerKus me. Ik ben een hoogbegaafde blondine :-)


ik heb het niet over nederlandse blondjes maar over Marrokaanse "wannabe" blondjes

Dora

#58

CiteerIk heb het over Marrokaanse meisjes die geboren zijn als brunette en die zehma "moslima" zijn maar er allesbehalve als een moslima uitzien maar ik zie dat mijn uitspraken veel reacties uiteglokt hebben

volgens jou is niemand een goede moslim behalve jij > tezzz


Ariaz

#59

CiteerWaarom zou jij niet trouwen met zo een meisje.De vraag is of zo een meisje met jou wil trouwen. Wie ben jij eigenlijk wel om gelijk een oordeel te vestigen over deze meisjes. Ze doen maar lekker waar ze zin in hebben dat doe jij toch ook.


Wie ik ben om een oordeel te vellen, ik ben een moslimbroeder die het recht heeft om onze zusters die op het slechte pad gaan duidelijk te maken dat het gevaarlijk is wat zij doen, het is niet enkel het blonde haar, maar het is de hele manier van doen, jullie Marokkanse wannabe blondjes zoeken gewoon aandacht voor de mannen met jullie schoenen die zo'n kloppend geluid maken van 100 meters verder


ik geef toe da's allemaal mooi maar ik zou nooit met zulke meisjes kunne trouwen omdat ik een afkeer heb van zo'n EXTREEM opgetutte meisjes, met allerlei maquillages en allerlei versiering