Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

najoua80

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Ik zie dat iedereen heel erg europees wil lijken, en vooral marokanen in marokko, ieder strijd om de titel 'ik ben blanker dan zij of ik ben moderner en rijker dan zij" en dat terwijl ze niet eens zoveel geld hebben. Ik ben  blij dat ik  ben wie ik ben. Ik ben trots om mijn mooie zwarte stijl haar van nature, en ik moet er niet aan denken dat ik mijn beeld ga veranderen voor die domme rage van tegenwoordig, ik vind uniek zijn veel leuker die nepperts die zijn bij de einde van de dag, de grootste sloebers die der maar kunnen zijn, dus ik vind ze jammer genoeg alleen lachwekkend, om te zien dat iedereen blondeerd,  soms lijkt die blond op safraan, maar bij sommige staat het weer goed, iedereen moet zelf weten. Ik ben alleen blij met mezelf zoals ik ben.

Maghribi hor

Citaat van: SAMIROS op 13/11/2003 om 12:26:03
ja je hebt wel gelijk vooral in nador echt ernstig hoor die meisjes zoeken veel aand8 van jongens en als je ze geen and8 geeft dan zitten ze je de hele tijd aan te kijken van waarom kijkt ie nou niet ik weet niet maar ze moeten het zelf weten ze worden wel altijd lastig gevallen door die plaatselijke jongens ze vragen er zelf om met zulke kleding en dan vragen ze zich af van waarom vallen ze mij lastig.

Wel eens van komma's (,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,) gehoord?

Maghribi hor

Citaat van: najoua80 op 30/12/2007 om 00:32:20
Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Ik zie dat iedereen heel erg europees wil lijken, en vooral marokanen in marokko, ieder strijd om de titel 'ik ben blanker dan zij of ik ben moderner en rijker dan zij" en dat terwijl ze niet eens zoveel geld hebben. Ik ben  blij dat ik  ben wie ik ben. Ik ben trots om mijn mooie zwarte stijl haar van nature, en ik moet er niet aan denken dat ik mijn beeld ga veranderen voor die domme rage van tegenwoordig, ik vind uniek zijn veel leuker die nepperts die zijn bij de einde van de dag, de grootste sloebers die der maar kunnen zijn, dus ik vind ze jammer genoeg alleen lachwekkend, om te zien dat iedereen blondeerd,  soms lijkt die blond op safraan, maar bij sommige staat het weer goed, iedereen moet zelf weten. Ik ben alleen blij met mezelf zoals ik ben.

Niet iedereen loopt er in Marokko supereuropees bij. Sommigen, zoals willen wel eens de voorkeur geven aan een gandora in zomer of een djellaba in de winter. Uiteraard kun je bij bepaalde gelegenheden niet om Europese kledingstijl heen. Maar meestal krijgt een djellaba mijn voorkeur (en je valt er ook niet zo mee op als EU-bewoner, wat handig bij het aankopen van zaken waarbij je dient af te dingen). 

famlal31

die meiden komen iets te kort in hun bol  je moet gewoon je zelf blijven  blond zijn is niet mooie maar wel domm

MBTiza

Citaat van: famlal31 op 12/03/2008 om 16:55:19
die meiden komen iets te kort in hun bol  je moet gewoon je zelf blijven  blond zijn is niet mooie maar wel domm

ben jij 'slimm' dan?

Nadoria__

Blonderen?? Hmmm,, laat die meisjesss tog!!
Ze komen vast aandacht te kort, of vinden het gwn mooi.. Uhumm.. dan moeten ze geen smaken hebben maar ja..

* Ik laat waardeloze mensen graag in hun waarde.;)

moroviago

 blond (goudbruin) kan best mooi staan bij sommige meiden !!

ging deze topic daarover ? heb titel niet gelezen


hallima_mitalsia

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn



intreseert me niet wat mensuh denke, ik heb ook blond haar omdat ik het mooi vind staan

MM

#308
hallima_mitalsia, je heb helemaal gelijk meid mijn vriendin heeft ook geblondeerd haar en het staat haar  best wel goed. zelfs haar broers en vader hebben er ook geen moeite mee terwijl die best streng zijn.

weetje , als ik meisjes zie die er bijv. sletterig uit zien, dan denk ik hmdl ik loop er niet zo bij maar laat die meisjes ze bepalen zelf hoe ze erbij lopen.
al willen  meisjes met orange haar lopen of rose dat is hun eigen beslissing en daar hoeven andere mensen zich niet mee te bemoeien als iemand anders het niks vind denk dan alleen ik zou zo nooit lopen maar het slaat nergens op dat mensen zeggen wanneer je je haar blondeerd gelijk een slet bent of dat je jongens zoek wat wel vaak gezegt wordt.