Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

cinderella

#30

CiteerPunksAreNotDead,dat is mijn motto.
Je bent toch geen conservatieve TRUT,neem ik aan??

Punk is tenminste eerlijk,beter dan al die prada,versace Ho's die door dure merken alleen hun zelfverzekerdheid kunnen upgraden.


hey, was een compliment hoor!

Kahina

#31

Citeertarrie???? ik begrijp dat woord niet

Ik ben niet verbaasd dat je de boodschap van dat woordje niet begrijpt. Uit je verhaal maak ik op dat je wel meer niet begrijpt. En weet je wat....hier hou ik het bij! Want je kraamt onzin uit.

bakish

#32
hahahahahah die zit sister
CiteerIk ben niet verbaasd dat je de boodschap van dat woordje niet begrijpt. Uit je verhaal maak ik op dat je wel meer niet begrijpt. En weet je wat....hier hou ik het bij! Want je kraamt onzin uit.

Inuit

#33

CiteerJaaa ik zou dat echt leuk vinden, lijkt me echt te gek.



hahaha je klint als een klein kind die een stuk speelgoed krijgt!

no hard feelings

Inuit

#34

Citeerhoe dan ook.
PUNK IS NOT DEAD,knoop dat maar goed in jullie oortjes.

Leg mij eens uit waarom ik goed in mijn oortjes moet knopen dat punk niet dood. Of punk nou dood is of niet, ik denk niet dat ik daarom vanavond meer of minder tahreth ga drinken!

In ieder geval veel plezier met je wilde outfits en je hanenkam (of is dat niet de punk look?)

bakish

#35
jlo is niet blond mister en ik zal je ff uitleggen wat tarrie is: TARR met ie dus TARRIE zo.
Citeermislukte jlo's zijn het en zogezgd iets maar als je hen aanspreekt dan zijn ze ineens verlegen en preuts

allasian

#36

CiteerLeg mij eens uit waarom ik goed in mijn oortjes moet knopen dat punk niet dood. Of punk nou dood is of niet, ik denk niet dat ik daarom vanavond meer of minder tahreth ga drinken!

In ieder geval veel plezier met je wilde outfits en je hanenkam (of is dat niet de punk look?)

Hey,mijn grote vriend GB01,alles goed??
Hey waarom ga je niet eens keer mee naar een punky reggea party.Dat durf je toch wel,bOyZ dOn't cRy,ja toch??

student1980

Citeer* ik vind het wel lekker allemaal, maar ja ik houd van vrouwelijk schoon*

jou opmerkingen zijn subhanallah elke keer misplaats.
wat heeft in godsnaam, geblondeerd haar met vrouwelijk schoon te maken?

maar goed zoals ze zeggen;
'je kan beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jong, dan een dwaas, beroofd van zijn verstand'.

Een beetje rustig aan jij! Als in mijn kader vrouwelijk schoon wordt beschreven met blond, goeie kont en dikke vette grote ronde hugh tenen. Dan is dat mijn eigen definitie van vrouwelijk schoon, dat hoef jij niet voor mij te bepalen.

Ik vind het met een hoofdletter K.t voor je dat je beroofd bent van je kindje die getrouwd is met een dwaas die nu zijn verstand aan het eten is, maar kom geen dingen tegen mij verkondigen die geen inhoud hebben.

Oja nog een vrolijk suikerfeest.

maroczina20

#38
ik vind zo vies als een marokkanse meiden blond haar verfen maar een 1ding jullie jongen of manne vallen er wel op dat vinde jullie heel mooier dan een normale meisje met bruin haar maar je hahahahah veel liefst

maroczina20

#39
hahahahahahahhahahaha grappig

Dora

#40
student....ik laat je in je waarde!!!

inmiddels alweer een fijne eid ul-adha, nu we niet meer zo lang te gaan hebben.

PrayForUs

#41
Man oh man i need to learn dutch. Well im from england and yust moved here in belgium. Im also from marocco, lol. I can understand a little bit dutch. Are you guys talking about men and their problems???

soekaina

#42
gewoon een hoofddoek om je haar slaan meiden...

Whatever

#43
Ik snap niet waar jullie je druk om maken. Als er meisjes zijn die hun haar willen blonderen om wat voor reden dan ook. Omdat ze dat bijvoorbeeld mooi vinden of omdat het in de mode is, moeten zij dat zelf weten of dat het doen. Er moet dan niemand zijn die haar moet beletten dat te doen. Dat het haar niet altijd staat dat is een ander punt, maar commentaar van anderen dat ze het niet zou mogen blonderen moeten ze voor zichzelf houden. We leven niet in de middeleeuwen dat de bepaalde mannen de vrouw gesluierd zou willen zien en niets zou mogen.

Ariaz

#44

CiteerIk ben niet verbaasd dat je de boodschap van dat woordje niet begrijpt. Uit je verhaal maak ik op dat je wel meer niet begrijpt. En weet je wat....hier hou ik het bij! Want je kraamt onzin uit.


Hey Kahina jij bent ook blond zeker? Jullie meisjes met geblondeerd haar zoeken alleen maar aandacht, maar ik respecteer ze en ik vind ze wel knap maar nooit te goed om er mee te trouwen want ik wil niet belachelijk gemaakt worden in het bijzijn van mijn ouders