Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Jasmijn

Het gaat niet om blond haar of niet verven of niet
lelijk en mooi

Alles is subjectief

Maar wanneer je houding onfatsoenlijk is heb je een knap objectief staaltje "eigen lelijkheid" bewerkstelligd.

dus hou je houdig fatsoenlijk

want ook al verander je je kleur, je houding is wat anderen het langst bijblijft.

E3ber_Tastite

Citaat van: Jasmijn op 09/11/2006 om 10:54:29
Het gaat niet om blond haar of niet verven of niet
lelijk en mooi

Alles is subjectief

Maar wanneer je houding onfatsoenlijk is heb je een knap objectief staaltje "eigen lelijkheid" bewerkstelligd.

dus hou je houdig fatsoenlijk

want ook al verander je je kleur, je houding is wat anderen het langst bijblijft.

Dus je hebt geblondeerd haar??

Jasmijn

#287
Citaat van: E3ber_Tastite op 09/11/2006 om 12:32:44
Citaat van: Jasmijn op 09/11/2006 om 10:54:29
Het gaat niet om blond haar of niet verven of niet
lelijk en mooi

Alles is subjectief

Maar wanneer je houding onfatsoenlijk is heb je een knap objectief staaltje "eigen lelijkheid" bewerkstelligd.

dus hou je houdig fatsoenlijk

want ook al verander je je kleur, je houding is wat anderen het langst bijblijft.

Dus je hebt geblondeerd haar??

ik draag een hijaab alhamdoelilah dus
1) dan zou het al niet boeien welke kleur of welke verftrend we willen volgen

en 2) voor het idee: nee, blond is mn smaak niet en blonderen is mijn ding niet

Maar los van deze voorbarige conclusie, het gaat toch eigenlijk gewoon om houding wat even vooraan moet staan niet het verfpotje op de nachtkast?

als je raam vies is, kan je wel naar de gordijnen eromheen kijken en zeggen dat het komt door die afschuwelijke gordijnen dat het raam zo vies lijkt, maar met die opmerking blijft het raam zelf nog steeds vies hoor todat je die schoonpoetst...

of klopt dit niet een beetje? :)

E3ber_Tastite

Citaat van: Jasmijn op 09/11/2006 om 15:35:51
Citaat van: E3ber_Tastite op 09/11/2006 om 12:32:44
Citaat van: Jasmijn op 09/11/2006 om 10:54:29
Het gaat niet om blond haar of niet verven of niet
lelijk en mooi

Alles is subjectief

Maar wanneer je houding onfatsoenlijk is heb je een knap objectief staaltje "eigen lelijkheid" bewerkstelligd.

dus hou je houdig fatsoenlijk

want ook al verander je je kleur, je houding is wat anderen het langst bijblijft.

Dus je hebt geblondeerd haar??

ik draag een hijaab alhamdoelilah dus
1) dan zou het al niet boeien welke kleur of welke verftrend we willen volgen

en 2) voor het idee: nee, blond is mn smaak niet en blonderen is mijn ding niet

Maar los van deze voorbarige conclusie, het gaat toch eigenlijk gewoon om houding wat even vooraan moet staan niet het verfpotje op de nachtkast?

als je raam vies is, kan je wel naar de gordijnen eromheen kijken en zeggen dat het komt door die afschuwelijke gordijnen dat het raam zo vies lijkt, maar met die opmerking blijft het raam zelf nog steeds vies hoor todat je die schoonpoetst...

of klopt dit niet een beetje? :)

Nou, het eerste wat bij mij opvalt, zijn toch wel die geblondeerde haren, de houding komt meestal later, als ik iemand op straat tegenkom tenminste.

Thayri

Het ziet er zo nep uit, en het past niet bij de hoofden van ons Marokkaans volk.

Jasmijn

#290
Citaat van: E3ber_Tastite op 09/11/2006 om 15:50:17
Citaat van: Jasmijn op 09/11/2006 om 15:35:51
Citaat van: E3ber_Tastite op 09/11/2006 om 12:32:44
Citaat van: Jasmijn op 09/11/2006 om 10:54:29
Het gaat niet om blond haar of niet verven of niet
lelijk en mooi

Alles is subjectief

Maar wanneer je houding onfatsoenlijk is heb je een knap objectief staaltje "eigen lelijkheid" bewerkstelligd.

dus hou je houdig fatsoenlijk

want ook al verander je je kleur, je houding is wat anderen het langst bijblijft.

Dus je hebt geblondeerd haar??

ik draag een hijaab alhamdoelilah dus
1) dan zou het al niet boeien welke kleur of welke verftrend we willen volgen

en 2) voor het idee: nee, blond is mn smaak niet en blonderen is mijn ding niet

Maar los van deze voorbarige conclusie, het gaat toch eigenlijk gewoon om houding wat even vooraan moet staan niet het verfpotje op de nachtkast?

als je raam vies is, kan je wel naar de gordijnen eromheen kijken en zeggen dat het komt door die afschuwelijke gordijnen dat het raam zo vies lijkt, maar met die opmerking blijft het raam zelf nog steeds vies hoor todat je die schoonpoetst...

of klopt dit niet een beetje? :)

Nou, het eerste wat bij mij opvalt, zijn toch wel die geblondeerde haren, de houding komt meestal later, als ik iemand op straat tegenkom tenminste.



Ik ken een half marok half ned meisje die blond is met een getinte huid dus die lijkt al heel snel geblondeerd terwijl dat niet het geval is. Veder is ze zo netjes in houding en gedrag...geloof mij dan vallen die blonde plukken juist niet op maar haar houding ook in geval van eerste indruk.

Dus dat die blonde lokken je opvallen is 1 ding
Dat je het lelijk vindt een 2de
Maar dat je daarop niet behoort te oordelen ook al neig je daarnaar is een 3de.

We zouden beter moeten weten of beter moeten denken.


^Obsession

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!





Voor jou is 't aandacht zoeken, voor 'hun' zelf is 't gewoon mooier, leuker & misschien staat 't beter .

Alsof 't 'hun' boeit wat jij van 'hun' haar vindt . ::)

Ahfir

En als iemand blonde haren heeft zoals ik,moet ik me daarvoor zeker ook verantwoorden(ben geen meisje maar vond het boeiend om te lezen dat blonde haren taboe zijn ofzo)

anoul-nador

het is wel goed dat er meisjes zijn die hun haar blonderen.

zo kun je nog beter zien hoe mooi zwart haar is !!!

Ahfir

Citaat van: anoul-nador op 20/02/2007 om 21:37:32
het is wel goed dat er meisjes zijn die hun haar blonderen.

zo kun je nog beter zien hoe mooi zwart haar is !!!

Er zijn tig imazighen met aangeboren blonde haren ;) dus volgens mij beledig je hen nu.

anoul-nador

nee absoluut niet

dat is natuurlijk blond dat ziet er heel anders uit hoor

en dat zie je ook

anoul-nador

je ziet dan ook dat het overeen komt met hun ogen en huidskleur

Ahfir

Citaat van: anoul-nador op 21/02/2007 om 01:53:02
je ziet dan ook dat het overeen komt met hun ogen en huidskleur

Daar heb je inderdaad een punt,bij een bruin iemand ziet het niet uit als hij blonde haren heeft :P

MO_Amazigh

Als het maar geen Amazigh meisjes zijn die hun haar blonderen

sweet

#299
daar krijgen ze nog spijt van

ik zou dat nooit doen .

ik zou wel gek zijn.als ik me haar blonder.

maar ja het is hun keus

sweet