Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Dora


Citeer
Door je haren te blonderen kwam jij in een dilemma terecht:
Je moet kiezen tussen Pesten of waarschijnlijk haaruitval. Je koos voor het laatste. Lees ik het goed?

hahahaha....nee hoor, voor beide.
heb wel geleerd dat; denya qa dor 3lik..dus de plagers zie je paar weken later ok met blond haar rond huppelen...

ow by the way, heb haar nooit blond geverft hoor, ging meer voor aubergine (paars), kastanje bruin en rode highlights....misschien dat ik na deze discuusie te hebben gehad toch even blond ga proberen..zal dan timarzgha een foto sturen...als ie me maar beloofd niet te gaan kwijlen..

Sabah_n_Bounajoef

Citaat van: cinderella op 13/11/2003 om 12:30:21
vreselijk, wanneer marokkaanse meisjes hun haar blond verven. het staat niet! en al helemaal wanneer ze een donker kleurtje heeft.

maar ach, ga me daar echt niet om druk maken. ze gaan hun gang maar...


wallah ila ! je hebt gelijk

noemid

#272
Citaat van: Tikinas op 12/10/2005 om 21:37:40
Citaat van: Tamza op 12/10/2005 om 21:31:58
17 pagina's inmiddels. Baz waha.

Zeker bazz, het begon al in 2003!!!

19 onderhand.

BOYCOT dus.

reden: haar blonderen is NIET Hraam
en al zou het hraam zijn dan is ieder voor zichzelf verantwoordelijk.


azul azul

Hadou

#273
Hoe zit het met wenkbrauwen epileren ?? Met lasers ..
Wie heeft het hier welles gedaan?

Timarzgha

Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 10:58:33
zal dan timarzgha een foto sturen...als ie me maar beloofd niet te gaan kwijlen..
Citeer
haha ll lieverd ik kwijl nooit, ik spuug wel :P

Dora

Citaat van: Timarzgha op 13/10/2005 om 22:48:20
Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 10:58:33
zal dan timarzgha een foto sturen...als ie me maar beloofd niet te gaan kwijlen..
Citeer
haha ll lieverd ik kwijl nooit, ik spuug wel :P

hahahahahahaha....lekker..

Timarzgha

Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 22:48:58
Citaat van: Timarzgha op 13/10/2005 om 22:48:20
Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 10:58:33
zal dan timarzgha een foto sturen...als ie me maar beloofd niet te gaan kwijlen..
Citeer
haha ll lieverd ik kwijl nooit, ik spuug wel :P

hahahahahahaha....lekker..
gestoord vrouwtje shem  ;D

noemid

Citaat van: Timarzgha op 15/10/2005 om 03:05:46
Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 22:48:58
Citaat van: Timarzgha op 13/10/2005 om 22:48:20
Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 10:58:33
zal dan timarzgha een foto sturen...als ie me maar beloofd niet te gaan kwijlen..
Citeer
haha ll lieverd ik kwijl nooit, ik spuug wel :P

hahahahahahaha....lekker..
gestoord vrouwtje shem  ;D

timgharin tegent axmi boeheryent mara oefint min ghaynint :P

nigh la a lalas n temgharin?

azul azul

Dora

Citaat van: Timarzgha op 15/10/2005 om 03:05:46
Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 22:48:58
Citaat van: Timarzgha op 13/10/2005 om 22:48:20
Citaat van: L_L op 13/10/2005 om 10:58:33
zal dan timarzgha een foto sturen...als ie me maar beloofd niet te gaan kwijlen..
Citeer
haha ll lieverd ik kwijl nooit, ik spuug wel :P

hahahahahahaha....lekker..
gestoord vrouwtje shem  ;D

if got a great teacher..:P

goudsemocro

DAT KAN BEST WEL MOOI ZIJN HOOR IK WEET NIET WAT JULLIE ZEGGEN BIJ IEDEREEN STAAT HET ANDERS BIJ DE EEN LELIJK EN DE ANDER WEER MOOI 

anissake

Ik heb zo licht bruin haar en her lijkt op lichtt blond als de zon er in komt schijnen word het lichter en lichter dus ook bonder en blonder maar je kunt goed zien hat ik het niet heb gekleurd het past met mij maar de vrouwen die hun haar blond verver is zoo viess ze lijken dan wel vrouwn van 82 jaar

Tawayghets

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn


hahahahhaaah
Dr zijn veel van die meiden ja ...

(Offline)

weet je wat het leuke hier van is...mensen die een vinger wijzen van die of dat doet iets verkeerd (blond verven) die gene die, die vinger wijzen zijn geen haar beter hoor!!!!

laat mensen in hun waarden, en als hun het slecht doen, doe jij het goed dan...en niet commentaar en zomaar die vinger gaan wijzen...

Wasilla tarifest

Citaat van: anissake op 03/11/2006 om 14:59:13
Ik heb zo licht bruin haar en her lijkt op lichtt blond als de zon er in komt schijnen word het lichter en lichter dus ook bonder en blonder maar je kunt goed zien hat ik het niet heb gekleurd het past met mij maar de vrouwen die hun haar blond verver is zoo viess ze lijken dan wel vrouwn van 82 jaar

nou, als kapster zeg ik je 1 ding...als je het goed blondeerd dan lijk je zeker geen 82.

E3ber_Tastite

Ik vind het echt niet staan bij de marokkaanse meiden, echt walgelijk eng een gezicht en je kan ook zien of het geblondeerd haar of van nature is, van nature is mooier.

Dames wees nou gewoon blij om je eigen haarkleur, nergen om je voor te schamen, je zal toch gezien geworden als een zwartkop.