Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

missboughafer

ik vind het gewoon stom dat meisjes hun haren verven , en geen een kleur zal je beter staan dan je eigen kleur. maar ja ieder heeft zijn ouders om dat te bepalen .

Fatiha_L

Citaat van: missboughafer op 01/05/2005 om 03:15:57
ik vind het gewoon stom dat meisjes hun haren verven , en geen een kleur zal je beter staan dan je eigen kleur. maar ja ieder heeft zijn ouders om dat te bepalen .


Wie luisterd er tegenwoordig nog naar de mening van hun ouders ???

Bijna niemand meer

allasian

Citaat van: missboughafer op 01/05/2005 om 03:15:57
ik vind het gewoon stom dat meisjes hun haren verven , en geen een kleur zal je beter staan dan je eigen kleur. maar ja ieder heeft zijn ouders om dat te bepalen .
wat is dat nou weer voor gezeik en trouwens die henna laat je originele haarkleur ook niet ongeschonden. Mensen zijn zo judgemental.

Fatiha_L

Citaat van: allasian_'Jahmeaca op 07/05/2005 om 14:42:03
Citaat van: missboughafer op 01/05/2005 om 03:15:57
ik vind het gewoon stom dat meisjes hun haren verven , en geen een kleur zal je beter staan dan je eigen kleur. maar ja ieder heeft zijn ouders om dat te bepalen .
wat is dat nou weer voor gezeik en trouwens die henna laat je originele haarkleur ook niet ongeschonden. Mensen zijn zo judgemental.

Ik bedoel maar ;)

allasian

In stereotype denken worden marokkaanse meisjes die hun haar blonderen als h o e r e n gezien. Misschien is dat het probleem.

Izouran

Citaat van: allasian op 14/05/2005 om 18:45:38
In stereotype denken worden marokkaanse meisjes die hun haar blonderen als h o e r e n gezien. Misschien is dat het probleem.

die meiden zelf zijn een probleem.

Rwezna

#216
Weet je, in dit geval moet je net als qaqrieuw zeggen:

"Fuck you all"

Stelletje zieligerds die zich voortdurend bezig houden met het beoordelen van anderen

MissyR

Ik heb mijn haren pas blond geverfd, en ik moet zeggen, wel kicken..


Isefrawen


ze moesten jullie allemaal blonderen (van huid tot haar), dan hadden de fascisten uit het westen geen poot om op te staan... :P

allasian

Zijn er ook marokkaanse meisjes die hun haar paars verfen? Das toch best wel appart.

Hadou


Dora

Citaat van: allasian op 15/05/2005 om 23:15:15
Zijn er ook marokkaanse meisjes die hun haar paars verfen? Das toch best wel appart.

je wil niet weten..

allasian

Citaat van: L_L op 15/05/2005 om 23:37:46
je wil niet weten..
Ken de gij ze dan ? 'k heb er nog nooit gezien,behalve 1 keer op tv zo'n marokkaanse punkmeisje. Zij is eigenlijk heel knap maar deed er alles aan om niet als een beauty over te komen. Zulke meiden zijn echt appart.

Dora

ik heb paar maanden terug mijn haar ook paars gekleurd, men verklaarde me voor gek...maar vond m wel leuk..hou van expermineteren..heb alleen eigenlijk nooit blond gehad...ik heb ovegens wel aubergine gedaan he..dus geen fel paars...wie weet in the future ;D