Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

*****


athsaynou

Citaat van: m7 op 11/04/2005 om 11:16:46

Jongens van tegenwoordig !  Ontkrullen hun haren, nemen vriendin na vriendin ( minnaressen) , roken , blowen, drinken, slapen overdag en s' nachts uitleven...  Dure kleding, grote mond, kapsones en vrouwen uitlachen en minachten...
wanneer ze +- 30 jaar zijn bereikt willen ze kinderen van een jonge maagd, willen ze3ma trouwen en doen net of ze nooit iemand hebben gehad...


hahaha die is goed ;D...maar ze zijn niet allemaal zo ;)

azgouagour

ik denk het niet...
het zijn ook je broers waar het jullie over hebben... dus ik zou meer objectief zijn

athsaynou

Citaat van: azgouagour op 11/04/2005 om 14:58:28
ik denk het niet...
het zijn ook je broers waar het jullie over hebben... dus ik zou meer objectief zijn

hmm om eerlijk te zijn..dat zijn ook geen lieverdjes..

onwetend

weet je wat ik nou zo raar vind he er worden altijd naar meisjes gekeken zij dit zij dat maar de jongens zijn net zo erg maar meisjes die hun haren blonderen vind ik eigenlijk een schande ze willen zich anders voor doen dan dat ze zijn......

E3ber_Tastite

Ik vind die blonddatie acties van de lady's tegenwoordig echt lelijk, tenzij ze blond zijn van natuur, dat is nog wel mooi.

Het is me vooral opgevallen, dat de Arabische meiden hun haren blonderen, in Marokko is het nog erger gesteld, daar zijn ze bijna allemaal blond.

Dora

en als ik me haar nou rood verf of bruin ofzo...doe ik me dan ook anders voor??...of hebben jullie echt alleen iets tegen blond?

athsaynou


E3ber_Tastite

Citaat van: L_L op 11/04/2005 om 15:01:05
en als ik me haar nou rood verf of bruin ofzo...doe ik me dan ook anders voor??...of hebben jullie echt alleen iets tegen blond?

Nee nee, ik vind blond echt lelijk passen bij een Marokkaanse.

Dora

Citaat van: E3ber op 11/04/2005 om 15:01:49
Citaat van: L_L op 11/04/2005 om 15:01:05
en als ik me haar nou rood verf of bruin ofzo...doe ik me dan ook anders voor??...of hebben jullie echt alleen iets tegen blond?

Nee nee, ik vind blond echt lelijk passen bij een Marokkaanse.

hoop dat ik bonnetje van kruidvat nog heb :-[

of wil jij m over kopen...

het gaat tenslotte alleen om de meiden hier ;)

E3ber_Tastite

Citaat van: L_L op 11/04/2005 om 15:05:00
Citaat van: E3ber op 11/04/2005 om 15:01:49
Citaat van: L_L op 11/04/2005 om 15:01:05
en als ik me haar nou rood verf of bruin ofzo...doe ik me dan ook anders voor??...of hebben jullie echt alleen iets tegen blond?

Nee nee, ik vind blond echt lelijk passen bij een Marokkaanse.

hoop dat ik bonnetje van kruidvat nog heb :-[

of wil jij m over kopen...

het gaat tenslotte alleen om de meiden hier ;)

Nee L_L, ik zal altijd wel een Zwartkop blijven, vind het wel goed zo, past goed bij m'n ogen, hahaha.

Dora


Angel..


athsaynou

#208
.