Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Dora

het komt me gewoon heeeeeeeel vaag bekend voor..:P...

tot zaterdag..:)

mocroboy87

AL DRAAGT EEN LELIJK AAP EEN GOUDE RING TOCH IS EN BLIJFT EEN LELIJK DING WHAHHAHHHAHAHHAHAH :D

Laysa

#182
En ja hoor dames en heren het is hem weer gelukt, nog nooit tevoren heeft zich zoveel beperktheid en domheid zich in 1 vierkante cm kunnen bevinden. Nog wel een topic openen in een verkeerd gedeelte, zegt al genoeg ....

Ariaz waar bemoei je je mee? Als iemand zijn haar oranje, groen paars of kanariegeel wil verven moeten ze dat zelf weten.

Een moslim hoort zijn of haar neus niet te steken in zaken die hem of haar niet aangaan. Heb je dan niks geleerd van die hadiths van je? >O nee tuurlijk niet anders had je je tijd wel nuttig besteed dan dat je andere mensen af komt kraken op een topic om zo je zielige ass een superioriteits- boost te geven ...

In en in triest hoor ...

Laister ...

Ariaz

#183
Citaat van: Laysa op 15/03/2005 om 02:02:50
En ja hoor dames en heren het is hem weer gelukt, nog nooit tevoren heeft zich zoveel beperktheid en domheid zich in 1 vierkante cm kunnen bevinden. Nog wel een topic openen in een verkeerd gedeelte, zegt al genoeg ....

Ariaz waar bemoei je je mee? Als iemand zijn haar oranje, groen paars of kanariegeel wil verven moeten ze dat zelf weten.

Een moslim hoort zijn of haar neus niet te steken in zaken die hem of haar niet aangaan. Heb je dan niks geleerd van die hadiths van je? >O nee tuurlijk niet anders had je je tijd wel nuttig besteed dan dat je andere mensen af komt kraken op een topic om zo je zielige ass een superioriteits- boost te geven ...

In en in triest hoor ...

Laister ...

ga naar je keuken en leert tenminste iets van je moeder,

dus de  Ahadeeths van Boechari oe Moeslim kraken je af?

waarheid kwetst

Laysa

#184
Citaat van: Ariaz op 16/03/2005 om 23:05:35


ga naar je keuken en leert tenminste iets van je moeder,

dus de  Ahadeeths van Boechari oe Moeslim kraken je af?

waarheid kwetst

Denk je nu dat je me in mijn diepste diepten van mijn ziel geraakt hebt door jouw "versie" van de "waarheid? Ga naar de moskee en school en leer wat ECHTE religie inhoudt, moenafieq ...

Hou je vuile onzin bij je over mijn moeder ja... neem dat woord niet eens in die beperkte hersencel ...

Jij die zich moslim noemt zou je eens diep moeten schamen, de Profeet draait zich nu zeker om in zijn graf. De religie der religies die verkracht wordt als een geit door een excuus voor een mens zoals jij ... Steek die neus van je in je eigen zaken ...

De waarheid kwetst niet de waarheid is hard, leer eerst de dingen juist te zeggen eer je een ander probeert te onderrichten in je oneindig beperkte stupiditeiten ...

Leer eens ten onder gaan als een echte man ... farizeeër.

Allah jester ...

Ariaz

je ware aard komt naar boven nu?


Zoveel praat maar der zit niks achter

ga naar je keuken zodat je iets kunt leren van je moeder


en je zegt zoveel maar uiteindelijk zeg je niets

Laysa

#186
Citaat van: Ariaz op 17/03/2005 om 19:49:58
je ware aard komt naar boven nu?


Zoveel praat maar der zit niks achter

ga naar je keuken zodat je iets kunt leren van je moeder


en je zegt zoveel maar uiteindelijk zeg je niets

Farizeeër 1 laatste keer: hou mijn moeder hierbuiten onbeschofte vlegel ... Een symptoom van inhoudloosheid is o.a. in herhaling vallen. Moeder en keuken twee woorden die jij maar niet van elkaar kan scheiden, ik heb medelijden met een bepaald persoon. Is dat het enige wat je kan zeggen? Moeilijk he die grijze massa echt gebruiken ...

Jouw beperkte geest kan ook niks bevatten van wat ik zeg, naar gelang de beker is de inhoud, kleine beker = een kleine inhoud. Mocht men toch meer in de beker willen schenken dan stroomt zij over ;) ...


Ariaz

#187
Citaat van: Laysa op 18/03/2005 om 01:56:45
Citaat van: Ariaz op 17/03/2005 om 19:49:58
je ware aard komt naar boven nu?


Zoveel praat maar der zit niks achter

ga naar je keuken zodat je iets kunt leren van je moeder


en je zegt zoveel maar uiteindelijk zeg je niets

Farizeeër 1 laatste keer: hou mijn moeder hierbuiten onbeschofte vlegel ... Een symptoom van inhoudloosheid is o.a. in herhaling vallen. Moeder en keuken twee woorden die jij maar niet van elkaar kan scheiden, ik heb medelijden met een bepaald persoon. Is dat het enige wat je kan zeggen? Moeilijk he die grijze massa echt gebruiken ...

Jouw beperkte geest kan ook niks bevatten van wat ik zeg, naar gelang de beker is de inhoud, kleine beker = een kleine inhoud. Mocht men toch meer in de beker willen schenken dan stroomt zij over ;) ...




nu ga je doktertje spelen ofwa? Symptomen dit symptomen dat


Ga naar je keuken zodat je iets kunt bij leren over je moeder of ga spelen met je vriendje de computer,
eh tafoenasth


je zegt mijn geest kan niks bevatten van wat je zegt ? Waarom zou ik jouw "onzin" in mijn geest opnemen? Als je je al kant tegen de Saheeh Ahadeeth waarom zou ik dan jouw "onzin" over Freud  en over Penis nijd in mij opnemen?


Heb maar medelijden met jezelf niet met mij, want ik ben een Man,


Ooit zul je wel tegen de lamp lopen


ik herhaal

-Volgens de Islam

is de plaats van de vrouw : haar huis
-een gelovige vrouw kenmerkt zich door een hoofddoek
-een hoofddoek was vroeger een middel om de gelovige vrouwen te onderscheiden van de niet-gelovige vrouwen

-een vrouw hoort haar man te gehoorzamen
-de man hoort zijn moeder eerder te gehoorzamen dan zijn vrouw

ik durf er mijn handen voor in het vuur te zetten dat jij niet voldoet aan deze eigenschappen of dta jij je kant tegen deze zaken ja dan begrijp ik al je reacties tegenover me



Een van de kleine tekenen van de dag des oordeels is wanneer de Man zijn vrouw gehoorzaamt en niet zijn moeder

Meiske je moet weten ik ben een Awayegher en soms spreekt mijn mond niet maar mijn hand spreekt ook soms......:-)







Laysa

#188
Citaat van: Ariaz op 19/03/2005 om 11:04:38
Citaat van: Laysa op 18/03/2005 om 01:56:45
Citaat van: Ariaz op 17/03/2005 om 19:49:58
je ware aard komt naar boven nu?


Zoveel praat maar der zit niks achter

ga naar je keuken zodat je iets kunt leren van je moeder


en je zegt zoveel maar uiteindelijk zeg je niets

Farizeeër 1 laatste keer: hou mijn moeder hierbuiten onbeschofte vlegel ... Een symptoom van inhoudloosheid is o.a. in herhaling vallen. Moeder en keuken twee woorden die jij maar niet van elkaar kan scheiden, ik heb medelijden met een bepaald persoon. Is dat het enige wat je kan zeggen? Moeilijk he die grijze massa echt gebruiken ...

Jouw beperkte geest kan ook niks bevatten van wat ik zeg, naar gelang de beker is de inhoud, kleine beker = een kleine inhoud. Mocht men toch meer in de beker willen schenken dan stroomt zij over ;) ...




nu ga je doktertje spelen ofwa? Symptomen dit symptomen dat


Ga naar je keuken zodat je iets kunt bij leren over je moeder of ga spelen met je vriendje de computer,
eh tafoenasth


je zegt mijn geest kan niks bevatten van wat je zegt ? Waarom zou ik jouw "onzin" in mijn geest opnemen? Als je je al kant tegen de Saheeh Ahadeeth waarom zou ik dan jouw "onzin" over Freud  en over Penis nijd in mij opnemen?


Heb maar medelijden met jezelf niet met mij, want ik ben een Man,


Ooit zul je wel tegen de lamp lopen


ik herhaal

-Volgens de Islam

is de plaats van de vrouw : haar huis
-een gelovige vrouw kenmerkt zich door een hoofddoek
-een hoofddoek was vroeger een middel om de gelovige vrouwen te onderscheiden van de niet-gelovige vrouwen

-een vrouw hoort haar man te gehoorzamen
-de man hoort zijn moeder eerder te gehoorzamen dan zijn vrouw

ik durf er mijn handen voor in het vuur te zetten dat jij niet voldoet aan deze eigenschappen of dta jij je kant tegen deze zaken ja dan begrijp ik al je reacties tegenover me



Een van de kleine tekenen van de dag des oordeels is wanneer de Man zijn vrouw gehoorzaamt en niet zijn moeder

Meiske je moet weten ik ben een Awayegher en soms spreekt mijn mond niet maar mijn hand spreekt ook soms......:-)









Eerst een roddeltopic openen en dan opeens de Islam quoten. Als je citeert zet er een bron bij, jouw beperkte neanderthaler brabbelgeluidjes kwalificeren zich niet als erkende bron.

Van islamitische etiquette heb je zeer zeker geen kaas gegeten, aangezien je alleen kan schelden beledigen en stampvoetend loopt te janken en te schreeuwen dat je een man bent ...

Zeg eens even eerlijk, even tussen jou en mij, je hebt zeker een hele kleine he? Als ik zeg pincet en vergrootglas ga je dan opeens blozen ...

Citaat van: Ariaz op 19/03/2005 om 11:04:38
Meiske je moet weten ik ben een Awayegher en soms spreekt mijn mond niet maar mijn hand spreekt ook soms......:-)

Ow ja wat ben je mannelijk nu he, pfoeh he ... ik weet dat je hand soms ook spreekt, want eenzelfde handeling wanneer je je kont afveegt is vergelijkbaar met wanneer je praat ... ik bedoel brabbelt ..

Nadat je dit gepost hebt, ben je toen als een gorilla op je borst gaan slaan de kamer doorkruist terwijl je oerwoudgeluiden maakte?

Als je maar hard genoeg roept dat je een "man" bent rbez dan ga je er ook zelf in geloven ... Succes met het ontcijferen van je onmetelijke domheid in het kwadraat ... ;)

Tamza

En de Baboon Award van 2005 gaat naar ... tromgeroffel ... ARIAZ:



Ruh atuwced taxna.


razafa

Citaat van: Tamza op 20/03/2005 om 04:24:06
En de Baboon Award van 2005 gaat naar ... tromgeroffel ... ARIAZ:



Ruh atuwced taxna.



sjoooodimieter jij

Hadou

#191
Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Meisjes van tegenwoordig !  blonderen hun haren, nemen vriend na vriend ( minaars) , roken , blowen, drinken, slapen overdag en s' nachts uitleven...  Sexy kleding, grote mond, kapsones en mannen uitlachen en minachten...
wanneer ze +- 30 jaar zijn bereikt en niemand naar hun kijkt , dan willen ze zielig doen.. en willen ze3ma trouwen en doen net of ze nooit iemand hebben gehad...

abouhari i7ssar dhaysent ;)

*****


Jongens van tegenwoordig !  Ontkrullen hun haren, nemen vriendin na vriendin ( minnaressen) , roken , blowen, drinken, slapen overdag en s' nachts uitleven...  Dure kleding, grote mond, kapsones en vrouwen uitlachen en minachten...
wanneer ze +- 30 jaar zijn bereikt willen ze kinderen van een jonge maagd, willen ze3ma trouwen en doen net of ze nooit iemand hebben gehad...

Dora


Hadou

m 7 = een kopieerapparaat ;) houd je toner in de gaten! hij raakt zo leeg!