Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Dora

ow ja???....

de meiden die onderweg zijn naar school (basisschool tot middelbaar ond) en van hun fiets afgerukt worden..verkracht worden, en zelf vermoord..zouden die ook half naakt rond lopen en het hebben uitgelokt???


IIAwaryagherII

welnee iets dat goed verpakt is roept juist meer nieuwsgierigheid op dan iets wat open en blood is ;)

TaheLLuT

Citaat van: lopende_lach op 09/01/2005 om 14:29:35
ow ja???....

de meiden die onderweg zijn naar school (basisschool tot middelbaar ond) en van hun fiets afgerukt worden..verkracht worden, en zelf vermoord..zouden die ook half naakt rond lopen en het hebben uitgelokt???



hebben die meisjes dan hoofddoeken op en zijn die kuis ?
Anders gaat het hier om die groepen die kwetsbaar zijn ,  zoals ,
leeftijd ,doven , blinden etc.
Maar deze onderwerp gaat  over tieners of ouder dan 18 jaar .

Dora

Citaat van: TaheLLuT op 09/01/2005 om 14:35:42
Citaat van: lopende_lach op 09/01/2005 om 14:29:35
ow ja???....

de meiden die onderweg zijn naar school (basisschool tot middelbaar ond) en van hun fiets afgerukt worden..verkracht worden, en zelf vermoord..zouden die ook half naakt rond lopen en het hebben uitgelokt???



hebben die meisjes dan hoofddoeken op en zijn die kuis ?
Anders gaat het hier om die groepen die kwetsbaar zijn ,  zoals ,
leeftijd ,doven , blinden etc.
Maar deze onderwerp gaat  over tieners of ouder dan 18 jaar .

hahahahaha..meisje je weet niet wat je zegt...wil je beweren dat alleen in het westen meiden verkracht worden??...meiden die "niet bedekt zijn en niet kuis"...???

meiden in het oosten waarvan dagelijks slachtoffers vallen (hoofddoek of geen hoofddoek)...afrika waar meiden als "speeltje" gezien worden..en geloof me..het zijn ISLAMITISCHE LANDEN"..EN ISLAMITISCHE DADERS..EN DUS OOK ISLAMITISCHE SLACHTOFFERS...

denk breed meiske

TaheLLuT

#169
Citaat van: lopende_lach link=topic=1699.msg99727#msg99727img width=600 height=450]http://img153.exs.cx/img153/5549/picture0163sx.jpg[/img]en van hun fiets afgerukt worden..verkracht worden, en zelf vermoord..zouden die ook half naakt rond lopen en het hebben uitgelokt???





Natuurlijk weet ik dat ook atakezziezst, sommigen meisjes worden zelfs door hun eigen families verkracht , maar daar heb ik het niet over , ik heb meer over de kuisheid van de vrouw buitenshuis,   tjakkaaaah!

Dora

waarom kuis zijn buiten als je binnen kan blijven????

Trabandou

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Etsjient el3ard ensent.


Lâle

Citaat van: TaheLLuT op 09/01/2005 om 14:25:45
Citaat van: Timoush op 08/01/2005 om 00:45:17
Bij verkrachting gaat het die psychopaat (verkrachter) er heus niet om hoe aantrekkelijk de ander (het slachtoffer) is; het gaat erom dat hij / zij (de verkrachter) de macht over de ander (het slachtoffer) heeft!!!! Dus het maakt hiervoor echt niet uit of je (het slachtoffer) een hijaab draagt of niet........

Groet, Timoush

Kom nou toch mensen , jullie weten heus wel dat  meisjes die half naakt zijn
veel meer kans hebben om verkracht te worden dan andere groepen.
En ik zeg ook dat de kans bij elke vrouw  aanwezig is .


Als je gewoon eens de onderzoeken leest weet je dat dit niet waar is!

TaheLLuT

#174
Citaat van: Anastacia op 09/01/2005 om 16:11:53
Citaat van: TaheLLuT op 09/01/2005 om 14:25:45
Citaat van: Timoush op 08/01/2005 om 00:45:17
Bij verkrachting gaat het die psychopaat (verkrachter) er heus niet om hoe aantrekkelijk de ander (het slachtoffer) is; het gaat erom dat hij / zij (de verkrachter) de macht over de ander (het slachtoffer) heeft!!!! Dus het maakt hiervoor echt niet uit of je (het slachtoffer) een hijaab draagt of niet........

Groet, Timoush

Kom nou toch mensen , jullie weten heus wel dat  meisjes die half naakt zijn
veel meer kans hebben om verkracht te worden dan andere groepen.
En ik zeg ook dat de kans bij elke vrouw  aanwezig is .


Als je gewoon eens de onderzoeken leest weet je dat dit niet waar is!


Ok ik ga es lekker naar de disco met mijn nieuwe zebrastring.!

Rwezna

Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 14:29:50
welnee iets dat goed verpakt is roept juist meer nieuwsgierigheid op dan iets wat open en blood is ;)

zooooo jij kan je wel goed inleven (in die verkrachters) he awayeger ;)

Rwezna


wat de topic betreft, ik vind blond haar bij sommige meiden wel leuk staan, vooral (zoals masja al zei) bij meiden met een getinte huidskleur

meiden met een blanke huid en lichte ogen vind ik rode gloed door t haar wel mooi

Dora

Citaat van: restless op 09/01/2005 om 22:20:04



meiden met een blanke huid en lichte ogen vind ik rode gloed door t haar wel mooi

;D....ki7ki7

IIAwaryagherII

Citaat van: restless op 09/01/2005 om 22:17:44
Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 14:29:50
welnee iets dat goed verpakt is roept juist meer nieuwsgierigheid op dan iets wat open en blood is ;)

zooooo jij kan je wel goed inleven (in die verkrachters) he awayeger ;)
Kon je het weer niet laten a rusteloze :P

Rwezna

Citaat van: lopende_lach op 10/01/2005 om 13:52:37
Citaat van: restless op 09/01/2005 om 22:20:04



meiden met een blanke huid en lichte ogen vind ik rode gloed door t haar wel mooi

;D....ki7ki7

hahaha lopende lach? mayemi dahasjet?