Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

mouslati

Wat je zegt Himito klopt wel, maar wat gebeurt als je de deur dicht doet op dat soort kinderen? Die raken nog verder in de penarie en dan heb je er helemaal geen controle meer over. Bereid je dan maar voor op een bezoekje van de politie of soms nog erger iemand die je komt vertellen dat ze je kind in een of andere kraakpand dood hebben aangetroffen met een overdosis aan weet ik veel wat. Gatsie ik wordt alleen van het idee al hartstikke naar. Moge Allah ons alsjeblieft behoeden voor dit soor problemen met onze kinderen

himito

Citaat van: mouslati op 06/01/2005 om 14:55:15
Wat je zegt Himito klopt wel, maar wat gebeurt als je de deur dicht doet op dat soort kinderen? Die raken nog verder in de penarie en dan heb je er helemaal geen controle meer over. Bereid je dan maar voor op een bezoekje van de politie of soms nog erger iemand die je komt vertellen dat ze je kind in een of andere kraakpand dood hebben aangetroffen met een overdosis aan weet ik veel wat. Gatsie ik wordt alleen van het idee al hartstikke naar. Moge Allah ons alsjeblieft behoeden voor dit soor problemen met onze kinderen
Inderdaad dat is het enigste waarom de ouders die kinderen niet los laten,maar die kinderen(soms al volwassen)maken op een gegeven moment misbruik van de gevoelens van de ouders,een soort chantage.Het is echt een groot probleem wat velen onderschatten.Ik kan er zo een paar opnoemen van mensen die met dit probleem kampen.Wolah echt zielig voor die ouders die zoiets meemaken.

Dora

Citaat van: TaheLLuT op 05/01/2005 om 21:07:13
Citaat van: lopende_lach op 05/01/2005 om 20:45:07
door hun kinderen op straat te zetten???

Zo heb je tenmiste de kans dat ze bewust gaan woreden van
hun eigen gedrag.
Als je ze nog als kleine kinderen behandelt dan worden ze nooit volwassenen ,
want jij geeft ze de indruk dat waar ze mee bezig zijn niet verkeerd is .
wanneer jij je kind het huis uit gooit nadat je er geen raad mee weet, dan heb jij het standpunt ingenomen van "kinderachtig handelen". jij als ouder.
het volwassen worden gaat niet zonder slag of stoot, en volwassen gedragen is de probleem aandurven te kijken en te erkennen zodat je vervolgens er mee aan het werk gaat. wat jij doet is er van wegrennen. je laat je kind hulpeloos achter, zoek het maar uit..dat is geen juiste houding voor een ouder/opvoeder.


Trouwens , ouders die echt Allah vrezen laten geen dronken of krankzinnige
mensen in huis ook al gaat het hier om hun eigen kinderen! want een huis van een moslim moet  schoon en rein zijn.
hahhaha..allatief wat is dit voor iets belachelijks. wanneer jij mij komt wijsmaken dat degene die Allah vrezen in reine huizen leven dan is dat meer dan je denkt wijfie. reinheid begint in je hart (huis der huizen)...en rein ben je als je je kind opvangt in een moeilijke periode. daarnaast als we het over rein hebben dan zeggen verschillende oulama's dat er geen muziek gedraait mag worden > engelen betreden geen huis waarin muziek wordt gedraait volgens hen. en nog tal vb.

beperk je reinheid dus niet op een alcohol drinkende zoontje/dochter


IK ken zelfs ouders die moeten boeten voor het  foute gedrag van hun
kinderen , en ik wens geen een ouder toe wat deze mensen hebben meegemaakt , gewoon verschrikkelijk!
Want laten we realistisch blijven , een ouder  wordt ook gestraft
voor nalatigheid van zijn eigen kinderen.
en ik ken ouders die ongeloofelijk veel spijt hebben van het uit huis zetten van hun dochters....1 ervan is overleden...en ze leven tot op de dag van vandaag in rouw en kunnen het zichzelf niet vergeven...

TaheLLuT

Citaat van: mouslati op 06/01/2005 om 14:55:15
Wat je zegt Himito klopt wel, maar wat gebeurt als je de deur dicht doet op dat soort kinderen? Die raken nog verder in de penarie en dan heb je er helemaal geen controle meer over. Bereid je dan maar voor op een bezoekje van de politie of soms nog erger iemand die je komt vertellen dat ze je kind in een of andere kraakpand dood hebben aangetroffen met een overdosis aan weet ik veel wat. Gatsie ik wordt alleen van het idee al hartstikke naar. Moge Allah ons alsjeblieft behoeden voor dit soor problemen met onze kinderen


En wat gebeurt er dan met je kind als je zijn gang laat gang , neem een meisje b.v ze gaat naar de disco ze loopt half naakt door de straten , heeft zij dan geen kans dat ze verkracht wordt en ook als het gaat om een jongen die dronken of in drugs handelt , denk je dat hij dan geen kans loopt vermoord te worden ?
En dit is juist wat er bij mijn marokkaanse buren is gebeurd , die kregen ook een telefoontje van de politie dat hun kind ergens in het buitenland in de bosjes
op een gruwelijke manier om het leven is gebracht en ze hebben hem niet eens het huis uitgeschopt ze deden juist alles voor hem terwijl ze wisten dat hij in drugs handelde.





Lâle

Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:34:14

En wat gebeurt er dan met je kind als je zijn gang laat gang , neem een meisje b.v ze gaat naar de disco ze loopt half naakt door de straten , heeft zij dan geen kans dat ze verkracht wordt



Die kans is net zo groot als je niet uit gaat en niet half naakt door de straten loopt! Verkrachters verkrachten namelijk niet om sex maar om macht!!

TaheLLuT

Citaat van: Anastacia op 06/01/2005 om 15:47:43
Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:34:14

En wat gebeurt er dan met je kind als je zijn gang laat gang , neem een meisje b.v ze gaat naar de disco ze loopt half naakt door de straten , heeft zij dan geen kans dat ze verkracht wordt



Die kans is net zo groot als je niet uit gaat en niet half naakt door de straten loopt! Verkrachters verkrachten namelijk niet om sex maar om macht!!

Zijn slachtoffer moet juist jong en aantrekkelijk zijn , ik denk niet dat ze  iemand willen als ik  met  hijab.

himito

Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:50:48
Citaat van: Anastacia op 06/01/2005 om 15:47:43
Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:34:14

En wat gebeurt er dan met je kind als je zijn gang laat gang , neem een meisje b.v ze gaat naar de disco ze loopt half naakt door de straten , heeft zij dan geen kans dat ze verkracht wordt



Die kans is net zo groot als je niet uit gaat en niet half naakt door de straten loopt! Verkrachters verkrachten namelijk niet om sex maar om macht!!

Zijn slachtoffer moet juist jong en aantrekkelijk zijn , ik denk niet dat ze  iemand willen als ik  met  hijab.
Toch kan iemand met een hijab heel aantrekkelijk zijn,vergis je daar niet in.

TaheLLuT

#157
Citaat van: Himito op 06/01/2005 om 15:57:39
Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:50:48
Citaat van: Anastacia op 06/01/2005 om 15:47:43
Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:34:14

En wat gebeurt er dan met je kind als je zijn gang laat gang , neem een meisje b.v ze gaat naar de disco ze loopt half naakt door de straten , heeft zij dan geen kans dat ze verkracht wordt





Die kans is net zo groot als je niet uit gaat en niet half naakt door de straten loopt! Verkrachters verkrachten namelijk niet om sex maar om macht!!

Zijn slachtoffer moet juist jong en aantrekkelijk zijn , ik denk niet dat ze  iemand willen als ik  met  hijab.
Toch kan iemand met een hijab heel aantrekkelijk zijn,vergis je daar niet in.

Aantrekkelijk voor Sharon mischien ?

Lâle

Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:50:48

Zijn slachtoffer moet juist jong en aantrekkelijk zijn , ik denk niet dat ze  iemand willen als ik  met  hijab.

Absoluut niet waar, er zijn ook gekken die bejaarde vrouwen verkrachten!! En zoals Himito al zei: veel meiden met een hijab zijn heel mooi.
Houd jezelf alstjeblieft niet voor de gek met het idee dat jij geen risico loopt, want ik denk dat je in deze idiote wereld misschien nog wel meer risico loopt, aangezien zulk soort types juist bij vrouwen die kuisheid uitstralen dat opperste gevoel van macht kunnen voelen.

Masja

[
Citeer
Inderdaad dat is het enigste waarom de ouders die kinderen niet los laten,maar die kinderen(soms al volwassen)maken op een gegeven moment misbruik van de gevoelens van de ouders,een soort chantage.Het is echt een groot probleem wat velen onderschatten.Ik kan er zo een paar opnoemen van mensen die met dit probleem kampen.Wolah echt zielig voor die ouders die zoiets meemaken.
Citeer

wat jij hier zegt is waar, kinderen voelen feilloos de "zwakke" plek van de ouders aan en maken daar misbruik van als ze in een bepaalde positie zitten, zo zijn kinderen gewoon , het is een moeilijke keus voor ouders wat te doen , omdat ouders hoe dan ook zich snel schuldig voelen en kinderen wéten dat...

TaheLLuT

Citaat van: Anastacia op 07/01/2005 om 15:26:25
Citaat van: TaheLLuT op 06/01/2005 om 15:50:48

Zijn slachtoffer moet juist jong en aantrekkelijk zijn , ik denk niet dat ze  iemand willen als ik  met  hijab.

Absoluut niet waar, er zijn ook gekken die bejaarde vrouwen verkrachten!! En zoals Himito al zei: veel meiden met een hijab zijn heel mooi.
Houd jezelf alstjeblieft niet voor de gek met het idee dat jij geen risico loopt, want ik denk dat je in deze idiote wereld misschien nog wel meer risico loopt, aangezien zulk soort types juist bij vrouwen die kuisheid uitstralen dat opperste gevoel van macht kunnen voelen.

Als je een hijab draagt is de kans veeel kleiner dat je dat overkomt dan dat je halfnaakt bent , bij elke meisje is  het risico aanwezig , maar de meeste die verkracht worden zijn jonge  aantrekkelijke meisjes.
En over dat hijab , elke ( moslimman)  heeft liever een meisje die hijab draagt dan met een strakke broekje , , maar ik spreek hier over verkrachters , ik denk niet dat ze een meisje als slachtoffer nemen  die hijab draagt in plaats van niet, dus denk maar niet dat ik niet bewust van de realiteit.

Lâle

Citaat van: TaheLLuT op 07/01/2005 om 18:31:46
Als je een hijab draagt is de kans veeel kleiner dat je dat overkomt dan dat je halfnaakt bent , bij elke meisje is  het risico aanwezig , maar de meeste die verkracht worden zijn jonge  aantrekkelijke meisjes.
En over dat hijab , elke ( moslimman)  heeft liever een meisje die hijab draagt dan met een strakke broekje , , maar ik spreek hier over verkrachters , ik denk niet dat ze een meisje als slachtoffer nemen  die hijab draagt in plaats van niet, dus denk maar niet dat ik niet bewust van de realiteit.

Zoalng jij denkt dat verkrachting te maken heeft met de uitstraling van sex ben je je zeker niet bewust van de realiteit!!! Punt uit!

Timoush

Bij verkrachting gaat het die psychopaat (verkrachter) er heus niet om hoe aantrekkelijk de ander (het slachtoffer) is; het gaat erom dat hij / zij (de verkrachter) de macht over de ander (het slachtoffer) heeft!!!! Dus het maakt hiervoor echt niet uit of je (het slachtoffer) een hijaab draagt of niet........

Groet, Timoush

Lâle

Citaat van: Timoush op 08/01/2005 om 00:45:17
Bij verkrachting gaat het die psychopaat (verkrachter) er heus niet om hoe aantrekkelijk de ander (het slachtoffer) is; het gaat erom dat hij / zij (de verkrachter) de macht over de ander (het slachtoffer) heeft!!!! Dus het maakt hiervoor echt niet uit of je (het slachtoffer) een hijaab draagt of niet........

Groet, Timoush

Dank je!

TaheLLuT

Citaat van: Timoush op 08/01/2005 om 00:45:17
Bij verkrachting gaat het die psychopaat (verkrachter) er heus niet om hoe aantrekkelijk de ander (het slachtoffer) is; het gaat erom dat hij / zij (de verkrachter) de macht over de ander (het slachtoffer) heeft!!!! Dus het maakt hiervoor echt niet uit of je (het slachtoffer) een hijaab draagt of niet........

Groet, Timoush

Kom nou toch mensen , jullie weten heus wel dat  meisjes die half naakt zijn
veel meer kans hebben om verkracht te worden dan andere groepen.
En ik zeg ook dat de kans bij elke vrouw  aanwezig is .