Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Wasilla tarifest

#15

CiteerHet is mijn haar niet gaat mij niks aan... vind het zeer kwalijk dat deze zinloze topic door een man geopend is en nog wel met de nickname Aiaz... nou een echte vent dus.

P.s. als ik toch iets van moet vinden... waarom niet, vind het leuk dames met verschillende haar kleuren, waarom altijd de natuurlijk kleur.




Omdat je tevreden moet zyn met de dingen die je van allah hebt gekregen. Zodra mensen dingen aan zich zelf gaan veranderen betkent het dat ze niet tevreden zyn met zich zelf en met wat allah ze heeft gegeven

ra3kiah

#16

CiteerOmdat je tevreden moet zyn met de dingen die je van allah hebt gekregen. Zodra mensen dingen aan zich zelf gaan veranderen betkent het dat ze niet tevreden zyn met zich zelf en met wat allah ze heeft gegeven

Ja joh.. Als het om kleding gaat volg je wel al te graag de mode maar je haar kleuren is plotseling taboe.. Het is gewoon niets meer en minder dan een modetrent... By the way henna kleurt je haar ook. explain that.

Ik vind het eerlijk gezegd geen gezicht, maar iedereen moet voor zichzelf weten.


Ariaz

#17
mislukte jlo's zijn het en zogezgd iets maar als je hen aanspreekt dan zijn ze ineens verlegen en preuts

ighes

CiteerOmdat je tevreden moet zyn met de dingen die je van allah hebt gekregen. Zodra mensen dingen aan zich zelf gaan veranderen betkent het dat ze niet tevreden zyn met zich zelf en met wat allah ze heeft gegeven

kunnen we niet voor een keertje Allah met rust laten, jonge, jongen... zelfs bij z'n domme iets als haren verven moet hij er bij gehaalt worden... echt niet te geloven.

Hoe kom jij erbij dat mensen die hun haren verven niet te vreden zijn met hun uiterlijk... mensen willen soms wat anders, dit heeft niks te maken met NIET te vreden zijn.


allasian

#19
TZZZ dit is nog maar het begin.
Ik vind dat dat nog niet eens uitdagend genoeg is.
Van mij mogen ze zich zelfs een beetje punky,gothic kleden als ze dat leuk vinden.

ighes

#20

CiteerTZZZ dit is nog maar het begin.
Ik vind dat dat nog niet eens uitdagend genoeg is.
Van mij mogen ze zich zelfs een beetje punky,gothic kleden als ze dat leuk vinden.


Jaaa ik zou dat echt leuk vinden, lijkt me echt te gek.


cinderella

#21

CiteerJaaa ik zou dat echt leuk vinden, lijkt me echt te gek.








??

allasian

#22
Ja wat is er mis met PUNK??

cinderella

#23

CiteerJa wat is er mis met PUNK??

vind je dat nou zo uitdagend???

(hihihihi, begin je steeds grappiger te vinden)

allasian

#24

Citeervind je dat nou zo uitdagend???

(hihihihi, begin je steeds grappiger te vinden)

PunksAreNotDead,dat is mijn motto.
Je bent toch geen conservatieve TRUT,neem ik aan??

Punk is tenminste eerlijk,beter dan al die prada,versace Ho's die door dure merken alleen hun zelfverzekerdheid kunnen upgraden.

Arrows

CiteerPunksAreNotDead,dat is mijn motto.
Je bent toch geen conservatieve TRUT,neem ik aan??

Punk is tenminste eerlijk,beter dan al die prada,versace Ho's die door dure merken alleen hun zelfverzekerdheid kunnen upgraden.
Ieder zijn eigen smaak en voorkeur
!

ighes

#26

CiteerIeder zijn eigen smaak en voorkeur
!

Ik heb hekel aan mensen die niks te zeggen hebben.


allasian

#27
hoe dan ook.
PUNK IS NOT DEAD,knoop dat maar goed in jullie oortjes.

Arrows

#28

CiteerIk heb hekel aan mensen die niks te zeggen hebben.


jij wil omdat jij gothic en punk leuk vind dat andere mensen dat ook moeten vinden ofzo?

zomaar....

vind er niks mis mee dat ik dat zinnetje van me heb geplaatst...alsof jouw zin zo toepasselijk was!

mara

#29
arrows heeft gelijk: ieder zijn smaak eh