Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

ber18kania

#120

CiteerABoe blabla mag de pot op

Wat je niet begrijpt hoef je niet mee te spotten kennelijk is dit teveel info voor je

Kahina

Citaat van: Ariaz op 10/03/2004 om 22:28:16

Citeer


Ik ben niet verbaasd dat je de boodschap van dat woordje niet begrijpt. Uit je verhaal maak ik op dat je wel meer niet begrijpt. En weet je wat....hier hou ik het bij! Want je kraamt onzin uit.


Hey Kahina jij bent ook blond zeker? Jullie meisjes met geblondeerd haar zoeken alleen maar aandacht, maar ik respecteer ze en ik vind ze wel knap maar nooit te goed om er mee te trouwen want ik wil niet belachelijk gemaakt worden in het bijzijn van mijn ouders

Wat ben je heerlijk grappig. Ten eerste nee ik heb mijn haar niet geblondeerd. Ik hou niet van al die gemische troep in mijn haar. Dat ik er niet van hou betekend niet dat ik ertegen ben of dat ik meteen allemaal vooroordelen aan de keuze van de betreffende dames om hun haar te verven plak. Lekker makkelijk he. En maak jij je nou maar geen zorgen over het belachelijk maken van jezelf bij je ouders. Met zo'n baviaan als zoon is vast niemand goed genoeg.

Het is lastig te zien wat naast u staat met oogkleppen op.
IK groet u.....IEIEIEIEIEIEIEHHHHHHHHH

Isefrawen

Citaat van: ber18kania op 01/05/2004 om 12:52:16
In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige


Arme arme Allah, zijn naam wordt ook nog eens gebruikt om de blondering tegen te gaan... alsof het hem een ruk kan schelen in welke kleur haar je voor hem staat...

tsssssssssssssssssssssssss ik loop leeg...

Dora

hahaha..oke dit was grappig..eerlijk waar..

Ariaz

Citaat van: Kahina op 27/10/2004 om 11:28:36
Citaat van: Ariaz op 10/03/2004 om 22:28:16

Citeer


Ik ben niet verbaasd dat je de boodschap van dat woordje niet begrijpt. Uit je verhaal maak ik op dat je wel meer niet begrijpt. En weet je wat....hier hou ik het bij! Want je kraamt onzin uit.


Hey Kahina jij bent ook blond zeker? Jullie meisjes met geblondeerd haar zoeken alleen maar aandacht, maar ik respecteer ze en ik vind ze wel knap maar nooit te goed om er mee te trouwen want ik wil niet belachelijk gemaakt worden in het bijzijn van mijn ouders

Wat ben je heerlijk grappig. Ten eerste nee ik heb mijn haar niet geblondeerd. Ik hou niet van al die gemische troep in mijn haar. Dat ik er niet van hou betekend niet dat ik ertegen ben of dat ik meteen allemaal vooroordelen aan de keuze van de betreffende dames om hun haar te verven plak. Lekker makkelijk he. En maak jij je nou maar geen zorgen over het belachelijk maken van jezelf bij je ouders. Met zo'n baviaan als zoon is vast niemand goed genoeg.

Het is lastig te zien wat naast u staat met oogkleppen op.
IK groet u.....IEIEIEIEIEIEIEHHHHHHHHH


dit zijn geen vooroordelen wat ik zeg, dit is de waarheid, en ik denk dat jij ook zo'n geblondeerde meiske bent, anders zou je niet zo reageren tegen mij, begrijp je


maar sorry als je je gekwetst voelt,

weet je wat ik grappig vind, Marrokaanse meisjes die er uitzien als prostituees en die dan hysterisch worden als ze "hoer" genoemd worden, ik vind dat grappig hahaha

Ariaz

Citaat van: yasmina_22 op 15/03/2004 om 00:52:35
Citeer



ga je mij zeggen wat ik moet denken? Ik kijk gewoon rond mij, ik ga je eerlijk zeggen ik kan heel senl een blondje aan de haak slagen maar zo'n meisjes zijn gewoon mijn types niet hoewel ze knap zijn, jij begrijpt me ook niet, je hebt een verschil tussen een meisje die van "nature" blond is een een meisje die haar haar doelbewust blondeerd om aandacht te trekken en om "show" te vertonen tegenover de jongens, als ze mij niet willen dan kan ik alleen maar blij zijn want ik wil ze sowieso niet dat bespaart me kostbare tijd, soort zoekt soort of niet,


en je toontje doet me "huiselijk geweld" begrijpen

Soort zoekt zeker soort een mens zoekt een mens en jij zoekt een zwerfhond als die jou wel willen accepteren. Want die kan je volgens mij ook niet vinden.


volgens jou? HAHAH

moest je me maar kennen, maar ik zal je wel vergeven voor deze reactie omdat je gekwetst ben, door de waarheid dat ik je vertel

Tikinas

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 27/10/2004 om 11:32:42
Citaat van: ber18kania op 01/05/2004 om 12:52:16
In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige


Arme arme Allah, zijn naam wordt ook nog eens gebruikt om de blondering tegen te gaan... alsof het hem een ruk kan schelen in welke kleur haar je voor hem staat...

tsssssssssssssssssssssssss ik loop leeg...

:) inderdaad

athsaynou

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Het ziet er totaal niet uit igghh...heb er totaal geen woorden voor...en zich dan ook nog voor doen als een moslima...

....maar jah ze zullen het denk ik zelf wel merken...

Dora


Citeer

Het ziet er totaal niet uit igghh...heb er totaal geen woorden voor...en zich dan ook nog voor doen als een moslima...

.'...maar jah ze zullen het denk ik zelf wel merken...
Citeer

owwwww nee he...je gaat me toch niet zeggen dat je hierin gelooft..

                            *pruillip*

athsaynou

Citaat van: lopende_lach op 19/11/2004 om 18:27:31

Citeer

Het ziet er totaal niet uit igghh...heb er totaal geen woorden voor...en zich dan ook nog voor doen als een moslima...

.'...maar jah ze zullen het denk ik zelf wel merken...
Citeer

owwwww nee he...je gaat me toch niet zeggen dat je hierin gelooft..

                            *pruillip*

yep...ik geloof er heilig in...hoezo?

elidrissi

salam alikoem

niet alle meisjes zijn zo.
maar je hebt van die schijnheilige wijfen en dat zijn de wijfen die jij bedoelt.
maar heb je zo'n slecht beeld over alle meisjes?
ik hoop het niet, want lang niet alle meisjes zijn zo.
je heb er een heleboel goeie tussen zitten.

baslama

miss elidrissi

Niais

Citaat van: elidrissi op 02/12/2004 om 14:57:22
salam alikoem

niet alle meisjes zijn zo.
maar je hebt van die schijnheilige wijfen en dat zijn de wijfen die jij bedoelt.
maar heb je zo'n slecht beeld over alle meisjes?
ik hoop het niet, want lang niet alle meisjes zijn zo.
je heb er een heleboel goeie tussen zitten.

baslama

miss elidrissi

HAHAHAHAHA

Gewoon alles.

elidrissi


igwentje

Ik kom ook uit Nador en mijn broeder je hebt gesproken je hebt gelijk die wijven zijn walgelijk. Het ligt wel aan beide kanten vooral op de boulevard (sidi ali) gaat het er heftig aan toe. Die Shakira's wane-be's komen Allah nog wel tegen

TaheLLuT

Citaat van: Ariaz op 13/11/2003 om 11:54:00
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Soms vraag ik me af waar de ouders van deze mislukte dames blijven , en helaas kunnen ze niet met " vrijheid " omgaan.