Marokaanse meisjes die hun haar blonderen

Gestart door Ariaz, 13/11/2003 om 11:54:00

Ariaz

Wat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

bakish

#1
tarrie
CiteerWat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn

Ariaz

#2

Citeertarrie


tarrie???? ik begrijp dat woord niet

SAMIROS

#3
ja je hebt wel gelijk vooral in nador echt ernstig hoor die meisjes zoeken veel aand8 van jongens en als je ze geen and8 geeft dan zitten ze je de hele tijd aan te kijken van waarom kijkt ie nou niet ik weet niet maar ze moeten het zelf weten ze worden wel altijd lastig gevallen door die plaatselijke jongens ze vragen er zelf om met zulke kleding en dan vragen ze zich af van waarom vallen ze mij lastig.

cinderella

#4
vreselijk, wanneer marokkaanse meisjes hun haar blond verven. het staat niet! en al helemaal wanneer ze een donker kleurtje heeft.

maar ach, ga me daar echt niet om druk maken. ze gaan hun gang maar...

SAMIROS

#5
in marokko denken ze van kijk wij zijn heel wat, en ze wijzen de ene jongen na de andere jongen af omdat ze weten dat ze genoeg jongens kunnen krijgen maar zodra ze terug in nl zijn snakken ze naar aand8 en dan kijkt geen 1 marokaanse jongen meer naar hun om omdat hier in nl ook genoeg vrouwen zijn, dat vind ik altijd zo grappig in marokko de bloemetjes buiten zetten en in nl zo serieus mogelijk te zijn. hahaha

SAMIROS

#6
hahaha jij bent wel lollig hoor moet ik zeggen, 1 keer in het jaar in nador haha

SAMIROS

#7
nou dat is het inderdaad het lijkt wel een hoerenkast kijk ik heb de mooiste auto kijk ik heb blonder haar als jou kijk kijk kijk mij, het draait daar alleen maar om gezien worden echt zielig hopor

SAMIROS

#8
hahaha ja daar heb je gelijkl in eigen schuld van die meisjes ze willen een 'prins in een witte cabrio' dan krijgen ze die ook hahaha

SAMIROS

#9
een witte coupe

student1980

#10

CiteerWat vinden jullie ervan? Ik vind het walgelijk, voor mij is het aandacht zoeken, ik was dit jaar in Marokko en ze hadden allemaal blond haar!!!!!!!!!!!!!!!


Een meisje vertelde me gisteren dat ik 87 euro's heb betaald om mijn haar te blonderen en ze was nog niet eteverden omdat het niet perfect geblondeerd was,


boodschap aan de meisjes blijf zoals je bent


Ik bedoel dit jaar in Marokko zag ik meisjes die erbij lopen zoasl Beyoncé en Jlo maar als je hen aanspreekt dan zijn ze meteen de heilige, dan zeggen ze meteen hey ik ben een moslimmeisje,


maar da past niet, zo gekleed lopen en dan nog een moslima zijn


Ik vind het wel lekker allemaal. Maar ja ik houd gewoon van vrouwelijk schoon.

Dora

#11
* ik vind het wel lekker allemaal, maar ja ik houd van vrouwelijk schoon*

jou opmerkingen zijn subhanallah elke keer misplaats.
wat heeft in godsnaam, geblondeerd haar met vrouwelijk schoon te maken?

maar goed zoals ze zeggen;
'je kan beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jong, dan een dwaas, beroofd van zijn verstand'.

Wasilla tarifest

#12
Dat moeten ze zelf weten....Misschien dat zy het wel mooi vinden. In de kapsalon kryg ik vaak marokkaanse meisjes die blond haar willen, en als ik vraag waarom ze blond willen zeggen ze niet ik wil aandacht krygen van een jongen, maar ik vind het een mooie kleur.

Masja

#13
ik vind het best mooi staan ,blonde lokken bij bruine ogen en een getinte huid,prachtig       íkzelf heb blauw-groene ogen en normaal een blanke huid  (zomers donkerbruin) dus ik vind het bij mezelf niét mooi,maar ik ben tevreden..

ighes


Het is mijn haar niet gaat mij niks aan... vind het zeer kwalijk dat deze zinloze topic door een man geopend is en nog wel met de nickname Aiaz... nou een echte vent dus.

P.s. als ik toch iets van moet vinden... waarom niet, vind het leuk dames met verschillende haar kleuren, waarom altijd de natuurlijk kleur.