Het is lente,love is in the alexandrium.

Gestart door Chatt zie arif, 07/03/2005 om 19:13:32

Dora

Citaat van: AdamX op 07/03/2005 om 20:16:33
Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:08:11
moslims hebben ook behoeftes..ja geloof het of niet...dus omdat men zit te zoenen moet ze maar haar hoofddoek af doen..dus met andere woorden meisjes die geen hoofddoek dragen hebben dat recht.

hoofddoekjes verklaren zichzelf niet als "heiligen" hoor..

elke mens heeft behoefte das heel normaal, maar hoeven we niet in het openbaar te doen net zoals dieren. zelfs bepaalde dieren kennen schaamte.

naar mijn idee moet het iedereen zelf weten, maar een meisje dta ene hoofddoek draagt hoort daar wel extra rekning mee te houden, ik weet heus dta niet iedereen heilig is, das niet erg, maar doe het dan aub ergens prive.

bij een meisje zonder hoofdoek zou ik het niet vreemd vinden. zij maakt tenminste de islam niet belachelijk.

en zichzelf??..of mag dat wel??..zolang ze de islam maar niet belachelijk maken...wist je dat hollanders marokkanen zoiezo als moslim zien..daar hoef je echt geen hoofddoek voor te dragen...

AdamX

luister best emeid
een hoofddoek maakt je inderdaad niet beter moslim dan een meisje zonder hoofddoek, das een heel aparte discussie

we praten nu over een meisje dat voor een hoofddoek heeft gekozen als symbool voor de islam maar dan in het openbaar zich laat tongen, als jij dat normaal vindt dan is het jou probleem.

ik vraag me dan af waarom dat meisje dan die hoofddoek draagt! is het voor de mode, i shet omdat ze gedwongen werd door haar ouders of denk tze dat het bij de marokkaanse cultuur hoort!

p.s. ik heb nisk tegen tongen/zoenen, maar vidn het niet gepast in het openbaar. je kan wel zeggen dat we in een vrije land wonen, maar we hoeven hun gewonte niet over te nemen, zelfs nederlanders kennen schaamte.

mouslati

Absoluut mee eens, gelijke regels voor alle moslims...........MAAR ik herken tegenwoordig iemand dat ie moslim is alleen maar aan de hoofdoek. Ik keur dit soort gedrag voor niemand goed, maar als je een bepaald religie vertegenwoordigt openlijk (door een hoofdoek te dragen) kun je dit soort dingen al helemaal niet maken.

Sabadilla

Daar gaan we weer... Weer zo een eeuwige discussie over hoofdoekjes zucht..

AdamX

#19
Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:28:29
Citaat van: AdamX op 07/03/2005 om 20:16:33
Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:08:11
moslims hebben ook behoeftes..ja geloof het of niet...dus omdat men zit te zoenen moet ze maar haar hoofddoek af doen..dus met andere woorden meisjes die geen hoofddoek dragen hebben dat recht.

hoofddoekjes verklaren zichzelf niet als "heiligen" hoor..

elke mens heeft behoefte das heel normaal, maar hoeven we niet in het openbaar te doen net zoals dieren. zelfs bepaalde dieren kennen schaamte.

naar mijn idee moet het iedereen zelf weten, maar een meisje dta ene hoofddoek draagt hoort daar wel extra rekning mee te houden, ik weet heus dta niet iedereen heilig is, das niet erg, maar doe het dan aub ergens prive.

bij een meisje zonder hoofdoek zou ik het niet vreemd vinden. zij maakt tenminste de islam niet belachelijk.

en zichzelf??..of mag dat wel??..zolang ze de islam maar niet belachelijk maken...wist je dat hollanders marokkanen zoiezo als moslim zien..daar hoef je echt geen hoofddoek voor te dragen...

das helaas wel zo ja en daar door krijgen we van die opmerkingen: het is toch geen ramadan, je mag toch nu wle drinken!!  alsof moslims normaal wel alcohol mochten drinken, maar dat kotm dus die bepaalde marokkanen die zich voor doen als moslims terwijl ze alcohol drinken.

en of zichzelf belachelijk maakt?? nou dat laat ik aan haar over, het si haar leven. zolang ze dat niet doe tnamens de islam.

mouslati

Citaat van: Sabadilla op 07/03/2005 om 20:32:16
Daar gaan we weer... Weer zo een eeuwige discussie over hoofdoekjes zucht..

Het is lente........................

Dora

voor een meid is dat niet gepast...waarom praten jullie mannen niet tegen ze dan??..waarom zeggen jullie niet tegen jullie meiden, luister meiske..ik hou van je maar dit en dat is beter voor jou..waarom laten jullie je wel makkelijk meeslepen door jullie gevoelens??...waarom moeten wij vrouwen altijd degene zijn die jullie daarop moeten wijzen???..

en dan kan je misschien wel zeggen is een andere discussie, maar dat vind ik van niet..het 1 heeft te maken met het ander...

mouslati

Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:33:40
voor een meid is dat niet gepast...waarom praten jullie mannen niet tegen ze dan??..waarom zeggen jullie niet tegen jullie meiden, luister meiske..ik hou van je maar dit en dat is beter voor jou..waarom laten jullie je wel makkelijk meeslepen door jullie gevoelens??...waarom moeten wij vrouwen altijd degene zijn die jullie daarop moeten wijzen???..

en dan kan je misschien wel zeggen is een andere discussie, maar dat vind ik van niet..het 1 heeft te maken met het ander...

De mannen die echt respect voor hun vrouwtjes hebben en het goede met ze voor hebben die zitten heus niet uitgebreid te vrijen op een terras. Die mannen doen dat met stijl, wat deze twee doen getuigt van absoluut geen stijl.

cinderella


ik ben het met L_L eens

mensen hebben het idee dat wanneer een moslima een hoofddoek draagt zich heilig moet gedragen<< wat een grote onzin is.
dus een moslima die geen hoofddoek draagt hoeft dat niet te doen??
vrijen in het openbaar is zowieso niet gepast of ze nou een hoofddoek draag of niet!


cinderella




daarbij vind ik dat wanneer er over moslima's gesproken wordt IEDEREEN zich aangesproken moet voelen. ik ben dat onderscheid zo zat gewoon.
de een laat het zien dat ze er één is en de ander niet.
iemand die een hoofddoek draagt voelt zich echt niet anders dan enig andere moslima..

Tamza

#25
Citaat van: Sabadilla op 07/03/2005 om 20:32:16
Daar gaan we weer... Weer zo een eeuwige discussie over hoofdoekjes zucht..

Precies. Deze eeuwige discussie is verwerpelijker dan welk onderwerp dan ook. Praat dan liever gewoon over zoenûh, het is bijna lente putverdurie. En da' holde wi wel vôn hey! (©)


AdamX

deze discussie doet em denken een turkse(moslim)
een x vroeg ieman dhem waarom vast je niet, antwoordt ie: ik ben moderene moslim hahaha

AdamX

het is lente, iedereen doet het, vogels doen het,. vlinders doen het, zullen w ehet dan ook maar doen













kon dat maar:( helaas kunnen we niet vliegen

Chatt zie arif

#28
Is