Fotos vanuit de lucht

Gestart door Mauri, 25/02/2005 om 19:27:47

Mauri


Playa n Buqana (links: mediterraanse zee, rechts: mar chica)
Grote size: 885x590


zicht op veel plaatsen te gelijk.
Grote size: 885x590

welke plaatsen kunnen jullie allemaal zien op de laatste foto?
ik zie al een stuk of 6 plaatsen en plaatsjes

Sabadilla

#1
Melilla vanuit de lucht. Deze foto heb ik gemaakt vanuit het vliegtuigraampje van RAM (02/02/2005)



Niet pikken he!! ;D

Isefrawen


MOOI!! wat zijn we klein en simpel eigenlijkals je dit ziet... wat weggetjes wat huisjes hier en daar, boompje hier... op de grond lijkt het wel of we hele ... hebben. de kracht van choatisme... die vogels zullen ook wel in een deuk liggen als ze ons rond zien waggelen.

Sabadilla

Hier eentje van Alhoceima vanuit de lucht tijdens de landing, deze is ook gemaakt op 02/02/2005.


*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Mauri op 25/02/2005 om 19:27:47



zicht op veel plaatsen te gelijk.
Grote size: 885x590

welke plaatsen kunnen jullie allemaal zien op de laatste foto?
ik zie al een stuk of 6 plaatsen en plaatsjes
Mritch, Ait Nsar, Farxana, Qaria, De bergen van Shebdana, Bou Areg, Plage n Boukana, Ait Chikkar

razafa

Citaat van: Jonas_lcf op 25/02/2005 om 21:12:01

MOOI!! wat zijn we klein en simpel eigenlijkals je dit ziet... wat weggetjes wat huisjes hier en daar, boompje hier... op de grond lijkt het wel of we hele ... hebben. de kracht van choatisme... die vogels zullen ook wel in een deuk liggen als ze ons rond zien waggelen.

hahaha   daarom scheiten die vogels vaak naar beneden en niet omhoog.


noemid

azul
echt dom!!!! waarom heb je dat image zeg maar niet op dit forum?? is moelijk hoor en waarom heb je dat niet van gelzen en ongelzen forums???

Hadou

ze zouden een moooie fiets en looppad moeten zetten op de playa burqana. de bovenste foto.
Onze land is rijk aan natuur en cultuur.. jammer dat er geen aandacht aan besteed wordt.. zonde!!


Ilizi

Citaat van: Mauri op 25/02/2005 om 19:27:47

Playa n Buqana (links: mediterraanse zee, rechts: mar chica)
Grote size: 885x590


zicht op veel plaatsen te gelijk.
Grote size: 885x590

welke plaatsen kunnen jullie allemaal zien op de laatste foto?
ik zie al een stuk of 6 plaatsen en plaatsjes
Azul Mauri
Ik ben al lang opzoek naar zo een foto, maar ik wil graag een foto van Tazaghinstrand ik vind het een van de beste stranden in Arif.
Kan njij t voor mij regelen?
Aqadi