Hoofdmenu

de ideale man

Gestart door AdamX, 17/02/2005 om 19:20:46

AdamX

Vol verwachting kijk ik de laatste weken naar programma’s zoals ‘De ideale man’ en ‘perfecte partners’. De reden dat ik juist naar deze programma’s kijk is om te zien of deze “ideale man” wel bestaat en waar hij te vinden is.

De ideale man, bestaat hij wel en hoe ziet hij er uit en doet hij ook de dingen die je graag wilt dat hij doet en wat wil je dan dat hij doet. Allemaal vragen waar als het goed is onze presentatrices aan het eind van het programma de antwoorden van zullen geven middels “de ideale man!”.

Voordat je naar zo’n programma gaat kijken ga je natuurlijk uitgebreid research doen bij buurvrouwen, vriendinnen, nichtjes, (schoon)moeders, zussen, schoonzussen etc. Want zijn vrouwen eenduidig wat betreft de Ideale man?? Zoeken wij vrouwen allemaal wel hetzelfde in de ideale man? Wat is de ideale man in onze ogen? Wat moet een ideale man allemaal kunnen en nog belangrijker: liever nooit meer doen!

De ideale man moet vooral lief, aardig, beschaafd, intelligent, knap, niet te patserig, leuk met kinderen, ambitieus, romantisch, niet bang om emotie te tonen, hulpvaardig, te vertrouwen, goed in bed, niet roken, niet teveel drinken, goed gebit, brildragend is geen bezwaar, sportief (niet te veel voetbal aub!), kauwen met zijn mond dicht, niet in zijn kruis krabben of neus peuteren (vooral niet in het openbaar!) en ridder op het witte paard zijn. Allemaal zaken die de meeste vrouwen graag zien in de ideale man.

De meeste heren zullen nu al afhaken en zich met een antidepressiva ziek gaan melden (zie artikel vorige maand!) om toch een beetje aandacht te krijgen.

Maar kop op er is hoop! Na diverse sessies met vriendinnen en zussen, kwamen wij tot de conclusie dat de ideale man eigenlijk de man is waar ze op dit moment mee getrouwd zijn of mee samen wonen. Echter er moeten toch wat scherpe kantjes van af geslepen worden. Dus heren om toch een beetje te blijven voldoen aan de ideale man van je vrouw of vriendin volgen er hier enkele tips:

• Toon eigen initiatief (zij hoeft jouw niet te vragen om het vuilnis naar buiten te brengen),
• Kijk minder sport en doe wat leuke dingen met je vrouw/vriendin, mocht je besluiten om toch samen naar sport te kijken en zij toont interesse, ga hierop in en zie daar jij kan laten zien dat je intelligent en sportief bent en het houdt haar scherp,
• Neem de tijd voor haar, zij werkt tenslotte ook hard (binnenshuis/buitenshuis), help haar mee met het afwassen of kinderen naar bed brengen, zodat jullie samen op de bank kunnen neerstrijken om romantisch (knipoog naar de heren, kaarsjes aan?) naar die ene film te kijken of bij te praten,
• Neem eens een bloemetje meer voor haar zonder tegen prestaties te verwachten van haar (sex!)
• Loop niet weg als jullie een discussie hebben, daar worden wij vrouwen alleen maar kwader over, maar blijf kalm en praat met haar. Je zal zien dat zij rustiger wordt
• En als je besluit weg te lopen, bel haar dan op en laat haar niet dagen zonder telefonisch contact “barsten”. Negeer ook niet haar telefoontjes, dit maakt het alleen maar erger.
• En heren af en toe een excuus voor het getoonde gedrag is ook op zijn plaats!

Een kleine greep op de niet plastisch chirurgische ingrepen! Pas het toe en u zult zien dat het leven voor beide leuker en gezelliger wordt. Tenslotte willen de heren geen gezeik maar dat het “gezelliger” wordt en samen oud worden.

Masja

conclusie: ideale man is een saaie bedoening!! 

AdamX

Citaat van: Masja op 17/02/2005 om 19:28:42
conclusie: ideale man is een saaie bedoening!! 

gelukkig is het alleen jou conclusie :ego:

Masja

of dat zo gelukkig is weet ik niet, blijf maar lekker dromen dan

Dora

sinds wanneer gaan ideaal en mannen samen????

AdamX

Citaat van: Masja op 17/02/2005 om 19:37:04
of dat zo gelukkig is weet ik niet, blijf maar lekker dromen dan

en blijf jij ook maar lekker dromen van  die prins op zn witte paard :D

IIAwaryagherII

#6
Citaat van: lopende_lach op 17/02/2005 om 19:39:31
sinds wanneer gaan ideaal en mannen samen????
.

AdamX

Citaat van: lopende_lach op 17/02/2005 om 19:39:31
sinds wanneer gaan ideaal en mannen samen????

sinds vrouwen in sprookjes geloven







gelukkig ben ik wel een ideale man, anders  had jullie allemaal massale zelfmoord gepleegd :hihi:

Dora

Citaat van: AdamX op 17/02/2005 om 19:41:11
Citaat van: lopende_lach op 17/02/2005 om 19:39:31
sinds wanneer gaan ideaal en mannen samen????

sinds vrouwen in sprookjes geloven







gelukkig ben ik wel een ideale man, anders  had jullie allemaal massale zelfmoord gepleegd :hihi:

:)

Masja

Citaat van: AdamX op 17/02/2005 om 19:40:25
Citaat van: Masja op 17/02/2005 om 19:37:04
of dat zo gelukkig is weet ik niet, blijf maar lekker dromen dan

en blijf jij ook maar lekker dromen van  die prins op zn witte paard :D

huh..?               paarden vind ik wel leuk maar prinsen zijn verwende ventjes, dús niet!!

Hadou

#10
eigenschappen van ideale man:
1- goed op zijn ezel kunnen rijden
2- goed zijn land bewerken
3- goede herder zijn voor kudde schapen
4- goed blok fluit spelen THAMJA
5- goed zingen, izran s'tmazight
6- goede vee en groente handelaar in SOUQ
7- mooie stijl van kleden, ajedjab+ thsira nwari+ dh chachicht ntizzent en leren tas + riem(rundleer)
8- een mooie huis bouwen in rkampoe naast ighzar
9- zijn vrouw goed verwennen
juwelen, kleding, schoenen, benne3maan voor haar plukken,
10- instaat zijn om minstens 8 kinderen te produceren....

Zijn hobbys: jagen op wild, vissen, paardrijden, naar de sterren en de maan starren.

karakter:  rustig, lief, romantisch, vrijgevend, zorgzaam, maar ook sterk en stoer..


als je zo n man niet hebt gevonden.. dan mis je wat ...


Wasilla tarifest

Citaat van: hadou op 17/02/2005 om 21:36:19
eigenschappen van ideale man:
1- goed op zijn ezel kunnen rijden
2- goed zijn land bewerken
3- goede herder zijn voor kudde schapen
4- goed blok fluit spelen THAMJA
5- goed zingen, izran smazight
6- goede vee en groente handelaar in SOUQ
7- mooie stijl van kleden, ajedjab+ thsira nwari+ dh chachicht ntizzent
8-


Ik lees nergens wat terug over goede karakter eigenschappen.....

Hadou

#12

karakter: lief, rustg, romantisch. ook wel stoer en sterk ...

Wasilla tarifest

Citaat van: hadou op 17/02/2005 om 21:45:07

Ik lees nergens wat terug over goede karakter eigenschappen.....
karakter: lief, rustg, romantisch. ook wel stoer en sterk ...

Okay 3affek

Wasilla tarifest

Citaat van: hadou op 17/02/2005 om 21:36:19
eigenschappen van ideale man:
1- goed op zijn ezel kunnen rijden
2- goed zijn land bewerken
3- goede herder zijn voor kudde schapen
4- goed blok fluit spelen THAMJA
5- goed zingen, izran smazight
6- goede vee en groente handelaar in SOUQ
7- mooie stijl van kleden, ajedjab+ thsira nwari+ dh chachicht ntizzent en leren tas + riem(rundleer)
8- een mooie huis bouwen in rkampoe naast iRzar
9- zijn vrouw goed verwennen
juwelen, kleding, schoenen,
10- instaat zijn om minstens 8 kinderen te produceren....


als je zo n man niet hebt gevonden.. dan mis je wat ...



Dit doet me denken aan een amazigh van vroeger, en die zyn helaas uitgestorven...of ze zyn gewoon onbereikbaar