Hoofdmenu

de ideale vrouw

Gestart door AdamX, 17/02/2005 om 19:20:08

Dora


IIAwaryagherII

Volgens mij heeft Anir hier zojuist zijn aard laten zien.
Vandaar dat hij zo antie religie is, want hij weet wat die met homos doen, hoogste gebouw en zo :P

Masja

oei..............hahahaha ;D

Anir

Citaat van: IIAwaryagherII op 17/02/2005 om 20:18:37
Volgens mij heeft Anir hier zojuist zijn aard laten zien.
Vandaar dat hij zo antie religie is, want hij weet wat die met homos doen, hoogste gebouw en zo :P
Waar heb je het over. Wat is mijn aard?
Hoe zo ben ik anti religie?
ALs ik me niet vegis ben je Mpizza en Mpizza is homo.
Ik ben 100% hetro.
Het is niet de bedoeling om hier over mezelf te praten.

Wasilla tarifest

Dit gaat in het begin ergens over, en na 2 reacties kryg je weer een topic dat nergens over gaat.....

Anir

Adviezen voor lesbo en homo:

"Echte vrouwen praten vaak over mannen! Zowel voor de vrijgezelle als de gerelateerde dames  is de man het favoriete gespreksonderwerp. Echte vrouwen praten met name over hoe mannen zich gedragen maar ook een “lekker kontje” vinden zij zeer belangrijk. Misschien is het een te grote opgave voor jouw om hier af en toe een opmerking over te plaatsen maar klaag zeker over het lompe en vrouwonvriendelijke gedrag van mannen. Verraad jezelf niet door op een feestje met de mannen over voetbal te kletsen. Echte vrouwen haten voetbal!"

Bron: http://users.castel.nl/~arene01/Pages/antilesbo.htm

Wasilla tarifest

Citaat van: Anir op 17/02/2005 om 20:48:45
Adviezen voor lesbo en homo:

"Echte vrouwen praten vaak over mannen! Zowel voor de vrijgezelle als de gerelateerde dames  is de man het favoriete gespreksonderwerp. Echte vrouwen praten met name over hoe mannen zich gedragen maar ook een “lekker kontje” vinden zij zeer belangrijk. Misschien is het een te grote opgave voor jouw om hier af en toe een opmerking over te plaatsen maar klaag zeker over het lompe en vrouwonvriendelijke gedrag van mannen. Verraad jezelf niet door op een feestje met de mannen over voetbal te kletsen. Echte vrouwen haten voetbal!"

Bron: http://users.castel.nl/~arene01/Pages/antilesbo.htm

Anir, wat wil je hier nou mee bereiken? Omdat sommige mensen tegen jou zeggen dat je homo bent ga je allemaal dingen plaatsen om het tegendeel te bewyzen?
Praatjes vullen geen gaatjes, laat ze maar oordelend reageren, jy weet wel beter.

AdamX


Samariaan

Citaat van: Wasilla tarifest op 17/02/2005 om 20:52:00
Citaat van: Anir op 17/02/2005 om 20:48:45
Adviezen voor lesbo en homo:

"Echte vrouwen praten vaak over mannen! Zowel voor de vrijgezelle als de gerelateerde dames  is de man het favoriete gespreksonderwerp. Echte vrouwen praten met name over hoe mannen zich gedragen maar ook een “lekker kontje” vinden zij zeer belangrijk. Misschien is het een te grote opgave voor jouw om hier af en toe een opmerking over te plaatsen maar klaag zeker over het lompe en vrouwonvriendelijke gedrag van mannen. Verraad jezelf niet door op een feestje met de mannen over voetbal te kletsen. Echte vrouwen haten voetbal!"

Bron: http://users.castel.nl/~arene01/Pages/antilesbo.htm

Anir, wat wil je hier nou mee bereiken? Omdat sommige mensen tegen jou zeggen dat je homo bent ga je allemaal dingen plaatsen om het tegendeel te bewyzen?
Praatjes vullen geen gaatjes, laat ze maar oordelend reageren, jy weet wel beter.


als ik het goed heb, begon anir hier zelf mee. Zie reply #24.

Wasilla tarifest

Citaat van: MohamedUK op 17/02/2005 om 21:09:55
Citaat van: Wasilla tarifest op 17/02/2005 om 20:52:00
Citaat van: Anir op 17/02/2005 om 20:48:45
Adviezen voor lesbo en homo:

"Echte vrouwen praten vaak over mannen! Zowel voor de vrijgezelle als de gerelateerde dames  is de man het favoriete gespreksonderwerp. Echte vrouwen praten met name over hoe mannen zich gedragen maar ook een “lekker kontje” vinden zij zeer belangrijk. Misschien is het een te grote opgave voor jouw om hier af en toe een opmerking over te plaatsen maar klaag zeker over het lompe en vrouwonvriendelijke gedrag van mannen. Verraad jezelf niet door op een feestje met de mannen over voetbal te kletsen. Echte vrouwen haten voetbal!"

Bron: http://users.castel.nl/~arene01/Pages/antilesbo.htm

Anir, wat wil je hier nou mee bereiken? Omdat sommige mensen tegen jou zeggen dat je homo bent ga je allemaal dingen plaatsen om het tegendeel te bewyzen?
Praatjes vullen geen gaatjes, laat ze maar oordelend reageren, jy weet wel beter.


als ik het goed heb, begon anir hier zelf mee. Zie reply #24.

Ewa, sommige mensen zeggen a, maar de b wordt dan een stuk ingewikkelder

IIAwaryagherII

Hij maakte maar een grapje a mensen, niet te zwaar aan tillen.

Wasilla tarifest

Citaat van: IIAwaryagherII op 17/02/2005 om 21:24:31
Hij maakte maar een grapje a mensen, niet te zwaar aan tillen.


Dan zyn sommige grapjes tegenwoordig moeilyk van de werkelykheid te onderscheiden

RifSmurFin

muahahha....en de ideale man !?

:D...


noemid


azul
die bestaat niet hahaha uitgestorven abdelkrim was de laatste ideale man

IIAwaryagherII

#44
Citaat van: noemid op 18/02/2005 om 13:54:44

azul
die bestaat niet hahaha uitgestorven abdelkrim was de laatste ideale man
.