Hoofdmenu

Maagdendoekje

Gestart door Wasilla tarifest, 01/02/2005 om 22:56:15

mara

Citaat van: Milou op 03/02/2006 om 10:41:57
Zeggen dat je het niet wilt, in relaties is het belangrijk dat je direct naar het punt toegaat. Maar probeer zo non-offensief mogelijk te laten klinken.  En praat er rustig over, neem de tijd. En dan nog moet je ervoor zorgen dat de omgeving rustig is.
Citeer

maar hij zegt dat hij het uitmaakt, ik weet echt niet meer wat ik moet doen
Citeer

Geef em ff door aan mij, ik weet wel raad met zulke mannen.
Arme meid, en dat op je 17e jr? hiih
Citeer
ga je 'm weer onderwerpen aan je sm-cursus ;D
Citeer

'weer'? Hij zou de eerste zijn geweest, maar hij laat het enorm afweten.
dus ik kan me nog aanmelden? ::)

MBTiza

Milouda ik noem je voortaan samantha.

Milou

Citaat van: MBT op 03/02/2006 om 11:33:49
Milouda ik noem je voortaan samantha.

Milouda is prima.

MBTiza


Milou



amigo

het gebuurt wel ens in marokko,maar ik vraag me af waar zijn de nog devrouwen die nog maagd zijn en vooral .hie in holland

star

asalamoe halaikoem

ik heb ook gehoord, dat berkane nog altijd streng in zijn.
maarbij mijn familie is dat nog niet gebeurdt, ik vindt het een schande, dat is privé, nergens staat het in de koran,
mensen moeten altijd overdrijven.

groetjes star

Wasilla tarifest

Citaat van: star op 24/03/2006 om 13:13:30
asalamoe halaikoem

ik heb ook gehoord, dat berkane nog altijd streng in zijn.
maarbij mijn familie is dat nog niet gebeurdt, ik vindt het een schande, dat is privé, nergens staat het in de koran,
mensen moeten altijd overdrijven.

groetjes star

Het heeft ook niks met geloof te maken, dus de koran staat hier buiten. Het heeft enkel met cultuur te maken (maar dat was vroeger)

Wasilla tarifest

Citaat van: amigo op 23/03/2006 om 18:11:51
het gebuurt wel ens in marokko,maar ik vraag me af waar zijn de nog devrouwen die nog maagd zijn en vooral .hie in holland

het laatste heeft niks met het onderwerp te maken en daarbij het gaat nergens over

amigo

waar zijn maagde meiden  vraag ik me af? en zo ja moet ik dat geloven dat ze echt maagd is echt niet ,tegnwordig heb je alerlei medisch  oplosinegen voor stukje baltje van bloed toch?