Hoofdmenu

Maagdendoekje

Gestart door Wasilla tarifest, 01/02/2005 om 22:56:15

Izouran

Het is een sugestie....

groenebriefjes


Izouran

#257
it's your life.

Wasilla tarifest

Okay saffi mensen, laten wij ophouden met dat zus gedoe! iedereen doet het op zijn manier!

Dobry Den

#259
Citaat van: Ben3men op 02/12/2005 om 17:34:57EN de zus blijft ontmaagd achter en zal niet snel aan een man komen. Ze blijft wellicht voor altijd ongehuwd :(

Als jij en vele anderen een ander houding zouden aannemen tegen vrouwen die geen maagd meer zijn, dan zou de zus mischien toch wel aan een man kunnen komen.

Ben3men

Citeer
Als jij en vele anderen een ander houding zouden aannemen tegen vrouwen die geen maagd meer zijn, dan zou de zus mischien toch wel aan een man kunnen komen.
Voordat ik ga trouwen, heb ik gekozen om niet naar de hoeren te gaan. Wanneer ik ga trouwen, zal ik ook niet met een hoer gaan trouwen.  Degenen die meiden ontmaagden en er vandoor gaan, die moeten inderdaad niet klagen dat een meisje niet maagd is.

Dobry Den

Citaat van: Ben3men op 03/12/2005 om 00:15:32
Citeer
Als jij en vele anderen een ander houding zouden aannemen tegen vrouwen die geen maagd meer zijn, dan zou de zus mischien toch wel aan een man kunnen komen.
Voordat ik ga trouwen, heb ik gekozen om niet naar de hoeren te gaan. Wanneer ik ga trouwen, zal ik ook niet met een hoer gaan trouwen.  Degenen die meiden ontmaagden en er vandoor gaan, die moeten inderdaad niet klagen dat een meisje niet maagd is.


En dus moet de zus maar haar leven schikken naar jouw maatstaven, keuzes en voorkeuren? Omdat de kans bestaat dat ze een man tegenkomt die haar verleidt tot seks, haar niet huwt en jij daarvan gruwt, is het dus niet oke dat ze een man ontmoet? Ooit gedacht dat de zus een eigen wil en keuze heeft net als jou?

Ben3men

#262
Citeer
Omdat de kans bestaat dat ze een man tegenkomt die haar verleidt tot seks, haar niet huwt en jij daarvan gruwt, is het dus niet oke dat ze een man ontmoet?
Juist, ik wil niet dat mijn lieve zus zulke honden en wolven ontmoet.
In Marokko.nl schreef een meisje dat ze een Marokkaan heeft ontmoet en hij heeft haar beloofd om met haar te trouwen. Hij heeft haar verleid tot seks. Dat heeft ze gedaan. Na maanden seks zei hij tegen haar: Sorry ik ben homo en ik kan niet met je trouwen.

Het meisje zei dat mannen zijn honderden en dat ze niet aan de toekomst van het meisje denken. Ze zei dat haar toekomt is verwoest door een hond die haar heel veel heeft beloofd.

Ik wil niet dat mijn zus zulke honden ontmoet. Jammer voor de honden die arme meisjes willen ontmaagden en beloven om met ze te gaan trouwen en vervolgens laten ze haar in de steek…


Dobry Den

En als de zus een seksuele relatie heeft (zonder dat er een garantie is dat ze met diegene gaat trouwen)? Wat doe je dan?

Ben3men

Citaat van: ! op 03/12/2005 om 00:53:08
En als de zus een seksuele relatie heeft (zonder dat er een garantie is dat ze met diegene gaat trouwen)? Wat doe je dan?
Als, als, als....

Soms stelen journalisten de volgende vraag aan de ouders: Wat ga je doen, als je kind verkracht is door een pedofiel.? Velen zeggen dat ze die pedofiel gaan vermoorden.

Ik ga hier geen bedreiging uiten, maar geen hond mag ongestraft de toekomst van mijn zus verwoesten.

Chatt zie arif

Citaat van: Ben3men op 03/12/2005 om 01:03:23
Citaat van: ! op 03/12/2005 om 00:53:08
En als de zus een seksuele relatie heeft (zonder dat er een garantie is dat ze met diegene gaat trouwen)? Wat doe je dan?
Als, als, als....

Soms stelen journalisten de volgende vraag aan de ouders: Wat ga je doen, als je kind verkracht is door een pedofiel.? Velen zeggen dat ze die pedofiel gaan vermoorden.

Ik ga hier geen bedreiging uiten, maar geen hond mag ongestraft de toekomst van mijn zus verwoesten.


Laat je niet op stang jagen jongen,in een discussie moet je nooit emotioneel worden!!

Chatt zie arif

Citaat van: ! op 03/12/2005 om 00:53:08
En als de zus een seksuele relatie heeft (zonder dat er een garantie is dat ze met diegene gaat trouwen)? Wat doe je dan?

Wat zou het uitroepteken doen?

Dobry Den

Citaat van: Ben3men op 03/12/2005 om 01:03:23
Citaat van: ! op 03/12/2005 om 00:53:08
En als de zus een seksuele relatie heeft (zonder dat er een garantie is dat ze met diegene gaat trouwen)? Wat doe je dan?
Als, als, als....

Soms stelen journalisten de volgende vraag aan de ouders: Wat ga je doen, als je kind verkracht is door een pedofiel.? Velen zeggen dat ze die pedofiel gaan vermoorden.

Ik ga hier geen bedreiging uiten, maar geen hond mag ongestraft de toekomst van mijn zus verwoesten.


Als je zelf hier begint met een hypothese-vraag, moet je er niet raar van opkijken als mensen deze tactiek bij jezelf toepassen.

Ben3men

Ik ben niet emotioneel. Maar ik vind het heel zielig voor een meisje die van een jongen hoort dat hij met haar wil trouwen, Maar wanneer hij met haar naar bed gaat, vertrekt hij. Dat verhaal in marokko.nl zal ik nooit vergeten. Waarom doet een man valse beloften? denken sommige mannen alleen een hun seksuele behoeften op dat moment, maar niet aan de toekomt van een meisje???

Ik heb genoeg hierover gezegd, ik laat het hierbij.

Dobry Den

Citaat van: Chatt zie arif op 03/12/2005 om 01:07:59
Citaat van: ! op 03/12/2005 om 00:53:08
En als de zus een seksuele relatie heeft (zonder dat er een garantie is dat ze met diegene gaat trouwen)? Wat doe je dan?

Wat zou het uitroepteken doen?

Mijn broer heeft meer dan tien jaar een relatie, woont sinds twee jaar samen en beide maken geen aanstalte om te trouwen. Wat ik doe? Ik beschouw mijn broer als mijn broer en zij als zijn vriendin.