Hoofdmenu

Maagdendoekje

Gestart door Wasilla tarifest, 01/02/2005 om 22:56:15

Inuit

Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:30:31


Je hebt er ook een hoop goede acteurs tussen zitten...
daarom moet je je niet laten verblinden door wat iemand zegt, maar meer waarde hechten aan wat iemand werkelijk doet.

maar jah, zoals met alles, heb je ook in dit geval te maken met rotte appels.

Isefrawen

Citaat van: Wasilla tarifest op 02/12/2005 om 16:33:06
Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:30:31


Je hebt er ook een hoop goede acteurs tussen zitten...

hahhaha jij weer met jouw opmerkingen!!!

hahaha is toch zo? Een beetje slimme dame of heer weet toch wel wat jij graag wil horen?

Wasilla tarifest

Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:34:07
Citaat van: Wasilla tarifest op 02/12/2005 om 16:33:06
Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:30:31


Je hebt er ook een hoop goede acteurs tussen zitten...

hahhaha jij weer met jouw opmerkingen!!!

hahaha is toch zo? Een beetje slimme dame of heer weet toch wel wat jij graag wil horen?

zeker weten, inuit gelijk heb je!!!

Isefrawen

#213
Citaat van: Inuit op 02/12/2005 om 16:33:21
Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:30:31


Je hebt er ook een hoop goede acteurs tussen zitten...
daarom moet je je niet laten verblinden door wat iemand zegt, maar meer waarde hechten aan wat iemand werkelijk doet.

maar jah, zoals met alles, heb je ook in dit geval te maken met rotte appels.

Yep geen woorden maar daden, iemand goed leren kennen, in haar/zijn achtergrond duiken, wat inspectiewerkzaamheden bij de vrienden(innen) en je weet in een jaar tijd heel goed hoe iemand in elkaar steekt... daarom ben ik van mening dat je nooit zomaar traditioneel moet trouwen, eerst elkaar goed leren kennen.

Wasilla tarifest

Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:38:02
Citaat van: Inuit op 02/12/2005 om 16:33:21
Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:30:31


Je hebt er ook een hoop goede acteurs tussen zitten...
daarom moet je je niet laten verblinden door wat iemand zegt, maar meer waarde hechten aan wat iemand werkelijk doet.

maar jah, zoals met alles, heb je ook in dit geval te maken met rotte appels.

Yep geen woorden maar daden, iemand goed leren kennen, in haar/zijn achtergrond duiken, wat inspectiewerkzaamheden bij de vrienden(innen) en je weet in een jaar tijd heel goed hoe iemand in elkaar steekt... daarom ben ik van mening dat je nooit zomaar moet trouwen, eerst elkaar goed leren kennen.

dat zeker, echt zolang je iemand niet goed kent en je maar heel weinig van iemands achtergrond weet nergens aan beginnen (verloven/trouwen)

Inuit

Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:38:02
Yep geen woorden maar daden, iemand goed leren kennen, in haar/zijn achtergrond duiken, wat inspectiewerkzaamheden bij de vrienden(innen) en je weet in een jaar tijd heel goed hoe iemand in elkaar steekt... daarom ben ik van mening dat je nooit zomaar moet trouwen, eerst elkaar goed leren kennen.
trouwen na 1 telefoongeprek is in mijn ogen niet echt een slimme zet, maar jah....who am i

Wasilla tarifest

Citaat van: Inuit op 02/12/2005 om 16:41:31
Citaat van: @lcf op 02/12/2005 om 16:38:02
Yep geen woorden maar daden, iemand goed leren kennen, in haar/zijn achtergrond duiken, wat inspectiewerkzaamheden bij de vrienden(innen) en je weet in een jaar tijd heel goed hoe iemand in elkaar steekt... daarom ben ik van mening dat je nooit zomaar moet trouwen, eerst elkaar goed leren kennen.
trouwen na 1 telefoongeprek is in mijn ogen niet echt een slimme zet, maar jah....who am i

doen mensen dat dan?

Inuit


Ben3men

#218
Jongens,

Iedereen hier vindt dat een jongen en een meisje elkaar eerst moeten leren kennen voordat ze gaan trouwen, anders is het huwelijk van korte duur.

Maar ik heb een vraag aan de heren. Stel dat je zus loopt met een man (jongen, of wet ik veel). Hij is een Marokkaan en geen Neger of Hollander. Je ziet ze vaak samen op straat. Wat ga je dan doen? 


Wasilla tarifest

Citaat van: Ben3men op 02/12/2005 om 17:23:22
Jongens,

Iedereen hier vindt dat een jongen en een meisje elkaar eerst moeten leren kennen voordat ze gaan trouwen, anders is het huwelijk van korte duur.

Maar ik heb een vraag aan de heren. Stel dat je zus loopt met een man (jongen, of wet ik veel). Hij is een Marokkaan en geen Neger of Hollander. Je ziet ze vaak samen op straat. Wat ga je dan doen? 



wat zal jij doen?

Wasilla tarifest


Isefrawen

Citaat van: Ben3men op 02/12/2005 om 17:23:22
Jongens,

Iedereen hier vindt dat een jongen en een meisje elkaar eerst moeten leren kennen voordat ze gaan trouwen, anders is het huwelijk van korte duur.

Maar ik heb een vraag aan de heren. Stel dat je zus loopt met een man (jongen, of wet ik veel). Hij is een Marokkaan en geen Neger of Hollander. Je ziet ze vaak samen op straat. Wat ga je dan doen? 


Afgezien van de snauw "waar bemoei jij je mee" die je tegenwoordig krijgt. (op zich heeft ze gelijk want je hebt ook gewoon met een normaal denkend persoon te maken, tenzij anders gedrag)

Vraag: "Die jongen waar je de laatste tijd veel mee optrekt, is dat serieus? Wat zijn de plannen?"
Opmerking aan de jongen: "Ik zie je de laatste tijd veel met mijn zus(je) optrekken, ik hou het in de gaten. Jij bent toch de zoon van fren fren?"


Ben3men

#222
Citeer
wat zal jij doen?

Ik vindt het heel moeilijk! Ten eerst omdat ik alleen het goede voor mijn zus wil. Ik wil niet dat ze gaat trouwen met een agressieve man die haar gaan mishandelen of van haar gaat scheiden. Ze moet goed weten wie hij is.

Maar aan de andere kant, er zijn veel mannen die seks voor het huwelijk willen. ze zeggen tegen het meisje dat ze alleen en alleen met haar willen trouwen en dat er geen ander meisje bestaat die beter is dan  haar.  Het meisje gelooft in zijn woorden en gaat ze met hem naar bed (voor het huwelijk). Na een paar keer seks met haar, gaat hij op zoek naar een ander meisje. EN de zus blijft ontmaagd achter en zal niet snel aan een man komen. Ze blijft wellicht voor altijd ongehuwd :(

Inuit

Citaat van: Ben3men op 02/12/2005 om 17:23:22
Jongens,

Iedereen hier vindt dat een jongen en een meisje elkaar eerst moeten leren kennen voordat ze gaan trouwen, anders is het huwelijk van korte duur.

Maar ik heb een vraag aan de heren. Stel dat je zus loopt met een man (jongen, of wet ik veel). Hij is een Marokkaan en geen Neger of Hollander. Je ziet ze vaak samen op straat. Wat ga je dan doen? 


das een lastige, want als het een klootzak is dat wil je haar beschermen, maar als hij een goede jongen is die met de juiste intenties met haar omgaat, dan heb ik er geen problemen mee. maar hoe onderscheid je goed van slecht zonder iemand te kennen.
ik denk dat als ik een zusje zou hebben, dan zou ik afgaan op hoe zij is. als ik weet dat ze zich niet snel in de maling laat nemen, dan zou ik me er niet druk om maken, want dan weet ik dat ze weet waar ze mee bezig is, anders zou ik er wel wat van zeggen.

maar gelukkig hoef ik me daar niet druk om te maken, want ik heb geen zusje.

Isefrawen

Citaat van: Wasilla tarifest op 02/12/2005 om 17:28:35
Citaat van: Inuit op 02/12/2005 om 16:51:22
Citaat van: Wasilla tarifest op 02/12/2005 om 16:42:24
doen mensen dat dan?
ongetwijfeld


oooh dat is nieuw voor mij

er zijn zelfs schapen die al gaan trouwen onder het mom van 'nooit geschoten altijd mis'...