Hoofdmenu

Maagdendoekje

Gestart door Wasilla tarifest, 01/02/2005 om 22:56:15

Wasilla tarifest

Citaat van: The proton op 09/02/2005 om 17:58:17
Achtung !
Er zijn sommige meisjes  die zonder de maagdenvlies zijn  geboren .
Dus het niet bloeden tijdens de huwelijksnacht betekent niet altijd dat de bruid ontmaagd is .



Dat weten wy van deze tyd wel, maar maak dat de oude generatie maar duidelyk, die zullen je hard in je gezicht uitlachen.

Wasilla tarifest

Citaat van: Tamza op 09/02/2005 om 11:26:31
Ik heb het wel gezien. En niet eens in een dorp ofzo. Toen mijn neef ging trouwen (met een Taccelhit) liet haar eigen familie het laken zien. Ze gingen ermee dansen en gaven het aan de familieleden van de bruidegom (mijn familie dus) door om te mogen kijken. Ik vond het echt erg. Je zag de bruid ook erg vernederend naar het laken kijken terwijl de mensen van haar eigen familie ermee dansten en mijn familieleden zaten te kijken naar het laken. Het heeft btw niets met strengheid te maken oid. Het was een gemengde bruiloft etc.

Ook in mijn familie is het overigens een paar keer gebeurd, maar dat heb ik niet met eigen ogen gezien. Lijkt me vreselijk om jouw bloed op het laken aan mensen te laten zien.

Maar zouden jullie eraan meewerken?

Als het doekje alleen aan myn schoonmoeder getoond zou worden dan is het voor my geen probleem, maar om er iedereen mee te laten dansen enzo NEVER

Rwezna

Citaat van: Wasilla tarifest op 10/02/2005 om 21:40:28
Citaat van: Tamza link=topic=5142.msg106939#msg106939 date=1107944791

Maar zouden jullie eraan meewerken?
/quote]

Als het doekje alleen aan myn schoonmoeder getoond zou worden dan is het voor my geen probleem, maar om er iedereen mee te laten dansen enzo NEVER
Citeer

nee en jij?

maar vind je dan niet dat het je schoonmoeder niets aangaat wassila?

Wasilla tarifest

Citaat van: restless op 10/02/2005 om 22:16:50
Citaat van: Wasilla tarifest op 10/02/2005 om 21:40:28
Citaat van: Tamza link=topic=5142.msg106939#msg106939 date=1107944791

Maar zouden jullie eraan meewerken?
/quote]

Als het doekje alleen aan myn schoonmoeder getoond zou worden dan is het voor my geen probleem, maar om er iedereen mee te laten dansen enzo NEVER
Citeer

nee en jij?

maar vind je dan niet dat het je schoonmoeder niets aangaat wassila?


Mocht ze aan my twyvelen dan zal ik het haar zeker wel laten zien, zodat ze weet dat ik jedjies een familia ben en niet jedjies een zenqqeth

Rwezna

Citaat van: Wasilla tarifest op 10/02/2005 om 22:20:45
Citaat van: restless op 10/02/2005 om 22:16:50
Citaat van: Wasilla tarifest op 10/02/2005 om 21:40:28
Citaat van: Tamza link=topic=5142.msg106939#msg106939 date=1107944791

Maar zouden jullie eraan meewerken?
/quote]

Als het doekje alleen aan myn schoonmoeder getoond zou worden dan is het voor my geen probleem, maar om er iedereen mee te laten dansen enzo NEVER
Citeer

nee en jij?

maar vind je dan niet dat het je schoonmoeder niets aangaat wassila?


Mocht ze aan my twyvelen dan zal ik het haar zeker wel laten zien, zodat ze weet dat ik jedjies een familia ben en niet jedjies een zenqqeth

als je geen maagd meer bent hoef je niet jedis een zankath te zijn hoor ;)
ik vind juist dat t van trots en eer betuigt wanneer je weigert eraan mee te doen, vooral wanneer je onder druk staat,

Wasilla tarifest

Citaat van: restless op 10/02/2005 om 22:44:37
Citaat van: Wasilla tarifest op 10/02/2005 om 22:20:45
Citaat van: restless op 10/02/2005 om 22:16:50
Citaat van: Wasilla tarifest op 10/02/2005 om 21:40:28
Citaat van: Tamza link=topic=5142.msg106939#msg106939 date=1107944791

Maar zouden jullie eraan meewerken?
/quote]

Als het doekje alleen aan myn schoonmoeder getoond zou worden dan is het voor my geen probleem, maar om er iedereen mee te laten dansen enzo NEVER
Citeer

nee en jij?

maar vind je dan niet dat het je schoonmoeder niets aangaat wassila?


Mocht ze aan my twyvelen dan zal ik het haar zeker wel laten zien, zodat ze weet dat ik jedjies een familia ben en niet jedjies een zenqqeth

als je geen maagd meer bent hoef je niet jedis een zankath te zijn hoor ;)
ik vind juist dat t van trots en eer betuigt wanneer je weigert eraan mee te doen, vooral wanneer je onder druk staat,

Dat heb ik ook niet gezegd, maar ik bedoel dat ik haar wil laten zien dat IK myn eer nog heb! (en dan heb ik het niet over gescheiden vrouwen of verkrachte vrouwen)
Ik vind dat je haar op deze manier toch wel in verlegenheid kan brengen en haar ook gelyk de mond kan snoeren

AdamX

Citaat van: The proton op 09/02/2005 om 17:58:17
Achtung !
Er zijn sommige meisjes  die zonder de maagdenvlies zijn  geboren .
Dus het niet bloeden tijdens de huwelijksnacht betekent niet altijd dat de bruid ontmaagd is .



dat klopt,  kennis is macht

Dora

waarom eigenlijk uberhaupt een doekje eronder leggen??...ik protesteer en zal mijn huwlijksnacht in de douche doorbrengen..laat het bloed (van mij of van hem)..maar weg vloeien..

Wasilla tarifest

Citaat van: lopende_lach op 10/02/2005 om 22:50:02
waarom eigenlijk uberhaupt een doekje eronder leggen??...ik protesteer en zal mijn huwlijksnacht in de douche doorbrengen..laat het bloed (van mij of van hem)..maar weg vloeien..

Onder de douche?

Dora

of in bad..moet even kijken...

Wasilla tarifest

Citaat van: lopende_lach op 10/02/2005 om 22:51:49
of in bad..moet even kijken...

Waar je het doet zullen we achterwegen laten, dat zyn onze zaken niet!
Maar dus jy zegt nee tegen het maagdendoekje?

Dora

het gaat om het hele doekje gebeuren...ben absoluut anti..

mosh


Rwezna

Citaat van: lopende_lach op 10/02/2005 om 22:50:02
waarom eigenlijk uberhaupt een doekje eronder leggen??...ik protesteer en zal mijn huwlijksnacht in de douche doorbrengen..laat het bloed (van mij of van hem)..maar weg vloeien..

hahah

degene die er wel me willen showen kunnen het in de woonkamer op de vloer doen ;) ziet iedereen t meteen

AdamX

Citaat van: restless op 10/02/2005 om 23:10:06
Citaat van: lopende_lach op 10/02/2005 om 22:50:02
waarom eigenlijk uberhaupt een doekje eronder leggen??...ik protesteer en zal mijn huwlijksnacht in de douche doorbrengen..laat het bloed (van mij of van hem)..maar weg vloeien..

hahah

degene die er wel me willen showen kunnen het in de woonkamer op de vloer doen ;) ziet iedereen t meteen

hahahahahaha die is goed, maar nee laten we moderene doen, ik l\geef ze wel een  live show via de webcam