10 adviezen aan de moslimvrouw!!

Gestart door afi3a, 01/02/2005 om 16:37:02

IIAwaryagherII

Citaat van: Kamal25 op 04/03/2005 om 00:14:16
Mijn advies aan de Tamazight:
Wees gewoon lekker en slim!

----------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D
Het beste advies tot nu toe ;D

AdamX

Citaat van: Kamal25 op 04/03/2005 om 00:14:16
Mijn advies aan de Tamazight:
Wees gewoon lekker en slim!

----------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

en hoe zorg je datje slim bent ja juist door kennis te zoeken over de islam en alles wat nuttig is voor dit leven en het leven hierna

die tips zijn juist voor slimme meiden die hun man gek willen maken . je moet weten dat de beste vodoo is de vodoo die  een vrowu zelf kan maken , door haar schoonheid te tonen aan  haar man, door  mooie woorden enz... maar wat doen domme meiden, die gaan juist naar die heksen  die denken dat ze liefds vodoo te kunnen  maken. bla bla en uiteidnelijk is het tegen overgestelde.


trouwens die tips gelden ook voor de man , met ene paar uitoznderingen natuurlijk, want de man hoort ook zijn vrouw gek te maken met liefde en door gebruik te maken van slimme tips komt het goed:)


Kahina

Citaat van: Tama op 03/03/2005 om 23:35:01
8. gebruik kohl voor je ogen om je ogen groter doen te lijken en zing voor je echtgenoot.


Heeft allah iets met wall disney te maken?

Wuahahahahahah BAM. Deze is echt goed.

en tegen aitwayagher wil ik zeggen dat je naar mijn mening veel te veel oordeelt over wat wel en niet mag. Zullen we dat aan Allah overlaten. Het is namelijk helemaal niet zo simpel als jij doet geloven, er zijn Islam geleerden die hun hele leven bezig zijn met het 'juist' interpreteren van de Qur'an. Maar ja die zullen volgens jou dan wel weer te moeilijk doen, of niet.

Dora

Citaat van: AdamX op 04/03/2005 om 00:29:05
Citaat van: Kamal25 op 04/03/2005 om 00:14:16
Mijn advies aan de Tamazight:
Wees gewoon lekker en slim!

----------------------------------------

;D Azulist 4 Life ;D

en hoe zorg je datje slim bent ja juist door kennis te zoeken over de islam en alles wat nuttig is voor dit leven en het leven hierna

die tips zijn juist voor slimme meiden die hun man gek willen maken . je moet weten dat de beste vodoo is de vodoo die  een vrowu zelf kan maken , door haar schoonheid te tonen aan  haar man, door  mooie woorden enz... maar wat doen domme meiden, die gaan juist naar die heksen  die denken dat ze liefds vodoo te kunnen  maken. bla bla en uiteidnelijk is het tegen overgestelde.


trouwens die tips gelden ook voor de man , met ene paar uitoznderingen natuurlijk, want de man hoort ook zijn vrouw gek te maken met liefde en door gebruik te maken van slimme tips komt het goed:)



ach gossie..je bent wel schattig hoor.
je hebt gelijk..

AdamX

zo he, een vrouw dat me gelijk geeft, dat komt niet  vaak voor :D