wat is jullie idee van romantiek ?

Gestart door Botermes, 25/01/2005 om 21:57:54

allasian

Wat is eigenlijk jullie idee van romantiek ?Is dat een strandwandeling bij zonsondergang ? Is dat een diner in een door een grootbos omgeven middeleeuws kasteel ??
Of is dat een autorit met een panoramische uitkijk op indrukwekkende landschap met op de achtergrond de zwoele lovesongs van "Sade".
Iedereen met veel fantasie mag reageren.

himito

Romantiek is voor mij het knusse veilige gevoel die je met je ware liefde deelt.Je deelt beiden een gevoel dat onbeschrijfbaar is.Het kan alles zijn een strandwandeling of een heftige onweersbui waar je in terecht komt.Het maakt niet uit als je maar samen bent.

tamezjant

met je ware liefde een strandwandeling bij zonsondergang ( SFIHA - AL HOCEIMA)

masanisa

Romantiek is voor me als je van twee lichamen een lichaam maakt,
Romantiek bij vrouwen is anders dan bij mannen.

allasian

Ik wil vooral de ideeën van de dames weten,daarom heb ik het ook onder vrouwen gepost.

Dobry Den

Citaat van: allasian op 26/01/2005 om 17:13:48
Ik wil vooral de ideeën van de dames weten,daarom heb ik het ook onder vrouwen gepost.

Zoek je matriaal om een meisje het hof te maken? Dat is pas romantisch :D

allasian


athsaynou

#7
Hhahha alleen een echte man is een romanticus!

Romantiek is mooi als je ervan geniet en het ook werkelijk meent en bedoelt is voor een speciaal iemand anders niet.

Rwezna

Citaat van: athsaynou link=topic=5032.msg103865#msg103865 date=1106760059
als je ervan geniet en het ook werkelijk meent en bedoelt is voor een speciaal iemand
quote]

juist ja ;)

mouslati

Af en toe een romantisch avondje is leuk, en dat kan een wandeling zijn, een uitje of gewoon thuis. Als het maar iets is wat je met z'n tweeen kunt beleven (zonder evt kids of andere mensen).
Elke dag rozeblaadjes op je pad ga je aan ergeren, je moet steeds die troep ook weer opruimen. Elke keer bossen bloemen, is ook niet goed dan ga je je ergeren dat het geldverspilling is. Romantische vakanties leuk, maar je gaat je kinderen zo missen,dus kortom......................
Romantiek is niet aan mij besteed.


Dora

moet romance ttussen 2 geliefden dan??...

ik voelde een romatische sfeer toen ik samen met tama gezellig plan van aanpak aan het maken was..heerlijk..samen op kantoor, kopje koffie..en lekker ouwe hoeren..das pas romance...

mouslati

Dat noemen ze gezelligheid, genegenheid voor mijn part, maar bij romantiek horen romantische gevoelens Maar goed wie ben ik....Iemand met een baaldag vandaag, dus niet erg romantisch

Dora

wat zijn romantische gevoelens??

mouslati


Dora